Dat dusquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Leuke topicwending met die neger erbij
En nu ook nog met een pedofiel erbijquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Leuke topicwending met die neger erbij
Nee hoor, maar hoezo bepaal jij wanneer de discussie ten einde is? Je bent maar een neger hoor, zoveel autoriteit heb je niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:42 schreef J.Herrer het volgende:
Wat begrijp je niet aan 'einde discussie' ? Of moet ik zeggen 31nd3 d15cu5513?
Nu nog wat katoenplanten , en jij kan weer aan het werkquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En nu ook nog met een pedofiel erbij
Je doet te hard je best Gerrit, maar je bent niet grappig en dat zul je ook nooit wordenquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:01 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Nu nog wat katoenplanten , en jij kan weer aan het werk
Je doet ook te hard je best om blank te worden , alleen dit zul je nooit worden . Je bent en blijft een negerquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:41 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je doet te hard je best Gerrit, maar je bent niet grappig en dat zul je ook nooit worden
Uh-hu.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:49 schreef BorusBulldog het volgende:
Dit is een GOED topic geworden!![]()
Ik speel zelf ook WoW, wordt erg gegeneraliseerd. Ik speel dit ook met vrienden van mij, we drinken ook gewoon biertjes in de stad, en ja als er de keuze is bier of wow dan is het bier.
Ik denk dat als je WoW niet heb gespeeld je er ook geen mening over moet vormen. WoW is best leuk, zolang je het gewoon als ontspanning doet.
Ja dat kan je ook echt weten hequote:Op maandag 10 augustus 2009 16:49 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Je doet ook te hard je best om blank te worden , alleen dit zul je nooit worden . Je bent en blijft een neger
Hou je bek nou maarquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:25 schreef J.Herrer het volgende:
En als je op mijn taalgebruik doelt, dat heet gewoon normaal integreren![]()
Dat jij nou zo stupid bent dat je denkt dat alle negers slecht geschoold zijn en crimineel kan ik ook niks aan doen![]()
Dit is 2009 hoor, niet meer de sixtiesouwe geit
Ehmmquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:25 schreef J.Herrer het volgende:
En als je op mijn taalgebruik doelt, dat heet gewoon normaal integreren![]()
Dat jij nou zo stupid bent dat je denkt dat alle negers slecht geschoold zijn en crimineel kan ik ook niks aan doen![]()
Dit is 2009 hoor, niet meer de sixtiesouwe geit
oh pulease, kindje.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:11 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Ehmm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5,4 uur per dag gemiddeld... hoe fucking ZIEK is dat!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mag ik bij de club?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mag ik bij de club?
[ afbeelding ]
Bartenderquote:
Dan had TS nog zichzelf kunnen doen, als hij inderdaad hermafrodiet was geweestquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar het is wel leuk om te roepen
De ontmaagding van TSquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan had TS nog zichzelf kunnen doen, als hij inderdaad hermafrodiet was geweest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |