Woohoo!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zei toch dat we het gingen halen die 700. Muis, ik ga niet wachten. Kuifje auto is voor jou
done!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Woohoo!
Als je me je gegevens PMt dan stuur ik je morgen het geld!
Zag hetquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef MissBliss het volgende:
Mijn opbrengst is inmiddels ook hoger dan ¤5 hoor
Wii-spelletje, camera + toebehoren en lens zijn verkocht, moet alleen nog afwachten of er hoger op geboden wordt nog.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef MissBliss het volgende:
Mijn opbrengst is inmiddels ook hoger dan ¤5 hoor
Wii-spelletje, camera + toebehoren en lens zijn verkocht, moet alleen nog afwachten of er hoger op geboden wordt nog.
Ja, ik wil!quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
HARA GODVERDOMME KOOP MIJN BOEK VAN DUTROUX! NU
geil! Verzenden of moek hem meenemen?quote:
Kan je het nog houden!?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Inmiddels dus al ruim de 700 gepasseerd in 1 middagje!
kittengate revisitedquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
zou het helpen als ik een topic in F&F open en dreig baloe te verdrinken als niemand mn webcam koopt?
Ik wor hier echt gek ja!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je het nog houden!?
Had mijn collega aan de telefoon die op vakantie was toen werk-opa overleed deze week, dus duurde even![]()
Nee, want er is niemand die gelooft dat je het daadwerkelijk zou doenquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
zou het helpen als ik een topic in F&F open en dreig baloe te verdrinken als niemand mn webcam koopt?
Hmmmm. Nee. Ik denk dat Baloe wel drijft.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |