Het is maar waar je trots op bent.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:07 schreef ach het volgende:
[ afbeelding ]
Van de 12 weken 2.5 week vol gespeeld
mooi liedquote:
ontwikkel een levenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
met internet, trouwens. kan geen dag zonder in te loggen op mijn warrior.
heb ze beide maar met fall out 3 kom ik niet verder, oblivion speel ik niet meerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:05 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb zoiets bij Oblivion en Fallout 3 gehaald
Fallout 3quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:49 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
heb ze beide maar met fall out 3 kom ik niet verder, oblivion speel ik niet meer
4.000 uur. What. The. Fuckquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mag ik bij de club?
[ afbeelding ]
True. Maar niet de mooiste uitvoering.quote:
Druidsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:39 schreef leeell het volgende:
Gah, ik zit de laatste tijd ook veel op WoW ( patch 3.2 ToTC / badge runs)![]()
+ ff me feral druid pvp levelen
Mijn godquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Der was een gast die 1 jaar played time had in WoW
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:29 schreef Siniti het volgende:
TS heeft geen leven.
TS is autist.
TS is contactgestoord.
TS heeft geen vrienden.
TS is dik.
TS komt nooit buiten.
TS durft mensen niet aan te spreken.
TS heeft geen werk.
TS studeert niet.
TS bestelt zijn eten zodat hij niet naar buiten hoeft.
TS heeft lang, ongewassen haar.
TS luistert metal.
Dit kan je echt niet menen. Damn, hoe kut moet je je wel niet voelen als je echt daadwerkelijk een heel jaar van je leven hebt besteed aan een spelletjequote:Op zondag 9 augustus 2009 00:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
En wow is maar iets ouder dan 4,5 jaar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:44 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dit kan je echt niet menen. Damn, hoe kut moet je je wel niet voelen als je echt daadwerkelijk een heel jaar van je leven hebt besteed aan een spelletje
Paupers die voor WoW betalenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is voor paupers die geen WoW kunnen betalen
Ja ik ook, lekker alts gearen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:39 schreef leeell het volgende:
Gah, ik zit de laatste tijd ook veel op WoW ( patch 3.2 ToTC / badge runs)![]()
+ ff me feral druid pvp levelen
Kankerheroics doen die niemand meer doet om dps gear te verzamelenquote:
Als ik wil inloggen (na patch 3.2) zegt hij dat ik een battle.net accout nodig hebquote:Op zondag 9 augustus 2009 04:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb geen battle.net. Weet eigenlijk niet eens wtf hetis.
Maar dan ben je wel level 100 man!quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Trouwens denk ik wel meerdere mensen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |