gevalletje jaloersheid?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
Gevalltje van ik heb dikke tieten en iedereen moet naar mij kijken![]()
![]()
Grote borsten zijn gewoon lelijk in mijn ogen. Maar ik heb zelf geen tieten dus ik moet vast compenseren![]()
Blond, dom en grote tieten, precies hoe iedereen ze wilt
Ik moet bekennen dat ik mijn cup D ook eigenlijk best klein vind. Ik ben erg lang en heb brede schouders. In mijn zwangerschap had ik e en later F en dat stond eigenlijk beter...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:38 schreef purplerose het volgende:
Ik vind trouwens mijn cup D best klein maar eigenlijk is het nog steeds een flinke maatmaar als je van cup G/H komt is alles kleiner i guess
Da's iets te makkelijk, zeggen dat je een trauma hebt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:17 schreef CyclingGirl het volgende:
En hoe zit dat dan met vergroting. Ik hoor wel eens meisjes met cup AA die er een soort van trauma van hebben en dan naar grote B of C willen wordt dat ook dan vergoed? Of is dat alleen voor dames die meer dan D hebben en last hebben van nek/rug?
ik val niet op vrouwen met grote tieten, doe mij maar een paar mooie stevige borsten die niet hangen, en of dat nou in b of c cup is vind ik best.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:30 schreef mysterieblonde het volgende:
Soms zijn er mannen die zeggen: ik val niet op vrouwen met grote tieten. die hebben volgens mij OF een vriendin met kleine borsten, OF ze hebben wat te compenseren OF ze denken dat hersenen in borsten zit bij vrouwen. (sorry dat laatste is nogal offtopic maar ik wilde het even gezegd hebben)
Die potloodtest doorsta ik al jaren niet meer, maar mijn borsten zijn vol en stevig en haske perky. En zeker geen theezakjesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:20 schreef Dipkip het volgende:
Alsof een D-cup niet stevig en perky kan zijn. Bij mij blijft er ook geen potlood onder hangen hoor.
Ja!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:38 schreef Beregd het volgende:
oh, gaan we nu al zitten patsen met onze borsten in plaats van ons erover te schamen?
Dat dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:34 schreef DDBtje het volgende:
Maar het moet gewoon in verhouding zijn.
zou het niet doen, die littekens zijn echt verschrikkelijk, probeer bankdrukken/opdrukken en/of erg goede bha's/juiste matenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:41 schreef Arctica het volgende:
Ik zou mijne graag kleiner willen, door de grootte gaan ze meer hangen en kan ik veel leuke kleding niet aan (te strak). Operatie zou ik echter niet doen, littekens en alles lijkt me niks. Zo'n groot probleem is het nou ook weer niet.
Ja, soms schaam ik me voor mijn borsten, maar ik probeer het gewoon zo aan te kleden dat ze niet heel erg opvallen.
op amerikaanse sites, zijn leuke bha's te vinden in jouw maat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:24 schreef Syr het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat ik een grote D had, maar nadat ik met een vriendin de sauna in ging die ook D had, werd me pijnlijk duidelijk dat ik toch wel wat groter ben geschapen. Alhoewel het bij mij niet uit verhouding is (1,76 en brede schouders en heupen), vind ik het niet mooi en kost het me heel veel moeite om er niet onzeker over te zijn. Sowieso haat ik het dat ik de helft van alle leuke shirtjes niet kan dragen omdat het standaard aan de bovenkant te smal is en de onderkant te breed (om maar niet te praten over alle leuke bh's die ik moet laten liggen). En stom genoeg zie je er altijd een beetje "dikker" uit als je zo'n enorme bos hout voor de deur hebt, ongeacht hoe slank of dik je bent. Daarnaast vind ik ze gewoon niet mooi en heb ik regelmatig last van mijn nek en rug. Mijn vriendjes vonden het wel prima en mooi, maar ik krijg regelmatig seksistische opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd en schijnbaar vinden ze "dat je erom vraagt met zulke tieten".
Nouja, verkleinen vind ik een erg radicale stap en ik ben een beetje huiverig voor de gevolgen. Dus ik blijf er voorlopig wel mee rondlopen en ben altijd en eeuwig opzoek naar mooie, passende bh's
dat is eigenlijk normaal, dat ze hangen, komt door de zwaartekracht, op de maan heb je er geen last vanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:18 schreef snakelady het volgende:
Ook ben ik bang dat ze sneller gaan hangen, mijn tepels wijzen nu nog wel redelijk schuin naar boven, maar voor de potloodtest slaag ik helaas met gemak!
Een kennis van me heeft haar borsten laten verkleinen (toen ze 16 was) en ik moet zeggen dat de littekens amper te zien zijn. Ze is er echt super blij mee, aangezien ze niet kon sporten etc. En rug en nekklachten had. Nu kan ze sporten en is ze stukken zelfverzekerder!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:41 schreef Arctica het volgende:
Ik zou mijne graag kleiner willen, door de grootte gaan ze meer hangen en kan ik veel leuke kleding niet aan (te strak). Operatie zou ik echter niet doen, littekens en alles lijkt me niks. Zo'n groot probleem is het nou ook weer niet.
Ja, soms schaam ik me voor mijn borsten, maar ik probeer het gewoon zo aan te kleden dat ze niet heel erg opvallen.
officieel mag dat pas vanaf 18 jaar, geloof ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:40 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Een kennis van me heeft haar borsten laten verkleinen (toen ze 16 was) en ik moet zeggen dat de littekens amper te zien zijn. Ze is er echt super blij mee, aangezien ze niet kon sporten etc. En rug en nekklachten had. Nu kan ze sporten en is ze stukken zelfverzekerder!
vrouwen kijken elke dag voor de spiegel naar hun lichaam onderzoekend wat er niet goed aan is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:00 schreef LoggedIn het volgende:
Vrouwen zijn raarVan AA t/m C schamen ze zich omdat ze te klein zijn, en van D t/m H schamen ze zich omdat ze te groot zijn
Wees gwn lekker trots op je borstjes, welke maat je ook hebt, er zijn 10,000en mannen die ze geil vinden
Ja vreemd he, als je met cup C door de helft van de mannen omschreven wordt als erwtjes op een plankje en door de andere helft als dikke uiersquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:00 schreef LoggedIn het volgende:
Vrouwen zijn raarVan AA t/m C schamen ze zich omdat ze te klein zijn, en van D t/m H schamen ze zich omdat ze te groot zijn
Wees gwn lekker trots op je borstjes, welke maat je ook hebt, er zijn 10,000en mannen die ze geil vinden
En de andere helft zou er een moord voor doen om eraan te mogen zitten, het is maar waar je je op focustquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja vreemd he, als je met cup C door de helft van de mannen omschreven wordt als erwtjes op een plankje en door de andere helft als dikke uiers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |