ik zou niet graag ulduar 25 willen doen met die klote standaard actionbarsquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja want als je standaard action bars hebt dan kan je niet spelen hoor. Nee nee.
Zo klinkt het alsof je hem hebt vermoord.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:32 schreef birrrd het volgende:
[..]
Klinkt trouwens als mijn inmiddels verhuisde psychisch gestoorde buurman. Boh wat stonk hij! Als hij zijn deur (ik woon in een studentenhuis) even open had staan, dan meurde het naar hem. Gatver! Gelukkig is hij opgeruimd.
Ik heb elke instance tot en met black temple perfect met standaard actionbars gedaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:20 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zou niet graag ulduar 25 willen doen met die klote standaard actionbars
Bartender4
class?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb elke instance tot en met black temple perfect met standaard actionbars gedaan
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb elke instance tot en met black temple perfect met standaard actionbars gedaan
Aantal forumposts 16.036 »quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:29 schreef Siniti het volgende:
TS heeft geen leven.
TS is autist.
TS is contactgestoord.
TS heeft geen vrienden.
TS is dik.
TS komt nooit buiten.
TS durft mensen niet aan te spreken.
TS heeft geen werk.
TS studeert niet.
TS bestelt zijn eten zodat hij niet naar buiten hoeft.
TS heeft lang, ongewassen haar.
TS luistert metal.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ben je nog steeds boos om dat topic?
Oh ik ben het allang vergeten hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:14 schreef Siniti het volgende:
Het zit wel diep hé. En dan ben ik ook nog eens niet geband, terwijl je daar zo hard je best voor had gedaan.
Link naar het topic ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:14 schreef Siniti het volgende:
Het zit wel diep hé. En dan ben ik ook nog eens niet geband, terwijl je daar zo hard je best voor had gedaan.
Als je het zelf maar gelooftquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:16 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Oh ik ben het allang vergeten hoor
Neemt niet weg dat je gewoon een stinknerd blijft
Iemand met >15.000 posts en die in gametaal praat is gewoon een nerd. Einde discussiequote:
Hoi negerquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Iemand met >15.000 posts en die in gametaal praat is gewoon een nerd. Einde discussie
[ afbeelding ]
Ik vind het wel onoriginele mannetjes die je erop paint. Doe eens origineel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Iemand met >15.000 posts en die in gametaal praat is gewoon een nerd. Einde discussie
[ afbeelding ]
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:02 schreef Alborz het volgende:
Heb er in totaal 14.000 uur opzitten in guild wars. Ben momenteel wel gestopt. Heb ook duizenden uren Counter-Strike (source) gespeeld. Ik ben een nerd , en ben er trots op, maakt me geen kanker uit wat anderen er over denken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |