Maar dat is gewoon domquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he?Viel mij ook tegen!
Vooral toen ik alles opnieuw moest doen omdat ik zonodig een PM moest lezen en ik dus weer alle linkjes bij alle boeken moest gaan zoeken![]()
Jep, maak een leuk fotootje dat ie op het doosje ligt ofzo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:20 schreef Greys het volgende:
Oh, nog een vraagje
Moet ik nog even snel foto's maken van die digitale fotolijst in de doos enzo?
Ik heb nu een plaatje van internet gepakt, omdat die van mij nog helemaal ongebruikt is en nieuw in de doos zit.
Willen mensen dat toch graag even zien denken jullie?
Oh wacht, daar hadden we het al eens over gehad he?
*hyper*
Asielactie is voldoende!quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:19 schreef Muis006 het volgende:
Vraag: moet ik in de TT ook [TK] neerzetten of is [Asielactie] voldoende?
Ja, Hoi.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon dom
Ik zag net een vrouw iets over multitasken roepen?![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Asielactie is voldoende!
Cat
JJHIk ben wat dat betreft iets minder vrouwelijk denk ik. Gelukkig maak ik dat op andere punten dan weer meer dan goed
Gebruik dan toch FireFox, Werkt met tabbladen en veel makkelijker.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, Hoi.![]()
Ik heb hier 7 vensters open. En moet straks in mijn kraampjes nog naar mijn andere zut linken, want dat kan nu nog niet.
*hypert van ene link naar de andere*
Weet je hoe lang hij is? Dat maakt nogal verschil qua prijs.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:22 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik doe mn hondenriemding voor 7,50
Ik zie ze op marktplaats van 5,- tot wel 30 euro, dus ik vind het wel lastig. Ik ga maar voor 7,50 dan.
IE heeft ook tabbladenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:23 schreef JJH het volgende:
Gebruik dan toch FireFox, Werkt met tabbladen en veel makkelijker.
*Telt 12 tabs, en ben net weer een half uurtje online.
Mja, 5 meter.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Weet je hoe lang hij is? Dat maakt nogal verschil qua prijs.
Heb je er een foto bij staan? Is ie leer of gewoon 'touw'?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, 5 meter.
Ik weet niet of dat de kortste lengte is? Dat ding nooit gebruikt en ik heb er dus ook geen verstand van.
Of moet 'ie dan beter voor 5,-?
Die van 5 meter kosten hier bij de dierenwinkel 6,95 nieuwquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Mja, 5 meter.
Ik weet niet of dat de kortste lengte is? Dat ding nooit gebruikt en ik heb er dus ook geen verstand van.
Of moet 'ie dan beter voor 5,-?
Oh fopje,quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die van 5 meter kosten hier bij de dierenwinkel 6,95 nieuwdus ik zou 5 doen dan idd.
Ik heb vooral dingen van 2 of 3 euro. Maar dat maakt samen ook weer een leuk bedrag.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh fopje,.
Dan doe ik wel 5.
Ik heb allemaal dingen van 5,- zowat in mn kraampjeNouja, alles helpt
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |