That reminds me. Ik dacht vandeweek nog aan haar. Is hier nooit meer. Vroeg me af hoe het met haar was en met haar katje dat toendertijd ziek was.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:38 schreef Greys het volgende:
Oh en leuk zeg, dat afzeiktopic van vannacht/gisteravond.
Stond een foto van mij met SHE in de OP. We waren allebei dik en lelijk geloof ik, volgens de posters in het topic.
Altijd een opsteker, dat soort dingen.
Ben dan wel weer héél benieuwd hoe zo iemand (mij totaal onbekend) dan weer aan zo'n foto komt he. Het is een foto van een jaar geleden, een Slank meet in Utrecht, die volgens mij nooit op FOK! heeft gestaan, juist omdat we er niet echt flatteus op stonden
Schrijf een nummer voor Dierenthuis en kom dat ten gehore brengen op de 12dequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een nieuwe gitaar, ik heb een nieuwe gitaar
Ze heeft geloof ik een perm banquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
That reminds me. Ik dacht vandeweek nog aan haar. Is hier nooit meer. Vroeg me af hoe het met haar was en met haar katje dat toendertijd ziek was.
Speel je dr ook echt op? Ik moest met alle geweld vroeger een keyboard van 700 euro. En mn ouders waren zo gek om die te kopen. 2x op geplingeldquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:03 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een nieuwe gitaar, ik heb een nieuwe gitaar
Ja, dat zal een succes zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:18 schreef nokwanda het volgende:
Schrijf een nummer voor Dierenthuis en kom dat ten gehore brengen op de 12de
was t gelukt met de broodjes?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:22 schreef Qwea het volgende:
Ik heb goddelijke hamburgers/quaterpounders gemaaktzo nog ff wat gehakt scoren, en dan elk nog 1 maken. We hadden aan 2 net niet genoeg
heerlijk op een broodje, met ui, sla, kaas, en augurken ketchup en mayo
Realisme of bescheidenheid?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat zal een succes zijn
Even een disclaimer dan maar: ik heb een kei-goeie gitaar, maar kan niet kei~-goed spelen
ja! echt goed geluktquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
was t gelukt met de broodjes?klinkt lekker iig
hier staat een soort aardappel anders in de oven maar dan met gehakt en boontjes ertussen en kaas erover
B&Jquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag een minipizza gehad. En een halve pint B&J. Ik vond dat ik recht had op troostvoedsel.
quote:
Ik voor de chuney monkey!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:54 schreef Ynske het volgende:
:
[..]ik ga voor strawberry cheescake
en als die er niet is dan maar de cookiedough
Da's ook één van mijn favorietjes, maar vandaag had ik voor het eerst de Chocolate Macademia. Ook zeer goed te eten.quote:
Wij rijden 5 minuten wel, en dan is t iig nog gewoon heet. Moet je sowieso je burgers zonder whatever bestellen, dan moeten ze nieuwe maken en zijn ze dus sowieso nog heet. Als je er één uit de bin krijgt kan ie koud zijn als je thuis komt jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Ik wou dat er hier een grote gele M in de buurt was, dan had ik dat ook gegeten vandaag!
Heb er echt trek in! Maar het is zeker tien minuten rijden, kwartier misschien wel. Dan is alles koud als ik thuis ben zeker? *twijfelt*
Nee, da's zonde! Zulk kwaliteitsvoedsel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Ik wou dat er hier een grote gele M in de buurt was, dan had ik dat ook gegeten vandaag!
Heb er echt trek in! Maar het is zeker tien minuten rijden, kwartier misschien wel. Dan is alles koud als ik thuis ben zeker? *twijfelt*
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap die Ben and Jerry hype echt niet. Iedereen wordt geil als ze er alleen maar denken, wij hadden t laatst ook ineens in huis, cookie dough, maar t had net zo goed straciatella hoe je t ook spelt, uit de supermarkt kunnen zijn
k ga bijna nooit naar de M, hij ligt hier om de hoek, maar vind t eten daar nooit echt lekkerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, da's zonde! Zulk kwaliteitsvoedsel.moet je binnen 10 minuten opeten.
Kun je niet driven? Of je gezellig laten bekijken op het terras aldaar? Ik ben al lang niet meer bij de M geweest. Da's echt iets voor uitstapjes, ik zal er nooit speciaal naartoe rijden. Dat doe ik wel naar de frietboer.
Nouja t scheelt voor mij dat ik geen maagkrampen krijg van B&J, verder eet ik alleen waterijs.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap die Ben and Jerry hype echt niet. Iedereen wordt geil als ze er alleen maar denken, wij hadden t laatst ook ineens in huis, cookie dough, maar t had net zo goed straciatella hoe je t ook spelt, uit de supermarkt kunnen zijn
Dan eet je het toch daar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |