abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71982247
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:44 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

in de posts van drijfhout kan ik anders maar weinig nuance bespeuren hoor
Ik denk dat Drijfhout probeert de andere kant te laten zien. Vanuit de moeder. En dat hij daarbij overdrijft zou best kunnen, maar TS doet ook theatraal met zijn vogeltje.
Als we allemaal mee gaan huilen met TS zonder enige kritiek gaat TS nog denken dat het normaal is om je moeder een duw te geven.
pi_71983525
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat Drijfhout probeert de andere kant te laten zien. Vanuit de moeder. En dat hij daarbij overdrijft zou best kunnen, maar TS doet ook theatraal met zijn vogeltje.
Als we allemaal mee gaan huilen met TS zonder enige kritiek gaat TS nog denken dat het normaal is om je moeder een duw te geven.
Ik denk dat dat wel zal meevallen hoor; TS geeft zelf al aan dat moeders met haar hoge bloeddruk fysiek niet al te stevig in elkaar steekt, en sluit zich liever op in zn eigen kamer om haar driftbui over te laten waaien dan dat hij er meteen op los beukt of duwt. En een hoog oplopende ruzie ontaardt al vrij makkelijk in het 1 of 2 keer toepassen van fysiek geweld, zonder dat iemand daar doelbewust op uit is.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:54:20 #83
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71983907
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:44 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

in de posts van drijfhout kan ik anders maar weinig nuance bespeuren hoor
Ik denk dat drijfhout gewoon opbeukt tegen een stroom posters die klakkeloos TS interpretatie overnemen.
Ken ik ook hoor, dwarsliggen en overdrijven als een puber.

Topics als deze brengen de ueberzeikhout in mij boven. WROAARRR!

We hebben het over een 16 jarige jongen die zijn moeder tegen de vloer kan werken.
En vervolgens doet iedereen alsof ie een arme jongen is en zijn moeder een gemene heks.
De waarheid zal echt wel ergens in het midden liggen hoor. Gewoon waar twee kijven hebben twee schuld.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_71983945
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:40 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel zal meevallen hoor; TS geeft zelf al aan dat moeders met haar hoge bloeddruk fysiek niet al te stevig in elkaar steekt, en sluit zich liever op in zn eigen kamer om haar driftbui over te laten waaien dan dat hij er meteen op los beukt of duwt. En een hoog oplopende ruzie ontaardt al vrij makkelijk in het 1 of 2 keer toepassen van fysiek geweld, zonder dat iemand daar doelbewust op uit is.
Hij kan zich prima in zijn kamer opsluiten, maar zónder die vogel. Hij wist dat zijn moeder dat niet wilde, en je maakt mij niet wijs dat hij zich ineens het lot van die vogel aantrok. Dit gebruikte hij puur om zijn moeder te jennen. Typisch pubergedrag.

Verder fysiek geweld bij meningsverschillen? Dat los je met woorden op toch?
pi_71984736
Gezien de overtrokken manier waarop moeder reageerde plaats ik mn twijfels bij de typische relpuber theorie. We praten hier oven een vogeltje, niet over zoonlief die aan de snuff zit. Wat betreft dat fysiek geweld; niemand heeft gezegd dat dat een legitieme manier van reageren/oplossen is. Mijn punt was alleen dat je er eerder in dat scenario zit dan dat je lief is. Ik bedoel, jij hoeft niet per se daar op uit te zijn, maar daar heeft de tokkie tegenover je geen boodschap aan als hij jeuk aan zn knokkels heeft.
pi_71989009
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:29 schreef ErictheSwift het volgende:
Gezien de overtrokken manier waarop moeder reageerde plaats ik mn twijfels bij de typische relpuber theorie. We praten hier oven een vogeltje, niet over zoonlief die aan de snuff zit. Wat betreft dat fysiek geweld; niemand heeft gezegd dat dat een legitieme manier van reageren/oplossen is. Mijn punt was alleen dat je er eerder in dat scenario zit dan dat je lief is. Ik bedoel, jij hoeft niet per se daar op uit te zijn, maar daar heeft de tokkie tegenover je geen boodschap aan als hij jeuk aan zn knokkels heeft.
We kunnen wel blijven speculeren, maar TS doet er het zwijgen toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')