is het minder geworden? Vroeger was et zeker weten 17.50quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
13 volgens mij, mja je krijgt dan wel veel rested XP....
Lees je ergens dat ik dat zeg? Ik geef enkel mijn mening over deze typerende game.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WoW is gewoon een adventure game maar dan online. En omdat het online is is het meteen kansloos?
2 jaar geleden (toen ik dus speelde) was het al 26 voor 2 maanden...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
is het minder geworden? Vroeger was et zeker weten 17.50
Tevens; dat soort dingen zeggen terwijl je zelf ook geen foto in je fobo hebt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe eens foto van jezelf posten. Oh wacht, dat doe jij natuurlijk niet![]()
meningen die niet onderbouwt (is het een "d" of een "t"?) zijn gaan linea recta naar de prullenbak.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:47 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Lees je ergens dat ik dat zeg? Ik geef enkel mijn mening over deze typerende game.
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Tevens; dat soort dingen zeggen terwijl je zelf ook geen foto in je fobo hebt.
oh wacht je heb gelijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 jaar geleden (toen ik dus speelde) was het al 26 voor 2 maanden...
Lekker duidelijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
En een half uur geleden stond er nog een andere duidelijkere, moest je maar eerder zijn![]()
![]()
sowieso als je mij op straat ziet draag ik een mat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Tevens; dat soort dingen zeggen terwijl je zelf ook geen foto in je fobo hebt.
Weet je tenminste waar je schoenen moet vegen...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
sowieso als je mij op straat ziet draag ik een mat.
aja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:52 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Weet je tenminste waar je schoenen moet vegen...
dankudanku, jaren aan gewerkt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:52 schreef Siniti het volgende:
Jouw mat is legendarisch FunkyHomosapien.
Het was gewoon ergens hypocriet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lekker boeiend trouwens, ik ben niet de persoon die andere lelijk noemt
omgedoopt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:53 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het was gewoon ergens hypocriet.![]()
Maar dit is weer een mooi nachtbagger topic, have fun allemaal, ik ga slapen, het was leuk in de kroeg, je weet.![]()
Ja ik ook, weer later dan geplannedquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:53 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het was gewoon ergens hypocriet.![]()
Maar dit is weer een mooi nachtbagger topic, have fun allemaal, ik ga slapen, het was leuk in de kroeg, je weet.![]()
Stoer!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:54 schreef Winner_Taco het volgende:
Ik had met Footballmanager 171 dagen staan
ik was al even bangquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 04:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
met internet, trouwens. kan geen dag zonder in te loggen op mijn warrior.
Dank!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |