Hoe had je het dan? Fotoquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik het van tevoren maar gewetenNee, ze had vást haar diploma al wel (alleen nog niet erg lang)
Mijn haar is niet heilig; het is grijs en het groeit vanzelf wel weer aan
Trusten!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Je lult teveel over sex. Dan krijg je dat!![]()
Fuck. Nu heb ik zin in en kroket en die liggen in de vriezer. Nope. Ik ga naar bed! Weltrusten!!
Ik heb ook trek in van allesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:53 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb zin in een frikandel.
Uhhh... een stukkie langer?quote:
Ben ik ook, dus het klopt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:58 schreef Muis006 het volgende:
Varkens schijnen anders erg kieskeurig te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your message has been sent
Return to inbox
.
Eigenlijk hoop ik zo ontzettend hard dat ze ons de toegang ontzeggen na deze mail, dat mijn ouders wel naar een nieuwe DA móeten. Want ik zie ze er voor aan om gewoon weer naar deze te gaan.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik las tentendepartementquote:Op zondag 9 augustus 2009 08:38 schreef oh-oh het volgende:Hara ben jij nog op of al op????
Ik ben klaar voor de show , heb logeetje gehad onverwachts, zelfde ventje als dat ik laatst mee had naar die filmpremiere en het strand wilde graag meeHeeft met Kees op de bank geslapen en ik hoor niks anders meer als Keesje Keesje Keesje
![]()
Hara, farmfood brokken zijn bij de beste brokken, dus das prima. Mijn honden kakten dr alleen pikzwart en wat nattig van geloof ik, ze hebben het een poos gegeten tot ze t niet meer wilden.
En ik denk dat ik van Elisa kan winnen in de tettendepartment![]()
Yup, maar ik ben niet gegaan ivm gezondheidsgedoe. Dus ik zit nu rustig op mn kontquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Moest jij niet werken Muis?![]()
De zon komt hier door! Het wordt een heerlijke vlooienmarkt![]()
En de bad- en strandmode opruiming van Wehkamp is gevaarlijk leuk
Vervelend zegquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yup, maar ik ben niet gegaan ivm gezondheidsgedoe. Dus ik zit nu rustig op mn kont.
Stimmt! Maar ik moet zo eerst eens kleren aan gaan doen ipv pyjama.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vervelend zeg![]()
Maar aan the bright side; nu kun je wel gezellig meevlooien
Ik moet ook nog douchen en aankledenquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stimmt! Maar ik moet zo eerst eens kleren aan gaan doen ipv pyjama.
Eigenlijk.
Zou het dan sneller 14.00 zijn?
Joah. En voor de verandering naar MM geluisterd, en bij 8 bier en 4 wodka cola gestopt en overgegaan op water. Ik voel me primaquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh!
Heb je lekker geborreld gister Q?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |