Meende hij wat ie zei dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:30 schreef Greys het volgende:
Zie het (gesloten) KLB topic.
Zovty is weer groen
Hij biedt over mij heenquote:
Heb ik ook,quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:38 schreef Qwea het volgende:
mijn topic is niet boeiend genoegniemand heeft nog maar 1 reactie gepost1
!
Hahahahahaquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Liefjes. zovty heeft een kleine! z that is
All those in favour raise pompons!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:34 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind je olie en azijnstel wel leuk![]()
En ik weet niet of ik mn games nu al aan DP moet verkopen of niet whelp
Ja maar aan het begin van een zin moet toch een hoofdletterttt?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Liefjes. zovty heeft een kleine! z that is
Laat ze maar op andere dingen meebeiden, [evil]Za cookies arrr mine!!!! [/evil]quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:41 schreef Muis006 het volgende:
Zus: ik lust ook wel koekjes!
Muis: moet je bieden
Zus: schijt!
De mijne ook. Mara aan de andere kant... een opdacht is al een leuke donatie van minstens ¤25quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:38 schreef Qwea het volgende:
mijn topic is niet boeiend genoegniemand heeft nog maar 1 reactie gepost1
!
Ik verbaasde me overigens wel over je talent,quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De mijne ook. Mara aan de andere kant... een opdacht is al een leuke donatie van minstens ¤25
Als alle opdrachten die ik aanbied vervuld worden is dat wel ¤ 125
Thanks. Ik doe het ook met liefde en al vanaf mijn 9dequote:Op zondag 9 augustus 2009 14:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik verbaasde me overigens wel over je talent,Je bent echt goed!
En dus wil hij dan echt dat ik dat in mijn post hierboven ergens ga wijzigen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
zovty regel gaat boven eerste letter van een zin regel. Altijd.
Valt te zien!quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Thanks. Ik doe het ook met liefde en al vanaf mijn 9de
Jij gaat echt als een speer, he?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb al 22,50 verdiend voor Dierenthuis
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euuhm hij is ondertussen al verder gegaan met zijn leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |