Ja erg herkenbaar alles.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak ja.
Echt een grafbox dat ding van UPC. Dat hij ineens naar RTL 5 zapt is vooral erg irritant als je de TV eerder gepauzeerd/teruggespoeld hebt, waardoor je dus achterloopt op de reguliere zending... Dan zapt dat kreng ineens naar RTL 5 en als je terug gaat naar het vorige net zit je natuurlijk weer naar de reguliere zending te kijken, waardoor je een deel gemist hebt.
Als ik iets te enthousiast door de zenders aan het browsen ben, blijft hij soms ook 'hangen'... Terwijl ik helemaal niks doe blijven de zenders dan toch doorlopen (alsof je het pijltje naar rechts/links nog steeds ingedrukt houdt dus). En als toetje maakt die harddisk in de box ook nog eens een tyfusherrie. Continu gezoem, waardoor je het ding nog eens kunt gaan dempen ook.
Echt, ik ben ontzettend blij met digitale TV van UPC zelf, maar van die kutbox heb ik weinig plezier. Het zou eens tijd worden dat je die smartcard gewoon rechtstreeks in je TV kunt stoppen. M'n TV ondersteunt het wel, maar UPC heeft blijkbaar liever dat je die irritante mediabox gebruikt.
Tot zover mijn klacht.
en nu een schotel?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:57 schreef Mylene het volgende:
Ik krijg een retourdoos van UCP toegestuurd, weg met dat ding.
Ja, van Canal Plus, 20 euro per maand, met duo kop voor ook ontvangst van Engelse kanalen zoals ITV en Channel 4.quote:
Zelfde situatie bij mij... Met als enige verschil dan dat de box niet op, maar ín de kast staat bij mij. (ongeveer dezelfde kast als bij jou, maar deels open)quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:53 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ja erg herkenbaar alles.![]()
Vooral die zoemmmmm ook, hier staat dat ding op een kast, die nu tevens als klankkast fungeert:
[ afbeelding ]
Of van die goeikope kurken onderzettertjes eronder, scheelt ook.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:18 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zelfde situatie bij mij... Met als enige verschil dan dat de box niet op, maar ín de kast staat bij mij. (ongeveer dezelfde kast als bij jou, maar deels open)
Ik denk dat ik de box nog een keer op rubbertjes ga zetten ofzo, hopelijk wordt het dan een beetje gedempt.
Het was voor mij de reden om bij tv van kpn af te nemen. geen extra afstandbediening gewoon alles lekker vanaf je tv. en de ontvanger staat gewoon op de grond achter een van de boxen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:53 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ja erg herkenbaar alles.![]()
Vooral die zoemmmmm ook, hier staat dat ding op een kast, die nu tevens als klankkast fungeert:
[ afbeelding ]
Zojuist contact opgenomen met upc:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak ja.
Echt een grafbox dat ding van UPC. Dat hij ineens naar RTL 5 zapt is vooral erg irritant als je de TV eerder gepauzeerd/teruggespoeld hebt, waardoor je dus achterloopt op de reguliere zending... Dan zapt dat kreng ineens naar RTL 5 en als je terug gaat naar het vorige net zit je natuurlijk weer naar de reguliere zending te kijken, waardoor je een deel gemist hebt.
Als ik iets te enthousiast door de zenders aan het browsen ben, blijft hij soms ook 'hangen'... Terwijl ik helemaal niks doe blijven de zenders dan toch doorlopen (alsof je het pijltje naar rechts/links nog steeds ingedrukt houdt dus). En als toetje maakt die harddisk in de box ook nog eens een tyfusherrie. Continu gezoem, waardoor je het ding nog eens kunt gaan dempen ook.
Echt, ik ben ontzettend blij met digitale TV van UPC zelf, maar van die kutbox heb ik weinig plezier. Het zou eens tijd worden dat je die smartcard gewoon rechtstreeks in je TV kunt stoppen. M'n TV ondersteunt het wel, maar UPC heeft blijkbaar liever dat je die irritante mediabox gebruikt.
Tot zover mijn klacht.
quote:Telkens wanneer ik zap of spoel heeft het UPC-kastje de neiging om naar RTL5 of RTL4 te springen. In het ergste geval (en dit komt regelmatig voor) verlies ik hierdoor mijn buffer en raak ik de helft van de film of het huidige programma kwijt.
Ook simpelweg zappen met het plusje: na een aantal zenders floept hij terug naar 'af', en dat af is dan rtl5 of rtl4.
Met deze klacht heb ik inmiddels telefonisch contact opgenomen met jullie helpdesk, maar de telefonist had hier nog nooit van gehoord.
Wat is hier aan de hand?
M.v.g.,
...
quote:Geachte...,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden. Het probleem wat u aangeeft kan komen door oude software in de box of uw afstandsbediening werkt niet goed of de batterij moet vervangen worden.
U kunt het probleem oplossen door het volgende te doen:
Vraag het menu op met de menuknop en kies hier voor instellingen.
Kies vervolgens voor fabrieksinstellingen.
Voer de pincode in (standaard 0000) en kies OK.
Bevestig nogmaals met OK. U krijgt nu het eerste installatiescherm met de landkeuze
Haal de mediabox nu enkele seconden van de stroom af en zet hem weer aan.
Doorloop de installatie. (Activeringscode <142>)
Bevestig na het zenderzoeken met OK. Hierna moet alles weer normaal werken.
Wij gaan er vanuit dat uw vraag naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u onverhoopt toch nog vragen hebben dan verzoeken wij u vriendelijk om dit telefonisch kenbaar te maken bij onze helpdesk.
Wij zijn bereikbaar op maandag t/m zondag van 08:00 tot 22:00 uur op telefoonnummer 0900-1580 (¤ 0,10 per minuut). Onze bereikbaarheid is het beste tussen 10:00 en 12:00 uur 's ochtends en 13:30 en 16:30 uur 's middags. Voor meer informatie kunt u ook terecht op <http://www.upc.nl>.
Zenders sorteren kan wel bij Ziggo decoders ondanks dat eerder werd gezegd van niet. Zie bijvoorbeeld de decoders zoals o.a. de Humax Fox op digitalekabeltelevisie.nl en de decoder pagina op ziggo.nl.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:57 schreef Mylene het volgende:
En bij Ziggo, kun je daar wel zenders herschikken?
Het is CanalDigitaal. Canal Plus bestaat al heel lang niet meer in Nederland. Canal Plus is Film1,Sport1 tegenwoordig. Het jammere van Canal Digitaal is dat je voor de Belgische publieke zenders en extra Discovery in verhouding meer betaald. Ook is beeldkwaliteit (bitrate) van Nederlandse zenders stuk lager dan kabel van UPC/Ziggo/Caiway. Je kunt inderdaad wel mooi alle BBC en ITV gratis kijken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, van Canal Plus, 20 euro per maand, met duo kop voor ook ontvangst van Engelse kanalen zoals ITV en Channel 4.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |