zo, duidelijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie hierboven!
Dan koop je die hotdog bij iemand onderin zijn kraampje!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:36 schreef Greys het volgende:
Oh wacht... wacht... ik hoor net dat de donatiehotdog onderaan je kraampje (zoals in mijn voorbeeld) wel mag!
Alleen geen hele hotdog kraam!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Toevoeging
Een symbolische hotdog mag wel, als het maar niet een gehele kraam wordt (dus ook niet in een topic komen met broodje hamburger, frikandel speciaal etc)
Gelukkig! Een vlooienmarkt is niet compleet zonder een hotdog!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie hierboven!
Dan koop je die hotdog bij iemand onderin zijn kraampje!
Het zijn echte leren laarzen, maat 40 (ze vallen wat aan de kleine kant) en ze waren bij aankoop nogal prijzig. De originele prijs was 150 euroquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:33 schreef Dipkip het volgende:
Die laarzen kun je best wat meer voor vragen vind ik als het echt leer is.
Welke maat zijn ze?
Hotdogs!? Waar!?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:48 schreef Greys het volgende:IEDEREEN DIE DAT WIL mag een symbolische hotdog onderin zijn kraampje zetten!
Ik ookquote:
* Cat22 teksten kopieert*quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:56 schreef Greys het volgende:
Cat, iedereen die dat wil kan onderaan zijn kraam zetten:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZIT ER NIETS VOOR JE BIJ, maar wil je toch onze actie voor Dierenthuis steunen, koop dan een symbolische hotdog (en groen kleurtje voor je FOK!-nick t/m 12 september en tagje!) in deze kraam voor ¤ 5,00!![]()
PM me dan even met als onderwerp HOTDOG en je krijgt het rekeningnummer terug!
[ afbeelding ]
Ik zoek ook nog steedsquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:55 schreef Muis006 het volgende:
[GEZ] Swatch dierenhorloge met pandabeer
Daarom moet je op die link klikken,quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:10 schreef Greys het volgende:
Chipsie, ik zou als ik jou was nog iets meer uitleg geven bij die onderste twee dingen, want ik weet bijvoorbeeld al niet wat het is?Een spel? Een CD? Wat is het?
Ohhhhhhhh stom van me, ik had weer niet in de gaten dat het linkjes warenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daarom moet je op die link klikken,.
Maar heb het al een beetje aangepast.
Ahaha kan gebeuren,quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh stom van me, ik had weer niet in de gaten dat het linkjes waren![]()
Ik ga er even op klikken en dan meedenken hoeveel je er voor kunt vragen!
Zet je je kattentunneltje ook nog in je kraam?![]()
Dat had ik in het andere topic geantwoord!
Als ik ze met varkentjes heb, dan heb ik er wellicht meer dan één (er zitten nogal wat dubbelen in de collectiequote:Op zondag 9 augustus 2009 12:21 schreef Morretje het volgende:
Oeh oeh, Elisa, heb je ze wel met varkentjes???![]()
![]()
![]()
Oh verdorie, maar ik ben er niet vanmiddag.. Never mind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |