... die continu blijven doorlullen, en proberen zoveel mogelijk zaken in hun verhaal te verwerken om zichzelf heel
succesvol te laten lijken.
Vandaag zit ik heerlijk bij mijn ouders te chillen. Een kennis van mijn ouders kwam bij ons op bezoek met hun studerende dochter (mijn leeftijd). Uit respect voor mijn ouders heb ik met deze dochter gesproken (had geen zin in). Mijn God, wat vermoeiend. Er was geen sprake van oprechte wederzijdse interesse, omdat zij door haar ouders ook waarschijnlijk 'gedwongen' was om mee te komen.
God, het gesprek leek wel op een wedstrijd over wie het succesvolste studentenleven heeft (ging niet om het sociaal aspect - maar 'nevenactiviteiten' en ambities).

Veel geblaat, en vrij onzinnig.
Kortom, mijn gesprek was erg '

' en mijn gezicht tijdens het typen van dit bericht ook, omdat ik in real life amper mensen tegen kom die zo actief proberen zichzelf te profileren in een gesprekje.
Bitchfight leek het wel, alleen vrij beschaafd.
Mijn klacht: ik heb onder 'dwang' een meisje gesproken dat er op gericht was haar volledige CV en ambities te tonen aan mij, waardoor ik verleid werd om met haar kinderachtig gedrag mee te doen. Zo vermoeiend, en laag van mijzelf.