abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71846252
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:18 schreef fs180 het volgende:

[..]

Gevalltje van ik heb dikke tieten en iedereen moet naar mij kijken

Grote borsten zijn gewoon lelijk in mijn ogen. Maar ik heb zelf geen tieten dus ik moet vast compenseren
Blond, dom en grote tieten, precies hoe iedereen ze wilt
gevalletje jaloersheid?
pi_71848743
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:38 schreef purplerose het volgende:
Ik vind trouwens mijn cup D best klein maar eigenlijk is het nog steeds een flinke maat maar als je van cup G/H komt is alles kleiner i guess
Ik moet bekennen dat ik mijn cup D ook eigenlijk best klein vind. Ik ben erg lang en heb brede schouders. In mijn zwangerschap had ik e en later F en dat stond eigenlijk beter...

Maar het moet gewoon in verhouding zijn.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:45:08 #128
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71849017
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:17 schreef CyclingGirl het volgende:
En hoe zit dat dan met vergroting. Ik hoor wel eens meisjes met cup AA die er een soort van trauma van hebben en dan naar grote B of C willen wordt dat ook dan vergoed? Of is dat alleen voor dames die meer dan D hebben en last hebben van nek/rug?
Da's iets te makkelijk, zeggen dat je een trauma hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71849128
Zoooveel vrouwen zijn hier echt aan't doorzagen over hun cupgrootte.

Tis veel beter als je je sexy over je borsten voelt of ze nou groot zijn of klein
pi_71851038
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:30 schreef mysterieblonde het volgende:

Soms zijn er mannen die zeggen: ik val niet op vrouwen met grote tieten. die hebben volgens mij OF een vriendin met kleine borsten, OF ze hebben wat te compenseren OF ze denken dat hersenen in borsten zit bij vrouwen. (sorry dat laatste is nogal offtopic maar ik wilde het even gezegd hebben)
ik val niet op vrouwen met grote tieten, doe mij maar een paar mooie stevige borsten die niet hangen, en of dat nou in b of c cup is vind ik best.

ik ben überhaupt meer van de billen, ogen en glimlach.

en echte volle lippen zijn geil, met de nadruk op echt.
pi_71851563
Alsof een D-cup niet stevig en perky kan zijn. Bij mij blijft er ook geen potlood onder hangen hoor.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:22:46 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71851636
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:20 schreef Dipkip het volgende:
Alsof een D-cup niet stevig en perky kan zijn. Bij mij blijft er ook geen potlood onder hangen hoor.
Die potloodtest doorsta ik al jaren niet meer, maar mijn borsten zijn vol en stevig en haske perky. En zeker geen theezakjes .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71852010
Mijnes ook maar niet zo heel groot.
Haters gonna hate.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:38:03 #134
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_71852069
oh, gaan we nu al zitten patsen met onze borsten in plaats van ons erover te schamen?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:43:56 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71852261
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:38 schreef Beregd het volgende:
oh, gaan we nu al zitten patsen met onze borsten in plaats van ons erover te schamen?
Ja!

De schaamte voorbij, trots op onze inborst!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71852394
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:34 schreef DDBtje het volgende:

Maar het moet gewoon in verhouding zijn.
Dat dus
pi_71856631
Ik zou mijne graag kleiner willen, door de grootte gaan ze meer hangen en kan ik veel leuke kleding niet aan (te strak). Operatie zou ik echter niet doen, littekens en alles lijkt me niks. Zo'n groot probleem is het nou ook weer niet.

Ja, soms schaam ik me voor mijn borsten, maar ik probeer het gewoon zo aan te kleden dat ze niet heel erg opvallen.
pi_71857341
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:41 schreef Arctica het volgende:
Ik zou mijne graag kleiner willen, door de grootte gaan ze meer hangen en kan ik veel leuke kleding niet aan (te strak). Operatie zou ik echter niet doen, littekens en alles lijkt me niks. Zo'n groot probleem is het nou ook weer niet.

Ja, soms schaam ik me voor mijn borsten, maar ik probeer het gewoon zo aan te kleden dat ze niet heel erg opvallen.
zou het niet doen, die littekens zijn echt verschrikkelijk, probeer bankdrukken/opdrukken en/of erg goede bha's/juiste maten
pi_71872811
Ik heb altijd gedacht dat ik een grote D had, maar nadat ik met een vriendin de sauna in ging die ook D had, werd me pijnlijk duidelijk dat ik toch wel wat groter ben geschapen. Alhoewel het bij mij niet uit verhouding is (1,76 en brede schouders en heupen), vind ik het niet mooi en kost het me heel veel moeite om er niet onzeker over te zijn. Sowieso haat ik het dat ik de helft van alle leuke shirtjes niet kan dragen omdat het standaard aan de bovenkant te smal is en de onderkant te breed (om maar niet te praten over alle leuke bh's die ik moet laten liggen). En stom genoeg zie je er altijd een beetje "dikker" uit als je zo'n enorme bos hout voor de deur hebt, ongeacht hoe slank of dik je bent. Daarnaast vind ik ze gewoon niet mooi en heb ik regelmatig last van mijn nek en rug. Mijn vriendjes vonden het wel prima en mooi, maar ik krijg regelmatig seksistische opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd en schijnbaar vinden ze "dat je erom vraagt met zulke tieten".
Nouja, verkleinen vind ik een erg radicale stap en ik ben een beetje huiverig voor de gevolgen. Dus ik blijf er voorlopig wel mee rondlopen en ben altijd en eeuwig opzoek naar mooie, passende bh's
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:18:44 #140
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71874191
Ja, ik heb 75E
Ik ben altijd best slank geweest (maat 38) maar heb wel flinke borsten, daardoor denken veel mensen dat het neppers zijn, terwijl dat niet zo is.
Ook draag ik bepaalde topjes niet omdat mensen dan weer denken dat ik met mijn borsten wil showen.
Toen ik borstvoeding gaf was het nog erger, was gewoon topzwaar, had toen cup F.

Ik sport ook graag en regelmatig en daarbij is het ook lastig, moet dan echt een hele goede sportbeha aan om ze in bedwang te houden.
Ook ben ik bang dat ze sneller gaan hangen, mijn tepels wijzen nu nog wel redelijk schuin naar boven, maar voor de potloodtest slaag ik helaas met gemak!

Mijn man vind mijn borsten gelukkig wel prachtig.

[ Bericht 8% gewijzigd door snakelady op 14-08-2009 13:39:01 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_71881996
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:24 schreef Syr het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat ik een grote D had, maar nadat ik met een vriendin de sauna in ging die ook D had, werd me pijnlijk duidelijk dat ik toch wel wat groter ben geschapen. Alhoewel het bij mij niet uit verhouding is (1,76 en brede schouders en heupen), vind ik het niet mooi en kost het me heel veel moeite om er niet onzeker over te zijn. Sowieso haat ik het dat ik de helft van alle leuke shirtjes niet kan dragen omdat het standaard aan de bovenkant te smal is en de onderkant te breed (om maar niet te praten over alle leuke bh's die ik moet laten liggen). En stom genoeg zie je er altijd een beetje "dikker" uit als je zo'n enorme bos hout voor de deur hebt, ongeacht hoe slank of dik je bent. Daarnaast vind ik ze gewoon niet mooi en heb ik regelmatig last van mijn nek en rug. Mijn vriendjes vonden het wel prima en mooi, maar ik krijg regelmatig seksistische opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd en schijnbaar vinden ze "dat je erom vraagt met zulke tieten".
Nouja, verkleinen vind ik een erg radicale stap en ik ben een beetje huiverig voor de gevolgen. Dus ik blijf er voorlopig wel mee rondlopen en ben altijd en eeuwig opzoek naar mooie, passende bh's
op amerikaanse sites, zijn leuke bha's te vinden in jouw maat.
pi_71882015
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:18 schreef snakelady het volgende:

Ook ben ik bang dat ze sneller gaan hangen, mijn tepels wijzen nu nog wel redelijk schuin naar boven, maar voor de potloodtest slaag ik helaas met gemak!
dat is eigenlijk normaal, dat ze hangen, komt door de zwaartekracht, op de maan heb je er geen last van
pi_71885051
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:41 schreef Arctica het volgende:

Een kennis van me heeft haar borsten laten verkleinen (toen ze 16 was) en ik moet zeggen dat de littekens amper te zien zijn. Ze is er echt super blij mee, aangezien ze niet kon sporten etc. En rug en nekklachten had. Nu kan ze sporten en is ze stukken zelfverzekerder!
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_71885166
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:40 schreef DDBtje het volgende:

[..]

Een kennis van me heeft haar borsten laten verkleinen (toen ze 16 was) en ik moet zeggen dat de littekens amper te zien zijn. Ze is er echt super blij mee, aangezien ze niet kon sporten etc. En rug en nekklachten had. Nu kan ze sporten en is ze stukken zelfverzekerder!
officieel mag dat pas vanaf 18 jaar, geloof ik
pi_71885757
Volgens mij mag het eerder als het je echt belemmert/pijn doet...

Ik zou het niet doen, ik heb geen pijn. Alleen zitten ze soms in de weg En inderdaad verkeerde verhoudingen in jurken en truitjes enzo. Maar daar kom ik wel overheen...
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:42:37 #146
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_71903476
Ja, ik ben zelf aardig klein maar ben ook aardig gevuld ben er zelf niet heel blij mee, omdat de ogen van menig man (en sosm ook vrouw) naar mijn borsten gaan. Echt heel iritant, ik ben er eigenlijk wel trots op want soms vallen ze niet op mij maar gewoon alleen op mijn borsten, en als ik afgewezen word weet ik dat het aan mijn borsten moet liggen. Maar een b-cup zou ik eigenlijk het liefst willen hebben, iemand die wil ruilen trouwens? ...
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_71903787
Vrouwen zijn raar Van AA t/m C schamen ze zich omdat ze te klein zijn, en van D t/m H schamen ze zich omdat ze te groot zijn Wees gwn lekker trots op je borstjes, welke maat je ook hebt, er zijn 10,000en mannen die ze geil vinden
pi_71904224
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:00 schreef LoggedIn het volgende:
Vrouwen zijn raar Van AA t/m C schamen ze zich omdat ze te klein zijn, en van D t/m H schamen ze zich omdat ze te groot zijn Wees gwn lekker trots op je borstjes, welke maat je ook hebt, er zijn 10,000en mannen die ze geil vinden
vrouwen kijken elke dag voor de spiegel naar hun lichaam onderzoekend wat er niet goed aan is.
pi_71904728
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:00 schreef LoggedIn het volgende:
Ja vreemd he, als je met cup C door de helft van de mannen omschreven wordt als erwtjes op een plankje en door de andere helft als dikke uiers
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:54:48 #150
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_71904761
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:53 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja vreemd he, als je met cup C door de helft van de mannen omschreven wordt als erwtjes op een plankje en door de andere helft als dikke uiers
En de andere helft zou er een moord voor doen om eraan te mogen zitten, het is maar waar je je op focust
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')