Nee gekquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies!![]()
Ze gaat ze toch niet dit weekend al bakken he?
Oh dear, mijn vader heeft het nu ook steeds over Ommen, weet je iets over Ommen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
20 euro consult kosten wordt er "maar" gerekend. Ik ben bij alle andere DA;s tot nu toe altijd nog 30/40 euro aan consult kwijt geweest. En als je terug moet komen, krijg je korting en is je consult 15,00 geloof ik.
En ik zweer je, het is echt een goeie DA. Meestal neem ik de complete apotheek mee voor 80 euro inc consult. En dan heb ik pijnstillers, maagbeschermers, oogdruppels, en schildklierpillen. En de pijnstillers komen per 100 en de schildklier pillen per 200
Helemaal goed, komt echt goed!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Fijn dat ze het goed doet! Komende week wordt het ook niet zo warm als afgelopen week dus hopelijk helpt dat ook mee.
Ik heb de prijzen op 20, 17.50 en 12.50 gezet trouwens
Oh dies zo simpel, die stoom je he, bak je niet eens!quote:
Das echt netjesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Onze DA is geloof ik 13 euro voor een consult...en ze is echt goed
Welke in Ommen? Toch niet de kompaan? Dat is ook een doorverwijs kliniek, en daar zou ik baloe nog niet heen brengen al was het de aller fucking laatste DA in NL.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh dear, mijn vader heeft het nu ook steeds over Ommen, weet je iets over Ommen?
Ja dat dacht ik al, want volgens mij heeft ie dat ook bij de DA vandaan, in één zin met Wlhelminaoordquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke in Ommen? Toch niet de kompaan? Dat is ook een doorverwijs kliniek, en daar zou ik baloe nog niet heen brengen al was het de aller fucking laatste DA in NL.
Breng hem dan aub naar wilhelminaoordquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, want volgens mij heeft ie dat ook bij de DA vandaan, in één zin met Wlhelminaoord
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:22 schreef Greys het volgende:
Dank je oh-oh! Die ga ik eens proberen!
Nu even naar de supermarsjeeeeeee.
Ja, ik zeg ook al steeds tegen mijn vader dat we daar nog lang niet heen hoeven, dat de gewone DA ook bloed kan testen enzo, en dat is toch echt wel de eerste stapquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Breng hem dan aub naar wilhelminaoord![]()
NWA is toch niet zover vanaf hoogeveen? 20 min ben je er.
www.makatsi.nlquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga wel eisen dat het volgende DA bezoekje in Nieuw Amsterdam gebeurtEn eigenlijk wil ik dat of ie nu stopt met diarree of niet, zijn bloed getest wordt.
ik was 1100 euro kwijt zie ik net. Voor de kruisbanden van mijn dikzakquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn oom heeft de kat laten opereren in W'oord (bekkenfractuur na aanrijding), was bijna 1800 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet het niet versturen hè
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik zou een dikke drol meesturen, kunnen ze die meteen op kweek zetten!
Klopt. Het kan zo zijn, dat het voer wat we nu geven, hij daar volgende week intolerant voor wordt. Dat kan met alles zo zijn. Hij kan nu prima tegen de koekjes.. kan zomaar zijn dat hij morgen weer aardappels kan verdragen en allergisch is voor de koekjes.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:35 schreef Muis006 het volgende:
Mijn ervaring met honden en voedselallergie is dat je het totaal niet kan voorspellen. Toen wij onze hond als pup kregen werd verteld dat ze oa een eiwitallergie had, en de DA beaamde dit na tests. Dus speciale brokken, rijstwafels als beloning en verder niets, maar problemen met haar huid zijn nooit overgegaan. Nu ze een dagje ouder is krijgt ze van alles - vlees, komkommer, stokbrood, waterijsjes (festini aardbei zijn haar favoriet), noem het maar op terwijl haar huid gewoon rustig blijft en ze nergens allergisch op reageert. Dus als iets nu niet lijkt te werken, werkt het misschien over een paar maanden/jaren wel.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:36 schreef Harajuku. het volgende:Ik zou het versturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet het niet versturen hè
Je kan trouwens altijd shirley ff bellen om te vragen wat hun zouden doen. Wel kweek, geen kweek, wel bloedtest, geen bloedtest, ect.
Doe ze dan ff de groeten
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Dan kan ik beter even mailen, dan kan ik het hele verhaal tenminste duidelijk uitleggenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou het versturen
Je kan trouwens altijd shirley ff bellen om te vragen wat hun zouden doen. Wel kweek, geen kweek, wel bloedtest, geen bloedtest, ect.
Doe ze dan ff de groeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |