Ja, echt hé?quote:Op maandag 10 augustus 2009 04:00 schreef Chain_Reaction het volgende:
Bij Fc Utrecht - Willem 2 was er wel een lekker Van der Gijp-momentje.. Toen die linkshalf ofzo van Willem 2 struikelde en met z'n knie de bal over de zijlijn tikte.. Ik hoop dat hij dat moment uitkiest en er een mooi verhaal bij heeft.![]()
Heb je dat filmpje weleens gezien toen hij die struikelende Schot liet zien tegen het Nederlands elftal?.. Wat een baas die Rene.quote:
Ik ken het ja.. Over die Schotten en de hoeren en het Riaggquote:Op maandag 10 augustus 2009 05:12 schreef Elvislives het volgende:
Hier de langere versie met geniale opmerkingen van 1:30
"Er kwam alleen nog maar schuim uit"
Dat houdt het een beetje levendig. We kunnen elke zondag zien in Studio Voetbal waar het toe leidt als je mensen als Waterreus, Kraay Senior enz. aan tafel zet..quote:Op maandag 10 augustus 2009 05:42 schreef Crook3rs het volgende:
Van mij hoeft die van der Gijp niet elke week te komen. Dat commerciele bashen over alles waar mee te lachen valt hoef ik niet elke aflevering te zien,
Geniaal jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 05:13 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ik ken het ja.. Over die Schotten en de hoeren en het Riagg
Toen ik die voor het eerste hoorde kwam ik niet meer bij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 05:12 schreef Elvislives het volgende:
Hier de langere versie met geniale opmerkingen van 1:30
"Er kwam alleen nog maar schuim uit"
Dries Mertens.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:41 schreef Bevin het volgende:
Wie zal de Gillette speler van de week zijn?
Vrijdag was er nog een vreselijke gast.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Toen er gasten kwamen was het pas echt een goed programma, jammer dat ze dat niet meer doen. Maar het blijft vermakelijk hoor.
Niet gezien, vanavond begint het VI-seizoen weer voor mijquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:14 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Vrijdag was er nog een vreselijke gast.
Al heeft Suarez drie keer gescoord en Honda ook 2 keerquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:01 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Dries Mertens.
Al heeft Björn Vleminckx van Nec 2x gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |