abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71729376
Het vorige deel: OUD Feedback topic

er hangt ook niet echt een rotsfeer.. maar het is vaak de toon die de muziek maakt.

Dat is het nadeel van een forum. Wat de een schrijft kan de ander als negatief/kritiek opvatten terwijl dat misschien helemaal niet zo bedoeld is. Er zijn geen zichtbare emoties toonbaar bij een forum.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71729587
Ik zal nog eens een FB topic openen, het was er gewoon een met een echte rel discussie

[ Bericht 5% gewijzigd door easy-going op 09-08-2009 13:42:02 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:35:51 #3
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71729608
Ik zie geen rel
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:51:27 #4
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_71730097
Lees het gewoon eens terug, lach erom, proost met elkaar drink een borrel
pi_71737041
De rotsfeer die ingrid en simmu kennelijk vinden dat er heerst, ervaar ik niet zo.
Er wordt door veel mensen gepost in OUD; de een ligt je wat beter dan de ander. Het is bijna net als met echte mensen. Mensen die me niet liggen, probeer ik maar te negeren als ze dingen posten waar ik weinig mee kan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:39:41 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_71737176
Mwah, ik kan me wel vinden in het rotsfeergedoe eigenlijk. Kan niet echt zeggen dat de sfeer hier altijd even leuk is, rot is wel een groot woord, maar er hangt van tijd tot tijd best een naar sfeertje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:42:01 #7
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71737237
Ik denk dat het vaak komt hoe je zelf in je vel zit en dingen leest, Troel. En sommigen kun je 3x zeggen dat je iets niet zo bedoelt en dan nog is het niet goed.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:48:24 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_71737362
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat het vaak komt hoe je zelf in je vel zit en dingen leest, Troel. En sommigen kun je 3x zeggen dat je iets niet zo bedoelt en dan nog is het niet goed.
In veel gevallen wel, maar er worden ook zat vaak gemene steken gegeven die wel degelijk zo bedoeld zijn (en daar kan ik zelf ook wat van hoor). Tuurlijk is het lang niet altijd zo gemeen als dat het soms over komt (soms is het gewoon ontzettend moeilijk om iets te zeggen in letters zonder je gezicht erbij), maar vaak genoeg zit die venijnigheid er wel met opzet in.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71737474
Maar met zoveel mensen bij elkaar kan de sfeer toch ook niet altijd alleen maar leuk zijn? Is dat niet een beetje veel gevraagd en onrealistisch?

En ik moet zeggen dat ik zelf, nu ik bevallen ben en een heleboel minder last heb van hormonen en onzekerheden en dipjes etc, ook veel minder nare opmerkingen zie dan voorheen. Misschien dat die diverse hormonen toch hier en daar een vertekend beeld geven?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:54:50 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_71737538
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:52 schreef miss_sly het volgende:
Maar met zoveel mensen bij elkaar kan de sfeer toch ook niet altijd alleen maar leuk zijn? Is dat niet een beetje veel gevraagd en onrealistisch?

En ik moet zeggen dat ik zelf, nu ik bevallen ben en een heleboel minder last heb van hormonen en onzekerheden en dipjes etc, ook veel minder nare opmerkingen zie dan voorheen. Misschien dat die diverse hormonen toch hier en daar een vertekend beeld geven?
Neuh, ik denk niet dat dat heel veel uitmaakt (jarenlange ervaring ). Sterker, nu ik zelf onder de hormonen zit, vind ik het vaak minder dan anders
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71738005
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:33 schreef miss_sly het volgende:
De rotsfeer die ingrid en simmu kennelijk vinden dat er heerst, ervaar ik niet zo.
Er wordt door veel mensen gepost in OUD; de een ligt je wat beter dan de ander. Het is bijna net als met echte mensen. Mensen die me niet liggen, probeer ik maar te negeren als ze dingen posten waar ik weinig mee kan.
Ik zei in het vorige deel nog dat ik het geen rotsfeer vind.
Wel soms rotopmerkingen en steken onder water. Of je merkt dus dat je genegeerd wordt.
Maar lang niet altijd he.
pi_71738246
OUD Utrecht meet vandaag *O*

we hebben een grapjas
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:55:49 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_71738972
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:13 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ik zei in het vorige deel nog dat ik het geen rotsfeer vind.
Wel soms rotopmerkingen en steken onder water. Of je merkt dus dat je genegeerd wordt.
Maar lang niet altijd he.
Ja, maar dat negeren valt wel mee denk ik. Vaak wordt er echt overheen gelezen. Dat is niet leuk (ik heb ook wel eens dat ik iets post waar vervolgens echt gewoon niet op gereageerd wordt en dat je denkt van nou zeg), maar als ik bijvoorbeeld naar Z&G kijk, daar probeer ik echt alles te lezen, maar tegen de tijd dat ik aan reageren toekom, dan ben ik echt gewoon de helft al weer vergeten. Hulde voor een Incantrix die alles aanstipt, ik kan dat niet. Daardoor lijkt het misschien ook soms dat ik dingen negeer, maar dat is dus helemaal niet de bedoeling. Ik neem aan dat dat bij anderen ook zo is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator zondag 9 augustus 2009 @ 19:08:41 #14
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71739336
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 18:22 schreef MamsX het volgende:
OUD Utrecht meet vandaag *O*

we hebben een grapjas
Het is weg.

Handige tip!!

Voor de mensen die het fototopic amper tot niet meer openkrijgen op hun EEE-tjes of andere laptops (al dan niet gedoopt zijn in voetenbruisbadjes )
In je opties, in het tabblad Topicgallery, even postgalleries™ weergeven en albumfunctie gebruiken? aanzetten.
Dan krijg je alle foto's automatisch kleiner in je scherm, en dat werkt als een tiet!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:21:25 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71739751
Lois, wat een wereld-tip!

Postaantal gelijk weer op 300 zet!
pi_71739855
oh thnx Lois! dat ga k zo instellen op mn telefoon, laden duurt een eeuwigheid en na een tijdje geeft ie het gewoon op zelfs
even kijken of dit helpt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:28:14 #17
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_71741563
Uit ervaring weet ik dat FOK! nu niet echt de geschikte site is om via je telefoon te bezoeken. Dat gaat beter op een gewone PC of Laptop. Of zou dat aan mijn telefoon liggen?
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:30:25 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71741629
Telefoons zijn ook om mee te bellen. Internetten doe je op een pc
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:36:40 #19
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_71741833
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Telefoons zijn ook om mee te bellen. Internetten doe je op een pc
True... maar ja ik heb onbeperkt internet op dat ding... dus dan zal ik het gebruiken ook.
Al is het dan niet voor Fok!
pi_71742057
ik heb ook onbeperkt internet maar ik kom eigk alleen op fok, juist om gewoon een beetje random bij te lezen in de trein. En dat gaat eigenlijk in alle topics heel erg prima!
Het enige probleem is dat als iemand een foto of plaatje post dat mn site dan moeilijk gaat doen, daarom lijkt dit me wel handig, die foto's enzo bekijk ik thuis wel
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:25:35 #21
24188 Belana
kloon van belana
pi_71743295
ik heb geen last van rotsfeer hier. ik snap misschien wel de gevoelens van simmu en ingrid.
ik heb me persoonlijk rot geergerd aan het vreselijke dagboek gehalte van simmu's posts in het moedertopic en zelfs als ik daar iets van zei werd dat niet opgepikt. ignore mode on.
Ingrid, aan jouw posts heb ik me in het verleden ook regelmatig gestoord, dus idd negeer ik je posts tegenwoordig. misschien zijn er meer mensen die dit doen.
kleurdoos vind ik ronduit een muts die denkt dat ze de waarheid in pacht heeft en denkt dat ze grappig is door dwars tvp's te posten, ha ha. ook maar negeren, lijkt me het beste.

punt is, je kunt het niet altijd met iedereen vinden en als je je echt stoort, negeer het dan, werkt voor mij als een tiet.

lois, thanks voor de tip, ga ik uitproberen
stormy waters...
sailin'
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:34:46 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_71743607
http://forum.fok.nl/topic/1326706 spuit elf

spam
stormy waters...
sailin'
pi_71744038
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:25 schreef Belana het volgende:
ik heb geen last van rotsfeer hier. ik snap misschien wel de gevoelens van simmu en ingrid.
ik heb me persoonlijk rot geergerd aan het vreselijke dagboek gehalte van simmu's posts in het moedertopic en zelfs als ik daar iets van zei werd dat niet opgepikt. ignore mode on.
Ingrid, aan jouw posts heb ik me in het verleden ook regelmatig gestoord, dus idd negeer ik je posts tegenwoordig. misschien zijn er meer mensen die dit doen.
kleurdoos vind ik ronduit een muts die denkt dat ze de waarheid in pacht heeft en denkt dat ze grappig is door dwars tvp's te posten, ha ha. ook maar negeren, lijkt me het beste.

punt is, je kunt het niet altijd met iedereen vinden en als je je echt stoort, negeer het dan, werkt voor mij als een tiet.

lois, thanks voor de tip, ga ik uitproberen
Vind ik eerlijk dat je dat zegt. Nu ik erover nadenk negeer ik sommige posts ook wel. Juist door opmerkingen (die jaren geleden dan wel) zijn gemaakt.
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:30:26 #24
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71755234
[OUD SC] Het is pruimentijd

Ik vind dit onnodig grof en kwetsend.
Kan dit verwijderd worden?
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 11:36:01 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_71755407
Ik denk overigens dat ze zichzelf meer voor lul zet dan dat ze mij zal kwetsen, dat doet ze nml niet

Ik 'wist' het nml van te voren al wel.
quote:
Volgens mij krijg ik half oud over me heen en let op, (mocht ik een ban hebben) dan gaan ze het op labielo gooien en zo, tis morgen 10 augustus, Mink en zo.

het zou wel héél ontzettend flauw zijn als ze het daar op zouden gooien Mous

Het zou mij niets verbazen hoor, maar mag...
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')