Ts wat een onzinnige reactie weer ook zeg!quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:30 schreef solyaris het volgende:
Jij veroorzaakt ook kanker.
Vreemd is wel, dat bier waar in feite weinig alcohol in zit, dus kankerverwekkend zou zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:30 schreef Crack_ het volgende:
Dat niks drinken gezonder is wist ik al, en dat je er kanker van zou kunnen krijgen had ik wel kunnen vermoeden.
Gewoon, omdat de kans op kanker bij bijna alles wordt vergroot..
Maar ik zou zeggen, doe gewoon je ding
ja sorry ik wil je plezier niet vergallen hoor, maar in hoeverre is dat bericht geloofwaardig zeg?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:35 schreef Gotrick het volgende:
Godkanker ik zit nu lekker aan het bier
Ja groentes enzo, bespoten en wel idem.quote:
Kortom: waar maak je je druk over?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja groentes enzo, bespoten en wel idem.
Wat niet eigenlijk, zelfs vitamine preparaten schijnen..nou ja...
Gelukkig eindelijk een nuchter man! Daar houden wij wel van!quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kortom: waar maak je je druk over?
Ja dat gevoel...quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:39 schreef Demon_Hunter het volgende:
Droevig bericht zo met 12 bier in mn mik.
Leven kan kanker verwekken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:41 schreef Myraela het volgende:
Ghehe, gaan ze nu net als bij sigaretten op bier ook etiketjes doen met "Bier drinken schaadt uw gezondheid" "Bier drinken kan kanker verwekken" "Bier drinken kan bij mannen schadelijk zijn voor de vruchtbaarheid"
'Bier drinken: alleen voor de eckte eckte' lijkt me een betere slogan.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:41 schreef Myraela het volgende:
Ghehe, gaan ze nu net als bij sigaretten op bier ook etiketjes doen met "Bier drinken schaadt uw gezondheid" "Bier drinken kan kanker verwekken" "Bier drinken kan bij mannen schadelijk zijn voor de vruchtbaarheid"
Uhu, en het is kankerverwekkend, dus niet dat je er ook echt kanker van gaat krijgen. Even een lijstje van wat allemaal kankerverwekkend is:quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vreemd is wel, dat bier waar in feite weinig alcohol in zit, dus kankerverwekkend zou zijn.
Hoeveel zou men moeten drinken voordat het kanker verwekkend zou zijn?
Maar dat staat er weer niet bij natuurlijk.
is het niet zo dat deze dingen meer een soort van impuls zijn voor kankercellen om te gaan groeien? immers, iedereen heeft in een bepaalde mate aanleg voor kanker, de een meer als de ander, en zijn veel roken/etc juist een stimulans.quote:
Ach nein, het is patat!quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhu, en het is kankerverwekkend, dus niet dat je er ook echt kanker van gaat krijgen. Even een lijstje van wat allemaal kankerverwekkend is:
- Chips
- friet Patat
- pepernoten
- beetje aangebrand vlees
- zoetstof
- roken (en meeroken)
- de zon
- lucht verfrissers
- aardappelen
- wortelen
- van die light dingen, zoals light kaas enzo
en gaaa zo maar door..
En dit allemaal is kanker verwekkend, dat zou dus moeten betekenen dat vrijwel iedereen kanker moet gaan krijgen, omdat het in zoveeel dingen zit..
En dat is nou ook weer niet zo
Dat heet dus gewoon kankerverwekkend ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
is het niet zo dat deze dingen meer een soort van impuls zijn voor kankercellen om te gaan groeien? immers, iedereen heeft in een bepaalde mate aanleg voor kanker, de een meer als de ander, en zijn veel roken/etc juist een stimulans.
Ja, sorry!, dat bedoel ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 02:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heet dus gewoon kankerverwekkend ?
Dan verwek je iets wat al in je zit ;p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |