quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:25 schreef peaceman het volgende:
In ONZ onder meeste posts met alcohol?
wil je je taal even een beetje kuisen? Tong leest ook mee hoor!quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:26 schreef tong80 het volgende:
Mijn coördinatie is kut na een uur slapen. Gooi ik een blikje bier om met mijn spastische beweging
tong noemt alle vrouwen hoeren, die kijkt nergens meer van op.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:30 schreef peaceman het volgende:
wil je je taal even een beetje kuisen? Tong leest ook mee hoor!
Een aanduiding voor megalomanie. Althans, zo beschouw ik 'mquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat deze PI voorstelt?
Dat iets helemaal super is... is het teken van Superman. Toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat deze PI voorstelt?
Daarmee verwijst Tong naar een beroep, dat is heel wat anders...quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
tong noemt alle vrouwen hoeren, die kijkt nergens meer van op.
Vind je het erg als ik daar niet op klik?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
KLB is erger. Wat dacht je van deze?
Pubers die nee antwoorden als je ze vraagt of ze fappen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik daar niet op klik?
KLB is ook bagger
Dat laatste welquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:33 schreef Diaan73 het volgende:
Dat iets helemaal super is... is het teken van Superman. Toch?
WGR en R&P zijn wel interessant. In het eerste post ik vrijwel nooit en in het tweede sporadisch. NWS en POL mijd ik als de pest. Gisteren postte ik in NWS en daar had ik alweer snel spijt vanquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:35 schreef Diaan73 het volgende:Welk subforum vind je wel leuk? Naast C&H?
Ik gebruik hem als er iets heel goeds/leuks is gebeurd wat ik super vind. Ik vind PI-gebruik erg leuk, maar vergeet het vaak.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat laatste welMaar waar gebruik je 'm voor?
Ik gebruik 'm alleen als ik niet meer weet welke PI ik moet hebbenMijn PI-gebruik is trouwens ziekelijk.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
WGR en R&P zijn wel interessant. In het eerste post ik vrijwel nooit en in het tweede sporadisch. NWS en POL mijd ik als de pest. Gisteren postte ik in NWS en daar had ik alweer snel spijt van
broer heeft mij op het slechte pad gebracht. Hij gebruikte vaak een PI die tegengesteld is aan een andere smiley, bijvoorbeeld dequote:Op zondag 9 augustus 2009 01:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik gebruik hem als er iets heel goeds/leuks is gebeurd wat ik super vind. Ik vind PI-gebruik erg leuk, maar vergeet het vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |