abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71714953
hai,

Ik kom laatste tijd veel dode muggen en andere kleine vliegjes tegen. Zo liggen er altijd wel weer een paar kleine dode vliegjes gewoon op de vensterbank. Of willekeurig in de kamer dode muggen (wel minder daarvan). Iemand enig idee hoe dit zo komt? Ik zit in een 2kamer appartement..

thanks anyway!
x
  Forum Admin zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:25:22 #2
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_71715098
De tering, wat denk je zelf? Het is zomer. Dan zijn er veel insecten actief en heb jij vaak je ramen en deuren openstaan. Een plus een is twee.
pi_71715230
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De tering, wat denk je zelf? Het is zomer. Dan zijn er veel insecten actief en heb jij vaak je ramen en deuren openstaan. Een plus een is twee.
Ja maar.. dood , tsja
Had dat in m'n vorige kamer nooit
x
pi_71716005
Stofzuiger eens gebruiken...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_71716038
Wij hebben hetzelfde nu, gewoon 2 keer per week even met de kruimeldief over de vensterbank.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:58:10 #6
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_71716041
nah, dat had ik vanmorgen dus ook... Ik had eergisteren een lading dakpannen ff in de kluskamer opgeslagen voor de stort vandaag.

Kom ik daar in die kamer. Allemaal van die piepklein vliegjes... en dan bedoel ik ook VEEEEL...
Hoppetee naar de praxis , Killersstif gehaald. Terug dioe kamer en verdomd, dat is echt kill spul. Die vliegjes knalden in volle vaart kaarsrecht naar beneden

Vond ik een mooi begin van de dag
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  Forum Admin zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:00:36 #7
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_71716098
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:58 schreef klusfoobje het volgende:

pi_71716315
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:20 schreef richbitch het volgende:

hai,

Ik kom laatste tijd veel dode muggen en andere kleine vliegjes tegen. Zo liggen er altijd wel weer een paar kleine dode vliegjes gewoon op de vensterbank. Of willekeurig in de kamer dode muggen (wel minder daarvan). Iemand enig idee hoe dit zo komt? Ik zit in een 2kamer appartement..

thanks anyway!
Op onze vensterbank liggen elke dag kleine dode vliegjes en muggen.

Kunnen een dagsvliegen en muggen zijn , komen denk ik gewoon door het keukenraam en
door kieren van de vloer, zijn sloom, duf , druk of dood.

Kan er weinig aan doen, hoogstens met een insectenspuitbus langs de kieren spuiten
en de vliegjes en muggen met een vochtig doekje of sponsje weghalen.
pi_71728589
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 20:58 schreef klusfoobje het volgende:
nah, dat had ik vanmorgen dus ook... Ik had eergisteren een lading dakpannen ff in de kluskamer opgeslagen voor de stort vandaag.

Kom ik daar in die kamer. Allemaal van die piepklein vliegjes... en dan bedoel ik ook VEEEEL...
Hoppetee naar de praxis , Killersstif gehaald. Terug dioe kamer en verdomd, dat is echt kill spul. Die vliegjes knalden in volle vaart kaarsrecht naar beneden

Wat is "Killersstif"? Een insectenspuitbus?
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:53:59 #10
63722 z80
I fink you freaky
pi_71737516
Kijk eens of er een spin in de buurt zit.
zo ja lekker laten zitten, heb je tenminste geen last van dat zoemende gespuis.
ik heb ook bepaalde plaatsen waar constant resten van insecten liggen.
en na goed zoeken zit er dan ook altijd een spin in de buurt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')