een haar in je etenquote:
tussen de ergenis (het haartje) en het FFFUUU zit toch helemaal geen plaatjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:16 schreef Derek010 het volgende:
Sowieso vind ik ze wat minder leuk als er tussen het plaatje die de FFFUUUU-situatie (de ergernis) en het FFFUUUU-plaatje (het laatste plaatje) nog een ander plaatje zit, zoals bij de laatste van Skunkkk.
Kloptquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
een haar in je eten
[..]
tussen de ergenis (het haartje) en het FFFUUU zit toch helemaal geen plaatje
Ahaaaa thanx.. Vind het nog steeds een beetje vaag, maar goed.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:37 schreef znarch het volgende:
[..]
http://encyclopediadramatica.com/Meme
Daar staat ook wel zon beetje elke meme beschreven
Dit stukje:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:54 schreef Alices het volgende:
[..]
Ahaaaa thanx.. Vind het nog steeds een beetje vaag, maar goed.
quote:In short, memes are just inside jokes for people who have no friends with whom to have real inside jokes.
The word meme is commonly used by people who aren't retarded because it is in fact shorter to write the word "meme" than to write out "internet phenomena" or "something that will wind up on G4 tomorrow for all of the nerds to fap all over". It is well known that the only people that care about internet memes are sad fucks with no life. In the real world, the meme is known by its true name, "idea."
Oeps, had niet gezien dat hij een haar in z'n mond had.quote:
Dat dacht ik ook! Haha, nu zie ik die haar pas. Niet erg duidelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:51 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Oeps, had niet gezien dat hij een haar in z'n mond had.Dacht dat dat bord eten de ergernis was, omdat hij het niet lekker vond ofzo
Noh, ik zat middenin die storm in de auto. Niet leuk, gruwelijk zelfs. Met 50 over de snelweg met heul veul mensen langs de kant die gewoon echt niet verder konden.quote:
werken hier nog gewoon anders....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:49 schreef jordeeeh het volgende:
De url's werken trouwens niet S-F, heb je er weer afgehaald?
Hm, zal dan wel komen omdat ik niet heb betaald.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
werken hier nog gewoon anders....
ohja, die bestaat natuurlijk ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |