quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:51 schreef streamzondernaam het volgende:
even een kickje.
op het wel bekende huisje is dit allemaal te zien dit weekend :
je moet dan even naar de site van streamzondernaam of naar Roja. Als je daar op de links klikt komt het vanzelf goed. Sopcast zal zichzelf opstarten dan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:41 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
normaliter kijk ik via Eredivisie Live, maar zit nu in Rusland - dus die vlieger gaat niet op.
Heb de site gevonden en SOPcast gedownload, is dat voldoende als ik vanavond inlog etc?
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:06 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom krijg ik slechts een streep als ik via NVS kijk?
Maar dan moet je ook weer geld op je account zetten in tegenstelling tot unibet , had elders al een linkje gevonden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:40 schreef jmac het volgende:
Bayern is zo bij Bwin te zien (bundesligastreams com)
erg jammer. ik kijk nu overigens op redelijk goed beeld naar Man United. die doet het dus wel (NVS 2).quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:06 schreef streamzondernaam het volgende:
Er zijn problemen met de sopcast server
bepaalde streams zijn uitgevallen
begrip daarvoor.
streamers kunnen zelf ook geen connectie maken met sopcast..
stream is net aangezetquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:51 schreef andre347 het volgende:
Heerenveen - Groningen zit er niet meer in vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |