Mja, ik heb waarschijnlijk binnenkort een vaste baan, ben alvast beetje aan het kijken voor een auto. Maar je hebt wel gelijk, het kost alles. Uiteindelijk kom ik wel weer uit bij een Toyota Corolla of een Seat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:50 schreef kensei het volgende:
Ik weet niet of je een vaste baan hebt, maar voor een student is zon zware bak onderhouden een duur grapje
Ja maar zijn die ook niet teveel verpaupert?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:51 schreef Rosbief het volgende:
Oude Eclipses zijn sowieso pauperbakken van Calibra niveau. De nieuwe Eclipse is wel een nette wagen alleen niet echt mooi. Al aan een RX7 gedacht, of misschien een NSX?
Ook relatief oude beestjes maar wel een hoog kwijlgehalte![]()
quote:
Ligt eraan wat je onder pauper verstaat, op zich hebben ze standaard al een Sjonnie uitstraling.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:54 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ja maar zijn die ook niet teveel verpaupert?
Die zou ik echt zo aanschaffen. Strakke bak.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]Ziet er niet uit
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die zou ik echt zo aanschaffen. Strakke bak.
Wat is dat daarnaast, een Mitsubishi FTO ofzo?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]Ziet er niet uit
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In eht zwart zou hij wel HEEL erg baas zijnquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]Ziet er niet uit
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:23 schreef Rosbief het volgende:
Wat is dat daarnaast, een Mitsubishi FTO ofzo?
Als je hard genoeg rijdtdtdtdtdtdtdd, dan stijg je vanzelf wel opquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In eht zwart zou hij wel HEEL erg baas zijn
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]Ziet er niet uit
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn auto weeg 1250 kg, en ''maar'' 30 euro wegenbelasting p/m. Verzekering valt ook best mee evenals het benzineverbruikquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:50 schreef kensei het volgende:
Ik weet niet of je een vaste baan hebt, maar voor een student is zon zware bak onderhouden een duur grapje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |