Water op brandend kaarsevet = VLOOOOOMMMMMMMquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 05:29 schreef AryaMehr het volgende:
Je hebt zelf geen water thuis?
Probleem is dat het 1 complex is. Ze wonen in het midden (om een of andere reden plaatsen wooncoorporaties de grootste idioten waar de meeste mensen zich aan ergeren altijd precies in het midden van een complex...)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 05:33 schreef r3gi3boy het volgende:
Je maakt van iemands anders probleem jou probleem, terwijl ik denk dat wanneer dit probleem escaleert, dat jou centrale probleem met deze probleemmensen zichzelf oplost, en wel in de vorm van: 'Verkoolde lijken gevonden in achterstandswijk'
Ssst..anders worden de buren wakker...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 05:38 schreef Salvad0R het volgende:
PICS GODDAMNED OR IT DID NOT FUCKING HAPPEN .
Ontbijtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 06:58 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Ssst..anders worden de buren wakker...
[ afbeelding ]
Van zo'n instelling hou ik welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:20 schreef Myraela het volgende:
Het zijn toch maar aso buren.
Gewoon lekker gaan slapen.
Idioot, lees even de politie-artikelen die in het afgelopen Vrij Nederland-nummer staan, voordat je jankt dat onze politie geen fuck doet, en burgers graag naait.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:03 schreef J.Herrer het volgende:
Na zoveel jaar nog steeds niet snappen dat de politie geen fuck doet als ze er niks aan kunnen verdienen
Kom maar met de linkjesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:42 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Idioot, lees even de politie-artikelen die in het afgelopen Vrij Nederland-nummer staan, voordat je jankt dat onze politie geen fuck doet, en burgers graag naait.
Dat is het op sommig plekken al met dat klote tuig, met meestal een donker getinte huidskleurquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de politie ook niet altijd even serieus neem. Zeker niet als ze voor de lol de sirene van hun wagen aanzetten om door rood licht te kunnen rijden. Maar er zijn heus wel agenten die hun beroep wel goed uitoefenen. Zonder politie was het echt een teringzooi in Nederland.
Koop zelf het nummer, of ga naar de bibliotheek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kom maar met de linkjes
De Nederlandse politie heeft mijn respect verloren sinds dat ene verhaal van die man die al jarenlang geterroriseerd werd door hangjeugd (inbraak, vernielingen in en rondom zijn tuin). Meerdere keren politie erbij wilde halen en telkens als antwoord kreeg 'dat hij het zelf maar moest zien op te lossen' Dus de man probeerde eens met die jongeren te praten en kreeg een mes in zijn rug. Gevolg: man overlijdt aan verwondingen en pas dan kwamen die donutvreters in actie![]()
Flinke jongens hoor die agentenik kots op ze
Donker getint?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is het op sommig plekken al met dat klote tuig, met meestal een donker getinte huidskleur
Ja, helaas hebben wij allerlei regels, waardoor de politie niet in een keer die mensen kapot kan slaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is het op sommig plekken al met dat klote tuig, met meestal een donker getinte huidskleur
Ja damn ik wilde het nog edittenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |