Eerlijk gezegd vind ik dat sowieso bij latin en ballroom bij mannen. Die handjes, de poses. Alleen de Paso Doble komt vaak stoer en krachtig over, maar dat geheupwieg e.d. ..... niet zo heel mannelijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:25 schreef Malahide het volgende:
Corynne & Austin – salsa
Ik was meer verbaasd over Austin. Ik vond hem nogal vrouwelijk dansen, viel niemand anders dat op?
quote:Kim & Emanuel – hip hop
WTF? Kim!!!! Amazing! Supersexy crazy angry biatch! Wat is zij sterk, vanaf nu officieel mijn favoriete danseres van deze groep. Emanuel bleef – natuurlijk – wat bij haar achter, maar je moet die gozer toch heel veel krediet geven. 100% inzet, 0% vervelend gedrag en hij staat er gewoon altijd. Het meest constante koppel, nog geen één mindere dans gehad. Maar… de choreo? Grabbing the package, really Luther? Ik ben verre van preuts aangelegd, maar dit vond ik toch een beetje… kijk mij een ruig doen?
Gok? heb je'm nog niet gezien dan?quote:Bottom three: ik gok op Corynne & Austin, tóch Cody & Melanie en… ik moet kiezen tussen de laatste twee koppels… Jayme Ray & Daniel, omdat ik denk dat Daniel het meeste gevaar loopt om eruitgeschopt te worden. Bij de meiden zal dat Corynne zijn, omdat zij als enige van de meiden slechte kritiek kreeg.
Het is de stijl, maar goede latindansers zijn echt wel mannelijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat sowieso bij latin en ballroom bij mannen. Die handjes, de poses. Alleen de Paso Doble komt vaak stoer en krachtig over, maar dat geheupwieg e.d. ..... niet zo heel mannelijk.
Mee eens wat Shane betreft, maar hij is wel een viespeukquote:Luther
Voor mij is heet echt Luther > Shane Sparks qua choreografie. Dat kijk mij ruig doen vind ik bij Emanuel wel van toepassing, bij Kim zag het er natuurlijker uit. Ik mag Emanuel gewoon niet, vind het echt een creep, hoe goed ie ook danst. Kim daarentegen.......
![]()
Jaaaaaa, had hem al binnen, maar moest ff met de kat naar de dierenartsquote:Gok? heb je'm nog niet gezien dan?Ga eens snel kijken dan! Hij staat er al lang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de resultshow al binnen maar kijk m later pas..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:26 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee............................... niet Kiiiiiiiiiiiiiiiiiim!!
Ik zeg ook niet dat Kim de slechtste was, ze was zelfs de beste over de hele lijn gezien, maar in deze show was ze gewoon minder dan de andere drie meiden. Ze had pech met (in ieder geval één van) de dansen die ze kreeg en Cody was gewoon een slechte partner voor haar. Daarom vond ik het niet verrassend dat ze eruit vloog.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:19 schreef Saeramir het volgende:
Ik vind Kim helemaal niet de minste van de 4 meisjes, ze was mijn favoriet.
Ja, download is prima kwaliteit. Heb hem al gekeken, ga nu verslagje tikken. En meteen vet spoileren wantquote:Heb nu al de download van gisteravond bijna binnen.. Hopelijk is het qua kwaliteit een beetje te doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, even verslagje van Malahide lezen, jij bent toch wel erg trouw hoorMij zie je weer bij SYTYCD USA over een weekje
![]()
Totaal? Nou... bedanktquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 07:49 schreef Saeramir het volgende:
Ik ben het totaal met je eens Malahide..
Oe ja, dat heb ik gezegd hèquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:24 schreef Saeramir het volgende:
Ja, wacht maar tot ik reageer op het feit dat je Ryan Kasprzak een engerd noemt
WTF?! Is Ryan 29?!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:45 schreef Malahide het volgende:
[..]
Oe ja, dat heb ik gezegd hè.
Weet je wat het is... mannen van 29 die eruit zien als 45, nou ja... brr.
Het ligt aan mij, kan er niks aan doen.
Yep, 7 februari 1980. Zelfs ik met mijn respectabele 36 winters zie er jonger uit dan RK, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WTF?! Is Ryan 29?!
Mens, ik ben dus 2 jaar ouder dan hem!
Wat een verschil.... gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch hè, nu het seizoen voorbij is, hebben jullie ook een beetje het gevoel dat er meer in gezeten had? Terugkijkend vond ik het allemaal niet zo spectaculair eigenlijk en ben ik blij dat er weer een seizoen USA (en binnenkort UK!) aanbreekt.You cheated on me with choreography.
quote:Season 3 hits the air mid-August
Updated Wed. Jun. 16 2010 2:42 PM ET
CTV
Following one of its most successful seasons ever for original Canadian programming, CTV unveiled the fall schedule for So You Think You Can Dance Canada.
"In a challenging year, the creativity didn't stop at CTV," said Susanne Boyce, President, Creative, Content and Channels, CTV Inc. "Never before have we had such a strong slate of original programming in all genres, making it an easy decision to renew."
Season 3 will begin on August 15 and after the audition episodes, performance shows will air on Wednesdays at 8pm with the half hour result shows on Thursdays at 8:30 p.m.
The Season 3 audition tour travelled to five cities across the country – Vancouver, Calgary, Toronto, Montreal and Halifax. SYTYCDC showcases dancers from across the country as they compete to impress an expert panel of judges.
Following each audition city, select competitors were invited to "Finals Week" in Toronto where they worked with some of Canada's top choreographers. After a gruelling and challenging week mastering various genres of dance, 20 dancers earned a coveted spot in the SYTYCDC Top 20.
Chosen by the judging panel, this select group of dancers will perform in front of the nation. The public votes for their favourites following weekly performance episodes in which competitors are assigned partners and dance styles to perform, from hip-hop and krump to salsa, quickstep, contemporary and jive.
In the end, only one dancer goes home with the title of Canada's Favourite Dancer and a $100,000 grand prize.
The Gemini Award-winning show is based on the Emmy Award-winning smash hit series created by Simon Fuller and Nigel Lythgoe that premiered in 2005.
During SYTYCDC's highly-popular second season, the series averaged 1.44 million viewers and ended with Lethbridge, Alta.'s Tara-Jean Popowich taking the title of Canada's Favourite Dancer. The Season 1 winner was Montreal-native Nico Archambault.
Jawel joh! We zitten nu al op zes man. Als de finale weer met vier is dan zijn we over twee weken klaarquote:Op maandag 19 juli 2010 06:22 schreef Saeramir het volgende:Heb er alweer zin in.
Dan is USA zeker nog net niet afgelopen?
Fijn voor die zielige season 6-ers dat ze ook nog mogen touren.quote:Op maandag 19 juli 2010 07:24 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat USA dan net wel of bijna afgelopen is, begin september begint de tour al (met mensen uit S7 én S6 én Allstars, las ik).
quote:Op maandag 19 juli 2010 07:37 schreef Malahide het volgende:
[..]
Jawel joh! We zitten nu al op zes man. Als de finale weer met vier is dan zijn we over twee weken klaar
[..]
Fijn voor die zielige season 6-ers dat ze ook nog mogen touren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |