Dat zou ik toch wel heel erg jammer vinden...quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:47 schreef Lois het volgende:
En als we de lijstjes nou eens helemaal weghalen? Zou dat een optie zijn? dat je eventueel naam en geboortedatum in je sig zet ofzo?
Jij hoopt nu op een gretig ja he?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:47 schreef Lois het volgende:
En als we de lijstjes nou eens helemaal weghalen? Zou dat een optie zijn? dat je eventueel naam en geboortedatum in je sig zet ofzo?
Dat vind ik eigenlijk ook wel!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:54 schreef easy-going het volgende:
En nu we toch bezig zijn, dat verjaardagstopic is ook overbodig tegenwoordig IMHO aangezien iedereen elkaar in allerlei topics feliciteerd tegenwoordig
Dat zou ik wel heel jammer vinden, idd wat Fuente zegt om even na te kijken wie bij wie hoort. Maar ook als ik denk van 'ik mis iemand een tijdje' kijk ik in het lijstje en blijkt het kindje een topic zijn opgeschoven of heb ik er compleet overheengelezen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:47 schreef Lois het volgende:
Nee, dingen onder spoilers zijn gewoon googlebaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:05 schreef Saffier het volgende:
[..]
Heeft het nut om de lijstjes onder een spoiler te zetten misschien?
Lijkt me een prima ideequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:47 schreef Lois het volgende:
Neuh, maar voor het geval mijn ja ineens zou gelden voor alle lijstjesquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Troel, maar we hebben het toch helemaal niet over de Z&G lijst?
Die gedachte is ook heel lief en klantgericht haha.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:35 schreef Lois het volgende:
Dat namen in de lijstjes zetten van een nieuwe baby vond ik juist dat beetje extra service die wij geven, een soort "hartelijk welkom in het babietjestopic"![]()
Van mij hoeven de lijstjes echt echt niet weg, ik vind het juist heel leuk (ja ook om bij te houden) maar ik probeer gewoon af en toe wat uit om te kijken hoe jullie het willen hebben.
Daar staan nou juist helemaal geen namen van kinderen bij dus is compleet nvt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Neuh, maar voor het geval mijn ja ineens zou gelden voor alle lijstjes
dat jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:45 schreef RockabeIIa het volgende:
she-wolf, dat heb ik ook. Ik kijk regelmatig de lijstjes door
Maar daar hoef ik eigenlijk geen naam van het kind bij te zien realiseer ik me net. Tuurlijk, maakt dat het wel leuker maar die kleintjes daar 'babbel' je niet mee, dat doe je met de moeder of vader (en de meeste namen blijven wel hangen bij mij... niet van iedereen maar dat hoeft ook niet, denk ik)
tuurlijk kan dat, gewoon verkruimelen, en dan in tasjes van de M & Squote:Op donderdag 17 september 2009 22:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
En of er nog Mariakaakjes getracteerd worden
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat, gewoon verkruimelen, en dan in tasjes van de M & S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |