Naar aanleidiing van
dit topic heb ik net maar even de klantenservice gebelt van Hi.
Na ongeveer 5 minuten kreeg ik een dame aan de lijn, wat nog redelijk snel was. Ik leg mijn klacht uit;
"Ik heb sinds 4 maanden de Samsung Omnia, sinds een paar weken zie ik regelmatig geen naam van de desbetreffende persoon die mij belt. Soms wel weer, en soms ook weer niet. Het is geen onbekend nummer want als ik word gebelt door een onbekend nummer staat er 'inkomende oproep" en "onbekend nummer'.
Pas als ik opneem zie ik op het scherm staan 'verbonden met <vul hier desbetreffende persoon in>.
Normaal gesproken komt er een naam te staan met eronder het telefoonnummer maar nu niet meer".
Uitzonderingen overigens voor een contactpersoon waarbij ik een foto heb toegevoegd, bij haar zie ik gelijk de naam, telefoonnummer en picture

.
Mevrouw van de klantenservice vraagt mijn gegevens, klantnummer, telefoonnummer e.d.
Eerste wat mevrouw zegt is; "Maar dat is geen provider probleem, dan wordt u gewoon gebelt door een onbekend nummer".. Ik leg mevrouw nogmaals uit dat ik niet gebelt wordt door een onbekend nummer maar dat mijn telefoon niet aangeeft door wie ik wordt gebelt. Er komt alleen te staan 'inkomende oproep'.
Mevrouw gaat even in het grote boek met klachen zoeken en vraagt mij om een momentje, nou die heb ik haar gegeven. Hangt ze gewoon godverdomme op als ik in de wacht sta

Dikke zeug!
Klacht 1: Mevrouw snapt mijn klacht niet
Klacht 2: Mevrouw hangt op
Klacht 3: Nu is het te druk bij de klantenservice
Samenvatting: Mevrouw van de klantenservice snapt mijn klacht niet en hangt op als ze mij in de wacht zet

oet dagboek dicht*