En de spits is al geen rotzooi?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:05 schreef cheqy het volgende:
Op zich heb ik niks tegen leswagens maar ik hoef sommigen alleen niet in de spits voor me te hebben.
Ik kan me kwaad maken om mensen die nog totaal geen gevoel met hun voertuig hebben maar wel met hun lesbak de spits in duiken.
Ik heb meerdere keren mee gemaakt dat plekken waar het normaal gesproken tijdens de spits normaal druk is een gigantische klerezooi werd om dat er één of andere josti het nodig vond om één van zijn eerste lessen in de spits te gaan nemen.
Laat ze daar eens even lekker mee wachten tot ze wat verder zijn.
Dat zal niet de keuze zijn van de persoon achter het stuur, maar de persoon die naast hem zit.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:05 schreef cheqy het volgende:
Op zich heb ik niks tegen leswagens maar ik hoef sommigen alleen niet in de spits voor me te hebben.
Ik kan me kwaad maken om mensen die nog totaal geen gevoel met hun voertuig hebben maar wel met hun lesbak de spits in duiken.
Ik heb meerdere keren mee gemaakt dat plekken waar het normaal gesproken tijdens de spits normaal druk is een gigantische klerezooi werd om dat er één of andere josti het nodig vond om één van zijn eerste lessen in de spits te gaan nemen.
Laat ze daar eens even lekker mee wachten tot ze wat verder zijn.
Nee, maar als je al wat langer rijdt moet je toch wel een keer in de spits lessen lijkt mij.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Je leert niet beter als je als onervaren bestuurder meteen de spits in gedonderd wordt. Dan raak je over het algemeen snel in paniek omdat je werkelijk geen idee hebt hoe je moet reageren op andere weggebruikers.
Jawel, daarom juist. het hoeft niet nog erger te worden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:06 schreef hardromacore het volgende:
[..]
En de spits is al geen rotzooi?
Als ik 's ochtends 6 uur de de deur uit ben zou ik het prettig vinden om na een dag hard werken 5 uur 's middags weer thuis te zijn ja. Dan hoef ik geen josti voor me te hebben dat 3x zijn moter laat afslaan.quote:Hebbie haast ofzo?
Dat leren kan je ook doen als je je voertuig wat beter onder controle hebt. Je bent namelijk niet alleen op de weg.quote:( denk dat je het zo beter leert dan dat je altijd over zielige wegen rijd. )
Nee. Ik hbe in het begin bewust gekozen om op rustigere momenten te lessen. Toen ik na een aantal lessen de feeling had ben ik pas de drukte op gaan zoeken. De instructeur stond er volledig achter.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:09 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat zal niet de keuze zijn van de persoon achter het stuur, maar de persoon die naast hem zit.
Nou, mijn instructeur bepaald mijn route. En qua tijden ben ik volledig afhankelijk van mn les en werkrooster. Ik bepaal dus echt niet of ik in de spits les of niet. Volgende week mag ik met mn 3e les in de ochtendspits plaatsnemenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:16 schreef cheqy het volgende:
[..]
Nee. Ik hbe in het begin bewust gekozen om op rustigere momenten te lessen. Toen ik na een aantal lessen de feeling had ben ik pas de drukte op gaan zoeken. De instructeur stond er volledig achter.
Mijn instructeur bepaalde ook de route. Maar met de eerste lessen ik ging bijv. om 20.00 lessen. Dan was net wat de druk ervan af. Toen ik wat verder was reed ik op zaterdagmiddag door bijv. het centrum van Amsterdam.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:19 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Nou, mijn instructeur bepaald mijn route. En qua tijden ben ik volledig afhankelijk van mn les en werkrooster. Ik bepaal dus echt niet of ik in de spits les of niet. Volgende week mag ik met mn 3e les in de ochtendspits plaatsnemen
Nja, jij hebt die luxe dan blijkbaar gehad. Ik heb de tijd simpelweg niet om lekker te lessen wanneer ik wil. Af en toe prop ik een les ergens tussen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:21 schreef cheqy het volgende:
[..]
Mijn instructeur bepaalde ook de route. Maar met de eerste lessen ik ging bijv. om 20.00 lessen. Dan was net wat de druk ervan af. Toen ik wat verder was reed ik op zaterdagmiddag door bijv. het centrum van Amsterdam.
Ik kon alleen in de avonden na werktijd en weekenden dus dat viel wel mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:23 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Nja, jij hebt die luxe dan blijkbaar gehad. Ik heb de tijd simpelweg niet om lekker te lessen wanneer ik wil. Af en toe prop ik een les ergens tussen.
Ja stoer man, eigen rechtertjequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:54 schreef hardromacore het volgende:
minder volk idd,
dan gooi ik mijn snelheid gewoon 5 km/u omlaag
QFTquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:44 schreef Paul het volgende:
Bumperkleven is soms nodig om diegene voor je even naar rechts te drukken
Maar niet bij een lesauto die keurig 30 in een 30km-zone rijdt, op een tweebaansweg.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:40 schreef CasB het volgende:
[..]
Stoer man, eigen rechtertje spelen. Dat zal ze leren!Faaluser.
Een "Kijk mij eens een grote jongen zijn" post.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:42 schreef LockonStratos het volgende:
[..]Het zijn altijd van die kneuzen die het leuk vinden om andere, wel succesvolle mensen die wel een mooie bmw of lease audi kunnen betalen te pesten door langzaam te gaan rijden als er al dan niet per ongeluk gebumperkleeft word. Get real nigga...
Het zijn net zo vaak bestelbusjes, inderdaadquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:46 schreef cheqy het volgende:
[..]
Een "Kijk mij eens een grote jongen zijn" post.![]()
Alsof bumperkleven alleen door 'succesvolle' mensen in dat soort auto's worden gedaan.
Het zijn altijd de mensen in een lease Golf, BMW, Audi die denken dat ze het recht hebben om te bumperkleven omdat ze denken dat de weg van hun is. Als je zachter rijdt dan de toegestane snelheid dan snap ik het nog net, maar als je gewoon 80 rijdt waar je 80 mag ben je gewoon kansloos bezig, haal dan in of hou normaal afstand.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:42 schreef LockonStratos het volgende:
[..]Het zijn altijd van die kneuzen die het leuk vinden om andere, wel succesvolle mensen die wel een mooie bmw of lease audi kunnen betalen te pesten door langzaam te gaan rijden als er al dan niet per ongeluk gebumperkleeft word. Get real nigga...
Ik kan er heel goed mee leven hoor, jij opent er toch een topic over. Ik zie niet in waarom ik nou extra met jou rekening zou moeten houden. Je begeeft je gewoon op de openbare weg in een wegvaardig voertuig en juridisch gezien is je instructeur verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij een achterlijke josti. Als ik volgens mijn snelheidsmeter rond de 30-33 rijd op een 30-weg, dan moet jij gewoon opflikkeren en je aan de regels houden. Al helemaal als iemand in een lesauto rijdt moet jij maar gewoon het zekere voor het onzekere nemen en wat meer afstand houden. Lesauto's maken gewoon onderdeel uit van het verkeer dus je zult er toch echt mee moeten leren leven.
[..]
Nee? Waarom heb ik gisteren dan een boete binnen gekregen voor 4km per uur (zonder correctie 8 á 10) te hard rijden?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:52 schreef OldJeller het volgende:
Je hoeft je niet altijd perfect aan de snelheid te houden, zeker bij inhalen niet.
Trap er dus niet in mensen.quote:Hier, een les, zo voor gratis en voor niets:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |