nee dat gebazel over a b en c is nuttig.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:56 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nuttige aanvulling
Dit vind ik persoonlijk niks. Nog even en we krijgen een OP met van die vreselijke user-icons erin.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Het 'kan' ook zo natuurlijk:
Babietjes
15 oktober 2008: Marit1978 / dochter
20 oktober 2008: CrazyMoon / zoon
21 oktober 2008: geppie en poepoog / dochter
18 november 2008: Marie79 / zoon
20 november 2008: Owlet / dochter
24 november 2008: Igraine / dochter
etc...
Huh wanneer heb ik daar ooit een verzoek van gezien? Ik weet zeker dat ik nooit een verzoek heb geweigerd om iemand uit de lijstjes te halen. Ik kan weleens iets vergeten maar weigeren heb ik echt nog nooit gedaan!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:01 schreef lady-wrb het volgende:
net als easy ben ik al jaren bezig om mijn kind uit diverse lijstjes te krijgen en nu kan het ineens?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk niks. Nog even en we krijgen een OP met van die vreselijke user-icons erin.
Wmb blijft het zoals het was, wie eruit wil gaat eruit, wie alleen met Q. erin wil, ook goed.
Ik vind het gebruik van alleen een letter in de postjes 'storender' dan in dat lijstje. Gewoon omdat het zo raar anoniem wordt. Mss een kwestie van wennen omdat het al jaren wel met naam en toenaam is.
Dat was voor jouw tijd, Loisquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:05 schreef Lois het volgende:
[..]
Huh wanneer heb ik daar ooit een verzoek van gezien? Ik weet zeker dat ik nooit een verzoek heb geweigerd om iemand uit de lijstjes te halen. Ik kan weleens iets vergeten maar weigeren heb ik echt nog nooit gedaan!
Same here... en als ik het al zou willen weigeren dan zou ik daar iig altijd bericht van terug geven. Gewoon niet reageren op zoiets (hier in FB of in een PM) hebben we nog nooit gedaan...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:05 schreef Lois het volgende:
[..]
Huh wanneer heb ik daar ooit een verzoek van gezien? Ik weet zeker dat ik nooit een verzoek heb geweigerd om iemand uit de lijstjes te halen. Ik kan weleens iets vergeten maar weigeren heb ik echt nog nooit gedaan!
ik vind dit zo overkomen als een statistiek-lijstje..quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Het 'kan' ook zo natuurlijk:
Babietjes
15 oktober 2008: Marit1978 / dochter
20 oktober 2008: CrazyMoon / zoon
21 oktober 2008: geppie en poepoog / dochter
18 november 2008: Marie79 / zoon
20 november 2008: Owlet / dochter
24 november 2008: Igraine / dochter
etc...
Hartstikke! Bedankt!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:24 schreef RockabeIIa het volgende:
PM, zowel jij als ik zijn uit de peuterlijst nuOok goed toch?
Die opmerking van mij kon je met een korretlje zout nemen hequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:05 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik nooit een verzoek heb geweigerd om iemand uit de lijstjes te halen. Ik kan weleens iets vergeten maar weigeren heb ik echt nog nooit gedaan!
Echt? Ben ik zo'n zeef?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:45 schreef Lois het volgende:
Guuz omdat S. niet "hier" geboren is vermoed ik dat je er ergens toch om gevraagd hebt, want ik doe dat nooit uit mezelf, en de geboortedatum kan ik ook niet raden
Vermoed ik he, ik weet het niet zeker.
Ze is eruit in ieder geval
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:14 schreef Guuzewuus het volgende:
Je hebt gelijk Lois, ik heb erom gevraagd. Sorry!!! Ik ben even gaan zoeken en meteen in mijn eerste dreumespost vroeg ik erom.
Het is toch te erg![]()
Wrsch slaat de sire campagne over dat mensen zich bewust moeten zijn van wat er allemaal kan met informatie die op het web staat aan...quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:34 schreef sjak het volgende:
[..]![]()
Dan mag het ook nooit meer weg![]()
Ik begrijp de hele omslag naar letters ineens helemaal niet.
Wat is er gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |