Luisteren, ik heb het ergens gehoord.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:01 schreef Ploertendoder het volgende:
Je moet er maar van houdenWaarom luister je het dan eigenlijk TS?
Alles is mooier van Shakira, clip, muziek, shakiraquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:05 schreef vanhal het volgende:
Ik vind het origineel van shakira mooier dan de enorm slechte copy van de rhcp
Heb je zelf geluisterd, of geloof je alles wat ze beweren in youtube-filmpjes?quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:58 schreef DJMarcel.nl het volgende:
...en dan nog eens in de bridge de melodie jatten van de Chili Peppers:
Klopt, ik vond under the bridge wel leuk maar de originaliteit is inderdaad al jaren ver te zoeken bij the red hot chili peppersquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Barslecht nummer. Originaliteit is al jaren ver te zoeken natuurlijk, maar nu krijgen we nog échte baggerkwaliteit ook.
overeenkomstquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:35 schreef wakajawaka het volgende:
overeen komst
Oh daar heb ik het niet over.... Mis iedere overeenkomst.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:10 schreef vanhal het volgende:
[..]
Klopt, ik vond under the bridge wel leuk maar de originaliteit is inderdaad al jaren ver te zoeken bij the red hot chili peppers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |