[AsielActie][TK] Webcam en 2 boeken!
Welkom in één van de kramen van de Asielactie Vlooienmarkt!
Momenteel loopt in F&F de Asielactie voor de Stichting Dierenthuis, waar dieren die kansloos zijn voor adoptie in asiels een permanent plaatsje krijgen en liefdevol worden verzorgd. Het lopende topic vind je HIER. De opbrengst (excl. verzendkosten) van deze Vlooienmarkt, waar dit artikel een onderdeel van is, komt geheel ten goede aan deze actie.Trust Hires webcam live wb3420n![]()
In doos, niet eruit geweest + aankoop bon (dixons) . Seal sticker zit er dus nog op. Ook voor laptop gebruikers, er zit een clip aan de webcam zodat hij aan het scherm vastgemaakt kan worden. Maar hij kan ook gewoon staan!
Vraagprijs 15 euro (ophalen. Den Helder of wachten tot 31-8 dan kan in Emmen ook.) 10 euro ex verzendkosten (6.75) indien er verzonden moet worden.
Ik was 12 en fietste naar school - Sabine Dardenne![]()
Helaas geen echte foto.. omdat het boek bij mn zus ligt. Maar het boek is in 100% goede staat!
"Beschrijving
`Ik ben een van de weinigen die het geluk hebben gehad te ontsnappen aan een dergelijke moordenaar. Het vertellen van dit verhaal is voor mij een noodzaak en als ik al de moed heb om deze hellegang te reconstrueren, dan is het vooral opdat rechters geen pedofielen meer vrijlaten halverwege hun gevangenisstraf wegens 'goed gedrag', en zonder enige waarschuwing.'
Sabine Dardenne is twaalf jaar oud als ze door Marc Dutroux en zijn handlanger van haar fiets wordt gesleurd, in een busje wordt gedrogeerd en naar een onbekend huis wordt gebracht. Wat Sabine Dardenne daar moet ondergaan is vreselijk. Zij moet zich uitkleden, Dutroux doet haar een ketting om de hals en bindt haar daarmee aan een bed. `Ik zei dat de ketting te strak zat, maar Dutroux zei dat hij zijn vuist er nog tussen kon steken.'"
7.50 euro ex verzendkosten. 2,64 verzendkosten denk ik. Indien minder gaat de rest gewoon naar dierenthuis!
Ted Bundy Conversations with a Killer - Stephen G. Michaud & Hugh Aynesworth[img]Hier boek van ted bundy[/img]
In het engels ofcourse. Ik heb er misschien 3 of 4 bladzijden uit gelezen, maar het is gewoon geen boek voor mij.
"Drawn from more than 150 hours of exclusive tape-recorded interviews with Bundy, this collection provides shocking insights into the killer's 11th-hour confessions before his death in a Florida electric chair. A unique, horrifying self portrait of one of the most savage sex killers in history. "
10 euro ex verzendkosten. (2.64 verzendkosten)
Allemaal kopen!

Dierenthuis kan de poen goed gebruiken!
[ Bericht 0% gewijzigd door Qwea op 09-08-2009 12:44:20 ]