abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:19:04 #1
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_71705399
De voegen van m'n terras hebben een ongelofelijke aantrekkingskracht op onkruid en er valt haast niet tegen op te krabben. Ik wil daarom iets er op gaan spuiten om een en ander wat af te remmen. Echter, we hebben katten en als ze zich wassen likken ze aan hun poten waar ze net mee over het terras gelopen hebben.

Nu wil ik het onkruid verdelgen zonder de katten te verdelgen

Heeft iemand tips? Naar de combi onkruidbestrijding en katten googlen levert vooral op hoe je katten uit je tuin houdt, dat is nu ook weer niet de bedoeling..
Vampire Romance O+
pi_71705490
Ga naar het tuincentrum, zoek een onkruidverdelger die niet schadelijk is voor dieren, klaar.

bovendien, dacht je dat de buren verderop wel rekening hielden met jouw katten die door hun tuin liepen als ze gif kochten
pi_71705520
Een biologisch bestrijdingsmiddel nemen zoals van dit merk

http://www.ecostyle.nl/scripts/cn_pagina.asp?o=0&t=1&p=165

Of gewoon een middagje voegen gaan krabben met een mesje of een voegenkrabber

http://images.google.nl/images?hl=nl&q=onkruidvoegenkrabber&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2&aq=f&oq=

Je hoeft niet altijd met gif te werken, zonder wil ook prima.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_71705568
Opnieuw bestraten en dan de tegels strakker tegen elkaar leggen.
Cement gebruiken als voegmiddel.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:12:24 #5
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_71708700
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:24 schreef MrDrako het volgende:
Ga naar het tuincentrum, zoek een onkruidverdelger die niet schadelijk is voor dieren, klaar.

bovendien, dacht je dat de buren verderop wel rekening hielden met jouw katten die door hun tuin liepen als ze gif kochten
Ja, nou, ik vond m'n poekiewoekies te kostbaar om zo maar op een etiketje af te gaan, vooral ook omdat de medewerkers daar bij vragen over het algemeen niet meer doen dan oplezen wat op het etiketje staat.

Maar wat betreft dat tweede deel heb je zeker gelijk. Ik denk dus dat het misschien toch minder zwart/wit was dan ik dacht. Vanmiddag maar eens naar het tuincentrum toe dus.
Vampire Romance O+
pi_71717107
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:12 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ja, nou, ik vond m'n poekiewoekies te kostbaar om zo maar op een etiketje af te gaan, vooral ook omdat de medewerkers daar bij vragen over het algemeen niet meer doen dan oplezen wat op het etiketje staat.

Maar wat betreft dat tweede deel heb je zeker gelijk. Ik denk dus dat het misschien toch minder zwart/wit was dan ik dacht. Vanmiddag maar eens naar het tuincentrum toe dus.
poekiewoekies
Maar afhankelijk van het tuincentrum, lopen er soms best mensen met kennis rond hoor.
Hier in nijmegen bijvoorbeeld, klein ding in lindenholt, loopt al sinds dat ik me kan herinneren dezelfde kerel rond, zal mogelijk de eigenaar wel zijn ofzo, maar die weet wel wat ie verkoopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')