abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:23:07 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73096664
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:25 schreef Malahide het volgende:

Corynne & Austin – salsa
Ik was meer verbaasd over Austin. Ik vond hem nogal vrouwelijk dansen, viel niemand anders dat op?
Eerlijk gezegd vind ik dat sowieso bij latin en ballroom bij mannen. Die handjes, de poses. Alleen de Paso Doble komt vaak stoer en krachtig over, maar dat geheupwieg e.d. ..... niet zo heel mannelijk.
quote:
Kim & Emanuel – hip hop
WTF? Kim!!!! Amazing! Supersexy crazy angry biatch! Wat is zij sterk, vanaf nu officieel mijn favoriete danseres van deze groep. Emanuel bleef – natuurlijk – wat bij haar achter, maar je moet die gozer toch heel veel krediet geven. 100% inzet, 0% vervelend gedrag en hij staat er gewoon altijd. Het meest constante koppel, nog geen één mindere dans gehad. Maar… de choreo? Grabbing the package, really Luther? Ik ben verre van preuts aangelegd, maar dit vond ik toch een beetje… kijk mij een ruig doen?
Luther Voor mij is heet echt Luther > Shane Sparks qua choreografie. Dat kijk mij ruig doen vind ik bij Emanuel wel van toepassing, bij Kim zag het er natuurlijker uit. Ik mag Emanuel gewoon niet, vind het echt een creep, hoe goed ie ook danst. Kim daarentegen.......
quote:
Bottom three: ik gok op Corynne & Austin, tóch Cody & Melanie en… ik moet kiezen tussen de laatste twee koppels… Jayme Ray & Daniel, omdat ik denk dat Daniel het meeste gevaar loopt om eruitgeschopt te worden. Bij de meiden zal dat Corynne zijn, omdat zij als enige van de meiden slechte kritiek kreeg.
Gok? heb je'm nog niet gezien dan?
Ga eens snel kijken dan! Hij staat er al lang!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:53:40 #152
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73097449
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat sowieso bij latin en ballroom bij mannen. Die handjes, de poses. Alleen de Paso Doble komt vaak stoer en krachtig over, maar dat geheupwieg e.d. ..... niet zo heel mannelijk.
Het is de stijl, maar goede latindansers zijn echt wel mannelijk .
quote:
Luther Voor mij is heet echt Luther > Shane Sparks qua choreografie. Dat kijk mij ruig doen vind ik bij Emanuel wel van toepassing, bij Kim zag het er natuurlijker uit. Ik mag Emanuel gewoon niet, vind het echt een creep, hoe goed ie ook danst. Kim daarentegen.......
Mee eens wat Shane betreft, maar hij is wel een viespeuk . Emanuel vind ik ook nog steeds een griezel hoor, hij gaat me alleen steeds minder irriteren omdat 'ie zo goed is en zich behoorlijk 'normaal' gedraagt.
quote:
Gok? heb je'm nog niet gezien dan? Ga eens snel kijken dan! Hij staat er al lang!
Jaaaaaa, had hem al binnen, maar moest ff met de kat naar de dierenarts .

(20 minuten later)

O ja, goh, nou, tja, het is wel voorspelbaar, geen verrassende eliminaties ha ha. Het moge duidelijk zijn dat ik het er mee eens ben.
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:56:21 #153
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73097515
Ja vond het ook niet echt heel verassend.

Bij de mannen: ik vond het vreemd dat dat koppel in de bottom kwam omdat zij altijd zo goed is... maar dat was dus alleen om hem er uit te kunnen gooien volgens mij.
L'Amour menaçant:
  maandag 28 september 2009 @ 07:12:38 #154
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_73171647
Ik heb het inmiddels ook allemaal gezien (geen tijd voor een verslag deze week denk ik.. zal strax wel lukraak wat commentaren opschrijven) maar compleet eens met de uitslag. Vanaf nu wordt het weer moeilijker, sterkte top 10 hoor..
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:36:16 #155
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_73274601
OMG wat een show! De beste show tot nu toe imo. Hoop tijd te hebben voor een verslagje maar heb het vreselijk druk deze dagen. Ik denk wel dat degenen die ik denk dat naar huis gaan het wel zullen worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb de resultshow al binnen maar kijk m later pas..
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:17:28 #156
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_73277948
Ik had gelijk
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:29:43 #157
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73290375
Ja Saeramir, misschien wel de beste show van het seizoen tot nu toe. Er zat geen één middelmatige dans bij. Wat niet wil zeggen dat ik geen puntjes van kritiek heb. Uiteraard !!

Vincent & Melanie – paso doble
Ik ben een paso-purist, maar dit was wel een heel vette eigentijdse interpretatie. Vincent heeft volgens mij een paar geiten geofferd – of wat ze ook doen in Quebec – om zoveel geluk te hebben, want weer een ballroom ??? Lucky bastard. Natuurlijk was hij geweldig (wat een vent, bon appétit). Melanie… zie je wel dat zij van Cody afmoest? Een andere partner heeft haar goed gedaan. Fierce creature. Maar… toch maakt ze minder indruk op me dan in de eerste shows.

Amy & Cody – contemporary
Minste dans van deze show. Cody heeft het gewoon nét niet meer en Amy heeft het nooit helemaal gehad. Ik zeg niet dat het slechte dansers zijn, maar deze twee hebben wat mij betreft de minste uitstraling van het hele overgebleven clubje en ook niet de veelzijdigheid. Al zullen heel wat bakvissen daar in het geval van Cody anders over denken . O ja… ik vond de choreo stiekem wel aan The Bench denken, niet op een storende manier overigens.

Tara Jean & Emanuel – samba
Hell yeah ! Woo hoo! Technisch was het niet loepzuiver (dus ik snapte het gelik van Jean Marc niet helemaal), maar wat een performance! Emanuel was af en toe over the top met zijn bekkentrekkerij, maar dat maakte hij goed met die geweldige sprong. Ik schrok me dood, “ambulance voor TJ,” dacht ik. Tara Jean… die wordt elke aflevering beter. Super, wat een uitstraling. Ik heb genoten van deze dans .

Kim & Everett – jazz
Kim Kim Kim… wat ben jij goeeeeeed. Van mij mag ze winnen. Punt. Die lichaamscontrole, ongelooflijk. Everett: beste performer van de tien, heel veel uitstraling en personality. Ontzettend plezierige vent om naar te kijken. En heel erg goed gedanst. De choreo: veer in de reet van Sean Cheesman. Inderdaad (een van) de beste dansen van dit seizoen .

Jayme Rae & Austin – hip hop
Strak, hard, ritmisch, (bijna altijd) synchroon. Wel veel naast elkaar gedanst en weinig samen, maar dat is een keuze van de choreograaf. JR: ik heb dat sex kitten gedoe zó gehad , ik wil haar snel iets zachters, subtielers zien doen. Austin: goed als altijd, maar ik heb het idee dat hij een beetje op hetzelfde niveau blijft hangen. Over het geheel niet zeer indrukwekkend.

Solo’s:
Kim: ik snap dat ze een softere kant van zichzelf wilde laten zien, maar dit kwam niet helemaal uit de verf
Everett: super getapt, zeer entertainend. Zo bespeel je je publiek.
Jayme Rae: zie commentaar bij haar hip hop
Austin: meer van hetzelfde, wordt een tikje saai
Amy: ze raakt me niet
Cody: geinige stijl maar te weinig variatie
Melanie: fijne contemporary solo, niet zo hectisch
Vincent: geile samchacha, Malahide is om maar heeft haar hart al verpand aan Adam Shankman
Tara Jean: woooh, beste contemporary solo van de avond. Ze heeft Melanie ingehaald !
Emanuel: zeer origineel, balletelementen verwerkt in een moderne dans. Zou hij dan toch gewoon Canada’s favoriete danser gaan worden?

Uitslag: Amy helemaal mee eens, Austin… hij is ingehaald door een paar allrounders die net iets meer brengen. Maar Cody met zijn jambekkie had er gewoon uitgemoeten. Ik ben bang dat er nog wel één of twee gaan sneuvelen omdat Cody de soppende puberesjes aan zijn kant heeft .
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:56:56 #158
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_73515565
Heeft iemand hier meer geluk dan ik of zijn de afleveringen echt nog nergens te vinden?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:13:18 #159
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73526709
noppes nada
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:31:19 #160
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_73527161
jeetje mina, wat een gezeik zeg!

er is wel een slechte kwaleit versie beschikbaar, maar ik wil gewoon een goede kwaliteit..
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 09:20:02 #161
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73541460
Ja, die hoef ik ook niet. Heb inmiddels wel gekeken wie er uitgeschakeld zijn, kon me niet inhouden.
Ik zeg: en .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:46:36 #162
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73545823
Ik heb ze toch maar gedownload, en ze zijn redelijk te doen hoor... beter dan niks in ieder geval.
Mia en Dan in de jury.

edit: mmmm een dans ontbreekt (van Emanuel en Melanie). Plus de solo van Everett.
Maar... the return of Nico .

[ Bericht 30% gewijzigd door Malahide op 10-10-2009 15:16:48 ]
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:07:55 #163
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73552804
Toch maar even de slechte download gekeken. Ik wist dus al wie eruit gingen en dat is na alles gezien te hebben ook wel terecht, denk ik.

Groepsdans jongens
Jee, wat een slappe choreografie. Zeker van… ja hoor, Melissa Williams. Wat een matige choreografe vind ik dat toch.

Groepsdans meisjes
Sexy, verleidelijk en een stuk vermakelijker dan die van die jongens. Ik weet niet of ik Mia helemaal gelijk kan geven dat dit de allersuperwereldwijdstesterkste meiden Top 4 is, maar ze zijn allevier wel errug goed hoor.

Jayme Rae & Everett
Met afstand het beste koppel van de avond en een hele goede match ook. Aan het begin van de show zat ik nog te denken dat ik het best vreemd vond dat Jayme Rae er nog steeds in zit, maar wow, gaf die even een visitekaartje af . En Everett blijft een heerlijke danser om naar te kijken.

Mambo: wow. WOW ! Alsof Jayme Rae al vijftien jaar latin danst! Haar voeten- en benenwerk was echt super, zo goed geplaatst en ‘grounded’. Ik ben niet zo’n hele grote fan van haar ‘sex kitten’-gedoe, maar hier stoorde het absoluut niet. Sexy mama! Ik kon mijn ogen niet van haar afhouden en vergat naar Everett te kijken. Volgens de jury deed hij het goed, dus dat geloof ik dan maar .

Jazzfunk: choreo van Nico + mevrouw. Nico . Leuke choreografie, zeer goed gedanst, een van de beste dansen van de avond. Everett was de ultieme nerd en deed absoluut niet voor JR onder.

Solo’s: Jayme Rae vond ik behoorlijk goed en die van Everett ontbrak in de download.

Tara Jean & Vincent
Oh Vincent, vieze bofkont. Wéér een latin ! Ik ga elke week een beetje meer van TJ houden. Eerst vond ik haar maar een tutje, maar ik ben helemaal om.

Rumba: classy, romantisch, uiteraard heel goed gedanst van Vincent maar Tara Jean danste ook alsof ze nooit iets anders dan ballroom gedaan heeft. Petje af.

Krump: één van Vincent’s mindere optredens, maar toch zeker niet slecht. En Tara Jean: wat een pit zit er in dat kleine blondje lijfje. Grote God !

Solo’s: Tara Jean niet slecht en Vincent: HAMMER TIME ! Geweldig, ook die reacties van de jury.

Melanie & Emanuel
Die Emanuel met zijn blessures, hij is wel een pechvogel (of heeft gewoon een zwak gestel ). Maar hij buffelt gewoon door, dus respect. Melanie was in het begin zo goed, maar blijft een beetje op hetzelfde niveau hangen, terwijl anderen zich verder ontwikkeld hebben. Ik vond deze twee overigens wel een verrassend aardige match.

Contemporary (niet in de download, wel op YouTube): volgens mij hield Emanuel zich behoorlijk in. Melanie gewoon goed. De choreografie vond ik ook niet slecht, maar het geheel pakte me niet enorm.

Disco: in de meest verknipte krochten van mijn brein fantaseerde ik al weken over een disco van Emanuel, want hoe camp wil je het hebben ? Helaas had ik ook hier de indruk dat hij zich in moest houden vanwege zijn enkel. Desondanks toch leuke momenten. Melanie wederom goed maar niet hallelujah. En wéér vond ik de choreo van Melissa Williams weinig speciaals hebben.

Solo’s: Melanie oké maar niet beter of slechter dan haar andere solo’s, Emanuel
.

Kim & Cody
Cody had wat mij betreft weken geleden al mogen opkrassen, hoewel het een lieve jongen is natuurlijk. Dus ik ben blij dat hij niet ten koste van Emanuel, Vincent of Everett erin gebleven is door de bakvissenbrigade. Kim… ach Kim, wat een pech had jij vanavond. Een dans die je helemaal niet lag en absoluut geen klik hebben met je partner.

Hip hop: nou, inderdaad een early nineties hip hop, rechtstreeks uit de tijd dat ik MTV nog weleens aanzette (de Oertijd zeg maar ). Tja, hip hop moet heel bijzonder zijn wil het mij pakken. Niet dat het slecht was, maar Kim viel me wat tegen. Net alsof het vuur er een beetje uit was? Cody was gewoon… Cody. Een beetje als Evan. Nooit heel slecht, maar ook nooit wow.

Smooth waltz: Mia verwoordde precies wat ik dacht. Ik vond het een drama. Geen chemistry, geen passie, geen performance en technisch ook nog eens behoorlijk matig. Heel jammer, maar hun doodsvonnis werd live op televisie getekend met deze dans.

Solo’s: Cody , Kim: waarom zo sexy en niet gewoon vet krumpen?

Nou, Cody en Kim eruit dus en er zijn er nog maar zes over. Ik heb geen idee wie dit gaat winnen. Na vanavond vind ik dat ze het allemaal verdienen. Als ik een favoriet zou moeten kiezen zou ik toch voor Vincent gaan, al vind ik nog steeds dat hij veel mazzel heeft gehad met alle ballroomdansen die hij heeft kunnen doen.
  zondag 11 oktober 2009 @ 02:26:26 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73566166
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee............................... niet Kiiiiiiiiiiiiiiiiiim!!
L'Amour menaçant:
  zondag 11 oktober 2009 @ 08:23:33 #165
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73567428
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 02:26 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee............................... niet Kiiiiiiiiiiiiiiiiiim!!
helaas wel ja. Op zich was ze wel de minste van de vier meiden deze show, maar nu zitten we met drie min of meer onderling uitwisselbare contemporary/jazz meisjes, die natuurlijk wel erg goed zijn. Maar ik vind het erg jammer dat ze eruit ligt, want ze heeft toch een paar memorabele dansen op haar naam staan en heeft ook nog eens ontzettend veel personality.
  zondag 11 oktober 2009 @ 13:46:21 #166
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73573031
Ja ik vond haar net even wat anders dan die andere 3, met power en pit. Jammer.
Bij de jongens snap ik dat wel. Popularity and a cute face only get you this far.
L'Amour menaçant:
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:19:48 #167
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_73709398
Kim eruit (ja, ik heb het pas net gezien en die download was echt een drama!). Ik vind Kim helemaal niet de minste van de 4 meisjes, ze was mijn favoriet. Melanie had eruit gemoeten, om de reden die jij noemde, Malahide: ze had een superstart maar is niet echt gegroeid..

Cody was logisch..

Ik was eerst voor Kim maar ben nu voor Emanuel. Al zijn Vincent en Everett ooks schatjes.. Van de meiden wil ik eigenlijk niet dat ze winnen..

Heb nu al de download van gisteravond bijna binnen.. Hopelijk is het qua kwaliteit een beetje te doen.. Maar eerst zo Vegas week kijken
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:06:43 #168
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73723294
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:19 schreef Saeramir het volgende:
Ik vind Kim helemaal niet de minste van de 4 meisjes, ze was mijn favoriet.
Ik zeg ook niet dat Kim de slechtste was, ze was zelfs de beste over de hele lijn gezien, maar in deze show was ze gewoon minder dan de andere drie meiden. Ze had pech met (in ieder geval één van) de dansen die ze kreeg en Cody was gewoon een slechte partner voor haar. Daarom vond ik het niet verrassend dat ze eruit vloog.
quote:
Heb nu al de download van gisteravond bijna binnen.. Hopelijk is het qua kwaliteit een beetje te doen..
Ja, download is prima kwaliteit. Heb hem al gekeken, ga nu verslagje tikken. En meteen vet spoileren want .
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:49:59 #169
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73730341
Voor mijn gevoel is deze tweede Canadese SYTYCD-serie erg traag op gang gekomen en is het echte talent er nu pas uitgekristalliseerd (al had Kim natuurlijk bij de Top 6 gehoord). Want de laatste twee weken wordt er op behoorlijk hoog niveau gedanst. Ik vond het een erg leuke show en ja, ik heb gejankt (eerste keer bij deze serie, dus het mocht ook wel…)

Tara Jean & Vincent
’t Is en blijft een leuk koppel dus fijn dat ze weer samen dansten. En ik blijf het zeggen… Vincent, lucky bastard . De productie wil stiekem heel graag dat één van deze twee gaat winnen, lijkt het wel. Zou wel een bak zijn als er weer een francophone (Vincent) wint na Nico!

Salsa: holy smoke, wat een vette salsa! Die Tara Jean is zo’n rustig lief meiske naast het podium, maar erop… fierce! Wat ik zo knap vind aan Vincent in de ballroomdansen is dat hij - uiteraard - de betere danser is, maar dat hij zijn partners perfect weet te laten stralen en alle ruimte geeft.

Contemporary: OMG, zo mooi … ik vond Vincent zo ontzettend ontroerend dansen, echt prachtig. En TJ… die kracht, die bewegingen, die gecontroleerde wildheid. What can I say (ik doe even een Mary) WOOHOO! Deze twee zijn nu definitief mijn favorieten .

Solo Vincent: yum yum!
Solo Tara Jean: fantastisch

Melanie & Everett
Melanie was altijd goed en is goed, maar is wat mij betreft ingehaald door Tara Jean en misschien ook wel door Jayme Rae. Everett blijft een entertainer pür sang en laat zien dat hij niet slechts een tapper is, maar een ongelooflijk sterke danser.

Jazz rock: ik vond die choreo drie keer niks, die Melissa Williams . Maar goed, wel redelijk sterk gedanst, al waren er een aantal timing- en synchroniteits issues, vooral bij Everett. De lift zag er ongemakkelijk uit.

Solo Everett: dat voetenwerk… geweldig
Solo Melanie: en weer meer van hetzelfde

Jayme Rae & Emanuel
Een beetje een oncomfortabele combinatie, deze twee, ik weet niet precies waarom. Die overdadige sexyness van haar past gewoon niet bij hem. Of zo… nou ja, ik weet niet precies wat ik bedoel.

Quickstep: ha ha, dat die ouwe snor (ik bedoel Canadase ballroom GOD) zo’n hippe quickstep kan creëren, erg leuk gedaan. De performance was best goed, maar technisch was het echt een zooitje. Alles ‘in hold’ was slordig, enorme gapping, zwaar voetenwerk. Toch won de malligheid van deze dans het een beetje van de technische imperfectie. Ik word overigens moe van die drievoudige axel van Emanuel en dat voortdurend opblaaspopgezicht van JR :.

Jazz funk: oei… matige choreo hoor. Blake wordt dan wel als een grootheid gezien in Canada, maar ik heb toch nog wel mijn twijfels hoor. Ik vond het maar een hoop gebeweeg en geloop en weinig gedans. Ik vond ze ook beiden niet overtuigend in hun performance. Ai… na hun twee dansen vrees ik een beetje voor hun beider lot .

Solo Emanuel: iiieeeeewwwwwwwww
Solo Jayme Rae: vond ik wel wat hebben

Groepsdans meisjes: als ik aan deze dans terugdenk, wetende dat Mia ermee ophoudt, word ik een beetje verdrietig . Ik vond het namelijk erg, erg mooi.

Groepdans jongens: vermakelijk, niet heel bijzondere choreo, maar gewoon een klein feestje. Maar wat viel Emanuel uit de toon! Het was net of Vincent en Everett samen een feestje aan het bouwen waren en Emanuel stiekem probeerde mee te doen. Heel apart… Everett knalde het hardst, op de hielen gevolgd door Vincent.

Conclusie: op basis van deze show en mijn persoonlijke voorkeuren zeg ik: Vincent, Everett, Melanie en Tara Jean voor de finale. Dus… Emanuel en Jayme Rae eruit.
SPOILER
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 07:43:02 #170
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_73772257
Ik heb het net gezien en
SPOILER
Zo, even verslagje van Malahide lezen, jij bent toch wel erg trouw hoor Mij zie je weer bij SYTYCD USA over een weekje
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 07:49:35 #171
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_73772273
Ik ben het totaal met je eens Malahide..
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 09:42:49 #172
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73772795
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 07:49 schreef Saeramir het volgende:
Ik ben het totaal met je eens Malahide..
Totaal? Nou... bedankt !
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:24:44 #173
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_73773181
Ja, wacht maar tot ik reageer op het feit dat je Ryan Kasprzak een engerd noemt
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:45:17 #174
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73773480
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 10:24 schreef Saeramir het volgende:
Ja, wacht maar tot ik reageer op het feit dat je Ryan Kasprzak een engerd noemt
Oe ja, dat heb ik gezegd hè .
Weet je wat het is... mannen van 29 die eruit zien als 45, nou ja... brr.
Het ligt aan mij, kan er niks aan doen.

pi_73775602
tvp
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:04:15 #176
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73904560
Even ter informatie: de performanceshow van de Top 4 is vannacht geweest, maar de uitslag/finale is pas a.s. zondag .
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:42:36 #177
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73905308
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 10:45 schreef Malahide het volgende:

[..]

Oe ja, dat heb ik gezegd hè .
Weet je wat het is... mannen van 29 die eruit zien als 45, nou ja... brr.
Het ligt aan mij, kan er niks aan doen.

WTF?! Is Ryan 29?!
Mens, ik ben dus 2 jaar ouder dan hem!

Wat een verschil.... gelukkig
L'Amour menaçant:
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:18:33 #178
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73907865
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

WTF?! Is Ryan 29?!
Mens, ik ben dus 2 jaar ouder dan hem!

Wat een verschil.... gelukkig
Yep, 7 februari 1980. Zelfs ik met mijn respectabele 36 winters zie er jonger uit dan RK, al zeg ik het zelf . 't Is me wat met mannen en hun wijkende haargrens...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:34:12 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73908323
Ach die Kasprzakjes leven gewoon in de verkeerde tijd, bunch o'geek-nerds!

*rent weg voor de reactie van Saertje*
L'Amour menaçant:
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:16:14 #180
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_73963205
niemand hier geluk???????

*gooit wat tomaten en eieren richting Ang en Malahide*
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:32:40 #181
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73963852
Ik had je eigenlijk een link willen sturen maar als je met tomaten en eieren gaat gooien bekijk je het maar...
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 05:39:22 #182
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_73972657
Heb het al gevonden, en dgld heb jou niet nodig Strax snel kijken!

(sorry voor de tomaten en eieren )
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:44:11 #183
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74021285
Wat grappig dat je bullshit herkent als je zelf danst

De jazz van TJ & Everett, warabij Tray commentaar geeft op de supermanfloorpush. Voeten tegen elkaar en afzetten zodat je beide uit elkaar duwt. "That would not work unless you were connected, unless you were completely at point with the choreography you were given"

Bitch please! Overdrijf niet zo!
Die move zat in mijn moderne dans duet.
It wasn't that hard! En het was mijn allereerste keer modern!
L'Amour menaçant:
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:01:16 #184
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_74082835
Ik ben nu de result show aan het dlden..
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:16:57 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74094260

Ik zal het niet verklappen

L'Amour menaçant:
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:04:02 #186
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74100596
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:16 schreef Ang3l het volgende:

Ik zal het niet verklappen

Goed hè ?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:13:05 #187
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_74104846

Ik weet niet of het mijn favoriet was, maar van die 4 had ik eigenlijk maar een NIET favoriet.
SPOILER
L'Amour menaçant:
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:46:14 #188
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_74107718
SPOILER
Maar toch hè, nu het seizoen voorbij is, hebben jullie ook een beetje het gevoel dat er meer in gezeten had? Terugkijkend vond ik het allemaal niet zo spectaculair eigenlijk en ben ik blij dat er weer een seizoen USA (en binnenkort UK!) aanbreekt.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 18:17:25 #189
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84174031
15 augustus begint Canada season 3 al lieve SYTYCD-ers!
quote:
Season 3 hits the air mid-August
Updated Wed. Jun. 16 2010 2:42 PM ET

CTV

Following one of its most successful seasons ever for original Canadian programming, CTV unveiled the fall schedule for So You Think You Can Dance Canada.

"In a challenging year, the creativity didn't stop at CTV," said Susanne Boyce, President, Creative, Content and Channels, CTV Inc. "Never before have we had such a strong slate of original programming in all genres, making it an easy decision to renew."

Season 3 will begin on August 15 and after the audition episodes, performance shows will air on Wednesdays at 8pm with the half hour result shows on Thursdays at 8:30 p.m.

The Season 3 audition tour travelled to five cities across the country – Vancouver, Calgary, Toronto, Montreal and Halifax. SYTYCDC showcases dancers from across the country as they compete to impress an expert panel of judges.

Following each audition city, select competitors were invited to "Finals Week" in Toronto where they worked with some of Canada's top choreographers. After a gruelling and challenging week mastering various genres of dance, 20 dancers earned a coveted spot in the SYTYCDC Top 20.

Chosen by the judging panel, this select group of dancers will perform in front of the nation. The public votes for their favourites following weekly performance episodes in which competitors are assigned partners and dance styles to perform, from hip-hop and krump to salsa, quickstep, contemporary and jive.

In the end, only one dancer goes home with the title of Canada's Favourite Dancer and a $100,000 grand prize.

The Gemini Award-winning show is based on the Emmy Award-winning smash hit series created by Simon Fuller and Nigel Lythgoe that premiered in 2005.

During SYTYCDC's highly-popular second season, the series averaged 1.44 million viewers and ended with Lethbridge, Alta.'s Tara-Jean Popowich taking the title of Canada's Favourite Dancer. The Season 1 winner was Montreal-native Nico Archambault.
  maandag 19 juli 2010 @ 06:22:07 #190
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84222645
Heb er alweer zin in.

Dan is USA zeker nog net niet afgelopen?
  ESF Reporter maandag 19 juli 2010 @ 07:24:09 #191
87554 Cee
Welluk?
pi_84222917
torontovancouverpoutine

Ik denk dat USA dan net wel of bijna afgelopen is, begin september begint de tour al (met mensen uit S7 én S6 én Allstars, las ik).
  maandag 19 juli 2010 @ 07:37:18 #192
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84222994
quote:
Op maandag 19 juli 2010 06:22 schreef Saeramir het volgende:
Heb er alweer zin in.

Dan is USA zeker nog net niet afgelopen?
Jawel joh! We zitten nu al op zes man. Als de finale weer met vier is dan zijn we over twee weken klaar
quote:
Op maandag 19 juli 2010 07:24 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat USA dan net wel of bijna afgelopen is, begin september begint de tour al (met mensen uit S7 én S6 én Allstars, las ik).
Fijn voor die zielige season 6-ers dat ze ook nog mogen touren.
  maandag 19 juli 2010 @ 08:28:41 #193
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84223372
quote:
Op maandag 19 juli 2010 07:37 schreef Malahide het volgende:

[..]

Jawel joh! We zitten nu al op zes man. Als de finale weer met vier is dan zijn we over twee weken klaar
[..]

Fijn voor die zielige season 6-ers dat ze ook nog mogen touren.

Zat net te kijken op Myepisodes.com, en zo gaat het worden:

22-Jul-2010 03:00 So You Think You Can Dance 07x16 Top 6 Perform
23-Jul-2010 03:00 So You Think You Can Dance 07x17 1 of 6 Voted Off

29-Jul-2010 03:00 So You Think You Can Dance 07x18 Top 5 Perform
30-Jul-2010 03:00 So You Think You Can Dance 07x19 1 of 5 Voted Off

05-Aug-2010 03:00 So You Think You Can Dance 07x20 Top 4 Perform
06-Aug-2010 03:00 So You Think You Can Dance 07x21 1 of 4 Voted Off

12-Aug-2010 03:00 So You Think You Can Dance 07x22 Top 3 Perform
13-Aug-2010 03:00 So You Think You Can Dance 07x23 Winner Announced

Dus 3 man in de finale.. Gek? Maar wel ok.

En het is dus precies afgelopen als Canada begint
  maandag 19 juli 2010 @ 09:35:48 #194
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84224391
Zoals ik al zei in het Canada-topic:

13 augustus finale USA, 15 augustus première Canada... it's gonna be a loooonggg hot summer girlfriends .
  maandag 19 juli 2010 @ 14:35:18 #195
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84234765
Nadruk op HOT want het is Canada

Laten we hopen dat het een beetje subtiel blijft dit seizoen
  maandag 19 juli 2010 @ 14:49:26 #196
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84235326
Subtiel? SUBTIEL?!

L'Amour menaçant:
  maandag 19 juli 2010 @ 19:27:28 #197
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84245463
SPOILER
  maandag 19 juli 2010 @ 19:31:56 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84245670
O. Subtiel.

L'Amour menaçant:
  maandag 19 juli 2010 @ 19:53:34 #199
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84246534
Sorry Ik hoop dat jullie de kloe begrijpen dat wat ik net deed dus totaal niet subtiel was..

... ok hij was slecht. sorry
  maandag 19 juli 2010 @ 20:12:51 #200
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84247219
Hier een goed voorbeeld van de Canadese subtiliteit

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')