abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71854160
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:59 schreef Dvm86 het volgende:
Geen Orlando Slungelaar zondag
Oke.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 18:07:18 #202
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_71854305
Sunday it gonna happen
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_71863253
Gelukkig geen Engelaar. Tot nu toe een waardeloze aankoop !Hopelijk winnen we zondag
pi_71865836
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:27 schreef Tallie1982 het volgende:
Gelukkig geen Engelaar. Tot nu toe een waardeloze aankoop !Hopelijk winnen we zondag
Het getoonde spel schept vertrouwen .

Ik verwacht een klein drama zondag, nog een wedstrijd zonder overwinning en de gemoederen kunnen wel eens hoog oplopen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71866067
Ik heb er verbazingwekkend genoeg nog best wat vertrouwen in ook. Ik vind de manier waarop er tegen Twente werd gevoetbald best hoop geven voor de wedstrijd van zondag. Het is alleen te hopen dat Fred op een magistrale wijze de verdediging een vertrouwensshot kan toedienen. Die aanval loopt wel, heb ik het idee.
Dit, dus.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 02:55:36 #206
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_71866508
Ja de verdediging... paar jaar geleden ons sterkste punt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 08:39:28 #207
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_71867490
PSV gaat dit echt wel winnen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_71869268
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 01:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb er verbazingwekkend genoeg nog best wat vertrouwen in ook. Ik vind de manier waarop er tegen Twente werd gevoetbald best hoop geven voor de wedstrijd van zondag. Het is alleen te hopen dat Fred op een magistrale wijze de verdediging een vertrouwensshot kan toedienen. Die aanval loopt wel, heb ik het idee.
Ik denk dat Fred tegen Ajax weer een ander systeem gaat spelen. En dat dat weer niet werkt
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_71869372
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:39 schreef Zapper het volgende:
PSV gaat dit echt wel winnen
Amsterdamse bluf?

Ik denk dat het een gelijkspel wordt. Vorig seizoen waren de uitslagen echt monsterlijk. Het 6-2 verlies in Eindhoven en de 4-1 overwinning in de Arena. Het kan raar gaan, maar ik verwacht een 2-2 gelijkspel aanstaande zondag.
pi_71869516
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:17 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Amsterdamse bluf?

Ik denk dat het een gelijkspel wordt. Vorig seizoen waren de uitslagen echt monsterlijk. Het 6-2 verlies in Eindhoven en de 4-1 overwinning in de Arena. Het kan raar gaan, maar ik verwacht een 2-2 gelijkspel aanstaande zondag.
Het waren wel allebei vertekende uitslagen naar mijn mening, maar we zien wel wat het morgen brengt.
pi_71869845
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:22 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Het waren wel allebei vertekende uitslagen naar mijn mening, maar we zien wel wat het morgen brengt.
Morgen niet veel hoor.. overmorgen daarentegen..
pi_71872676
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat Fred tegen Ajax weer een ander systeem gaat spelen. En dat dat weer niet werkt
Ik acht die kans best klein, gezien het missen van Engelaar. Ik neem aan dat je met een middenveld met Bakkal en Affelay niet een compleet ander systeem kan spelen..
Dit, dus.
pi_71873787
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:33 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Morgen niet veel hoor.. overmorgen daarentegen..
Ohja.
pi_71876199
quote:
Rutten: “Wedstrijd die op kleine momenten beslist kan worden”

Hoofdcoach Fred Rutten kijkt uit naar de topper PSV-Ajax van aanstaande zondag in het Philips Stadion. “Een wedstrijd die op kleine momenten beslist kan worden”, zei hij vrijdag in het wekelijkse persgesprek op De Herdgang. Rutten beschikt nog niet over de herstellende Orlando Engelaar (knie), voor hem komt zondag nog te vroeg.

André Ooijer
Rutten beschikt wel gewoon over André Ooijer, die vrijdagochtend na een half uurtje de training verliet. De ervaren verdediger kreeg binnen verzorging. “Hij is een van de weinige internationals met 90 minuten in de benen. Daarom heb ik hem voortijdig naar binnen gestuurd.” Tijdens de training sloot Danko Lazovic weer aan bij de groep, hij kwam net thuis na een lange vlucht uit Zuid-Afrika. “Maar hij is gewoon fit teruggekomen.” Orlando Engelaar is er zondag sowieso nog niet bij. Hij is herstellende van de kniekwetsuur die hij opliep in de uitwedstrijd tegen Cherno More Varna. Rutten hoopt dat hij er donderdag in Tel Aviv tegen Bnei Yehuda wel bij kan zijn.

“Interessante wedstrijd”
Zondag verwacht Rutten in het (uitverkochte) Philips Stadion een interessante wedstrijd. “Eentje die op kleine momenten beslist kan worden, op details. Dit zijn mooie wedstrijden, zowel voor supporters als voor trainers. Een duel ook dat op zichzelf staat. We zijn nog vroeg in de competitie, het is niet zo dat we in de eindfase zitten en er nog maar één moment aankomt. Het is niet zo dat er meer druk op staat.” Vrijdagmiddag staat er op De Herdgang een individuele training op het programma, zaterdagochtend om 10.00 uur traint PSV voor het laatst in aanloop naar de topper.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_71878899
Had Fred Rutten niet meer open deuren om in te trappen?
pi_71879141
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:02 schreef Halcon het volgende:
Het klootjesvolk wil het nou eenmaal horen....
pi_71879242
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:02 schreef Halcon het volgende:
Hij had beter niks kunnen zeggen inderdaad . Tsja, die persco's leveren toch altijd standaard praatjes op.. Ben wel benieuwd hoe hij gaat spelen tegen een 4-4-2 ploeg.

Ik hoop eigenlijk dat we zelf ook een aanvallende 4-4-2 (4-1-3-2) gaan spelen, met veel snelheid voorin voor de counter :

-------Isaksson ---------
Manolev-Ooijer-Marcellis-Pieters
-----------Simons-------------
Bakkal-----Afellay----Dzsudzsak
--------Toivonen-Lazovic-------
pi_71879277
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:14 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Tsja, die persco's leveren toch altijd standaard praatjes op..
Dat dus. Dat is al jaren zo....
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:20:51 #219
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_71879402
2 uit 3 is zo slecht nog niet
pi_71879690
Worden de PSV-topic-trollcards ergens gratis uitgedeeld, ofwat?
Dit, dus.
pi_71880567
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:31 schreef Buitendam het volgende:
Worden de PSV-topic-trollcards ergens gratis uitgedeeld, ofwat?
Ach, na zondag is er een 'Martin Jol moet ontslagen worden'-topic en zitten ze weer gezellig in hun Ajax topic met weemoed terug te denken aan die goede oude tijd dat Ajax de beste ploeg van Nederland was. Plus moord en brand schreeuwen wanneer er een PSV'er in hun topic post.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:29:51 #222
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_71881013
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:06 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ach, na zondag is er een 'Martin Jol moet ontslagen worden'-topic en zitten ze weer gezellig in hun Ajax topic met weemoed terug te denken aan die goede oude tijd dat Ajax de beste ploeg van Nederland was. Plus moord en brand schreeuwen wanneer er een PSV'er in hun topic post.
Tot zondag kun je deze gedachten inderdaad koesteren. Vol houden dat gevoel
pi_71881047
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:29 schreef damsco het volgende:

[..]

Tot zondag kun je deze gedachten inderdaad koesteren. Vol houden dat gevoel
Ga nou maar weg.
Dit, dus.
pi_71881087
Dat iedereen zich zo ergert aan aanhangers van andere clubs in 'hun' topic.
pi_71881210
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat iedereen zich zo ergert aan aanhangers van andere clubs in 'hun' topic.
Er is een centraal PSV-Ajax topic voor aankomende zondag, topics volspammen met semi-grappige oneliners is dan overbodig.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')