Nee om maar even een voorbeeld te geven http://link.marktplaats.nl/266580093quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:28 schreef zeemonster het volgende:
automaat .. behoort dat tot full options
Dat is een auto van 10 jaar oud met 150.000 km op de teller, voor dat bedrag bij een particulier vind ik het niet een echt beste keuze. Mocht je toch bij een particulier gaan kopen, laat je auto dan keuren bij een goede garage of via de ANWB, voordat je er in je eerste jaar voor 2.000 euro aan kosten aan hebt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:34 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Nee om maar even een voorbeeld te geven http://link.marktplaats.nl/266580093
zit geen leer in.
Daar heb je ook 100% gelijk in hoor. Maar ik wou alleen even laten zien dat het toch niet full options is dan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:40 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat is een auto van 10 jaar oud met 150.000 km op de teller, voor dat bedrag bij een particulier vind ik het niet een echt beste keuze. Mocht je toch bij een particulier gaan kopen, laat je auto dan keuren bij een goede garage of via de ANWB, voordat je er in je eerste jaar voor 2.000 euro aan kosten aan hebt.
Ik zou vooral kijken of je niet een wat nieuwere auto op de kop weet te tikken voor dat geld of eentje met minder KM's.
Wacht een Domeinen-veiling afquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:47 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Daar heb je ook 100% gelijk in hoor. Maar ik wou alleen even laten zien dat het toch niet full options is dan.
quote:* Kavelnummer: 1925
1925 Personenauto MERCEDES-BENZ,
type C 200 CDI; COMBI, automatic,
kenteken 10-RG-HZ,
bouwjaar 2005,
afgelezen km-stand 129.476, diesel,
datum afgifte deel I 17.03.2005,
APK geldig tot 19.03.2010.
Categorie: Voertuigen en onderdelen
quote:* Kavelnummer: 2408
2408 Personenauto ASTON-MARTIN,
type DB9 VOLANTE, cabriolet, automatic,
kenteken 75-XL-NF,
afgelezen km-stand 32.118, benzine,
datum afgifte deel I 07.07.2007.
KOSTEN KENTEKENBEWIJS EUR 29,50
ZIE Informatie catalogus ELDERS OP DEZE SITE.
etc ... staat ook nog een Ferrari enzoquote:* Kavelnummer: 2411
2411 Personenauto BMW,
type M5; SEDAN, automatic,
kenteken 19-RP-TV,
bouwjaar 2005,
afgelezen km-stand 33.330, benzine,
datum afgifte deel I 30.06.2005.
Heb jij hier ervaring mee? Hoe weet je bijvoorbeeld hoeveel (of weinig) je moet bieden? En hoe groot is het risico dat je een brakke bak koopt? Je kunt hem niet van te voren even laten keuren o.i.d.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wacht een Domeinen-veiling afScheelt je gedoe met importeren en je hebt kans op een brute bak met weinig km's.
http://www.domeinenrz.nl/
[..]
[..]
[..]
etc ... staat ook nog een Ferrari enzo
Dat is het risico aan een Domeinen-aankoop. Je kunt van tevoren helemaal niets inzien. Voor hetzelfde geld is de bekleding voorzien van 300 sperma-samples en heeft het ding al drie ton gelopen in een jaar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:45 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Heb jij hier ervaring mee? Hoe weet je bijvoorbeeld hoeveel (of weinig) je moet bieden? En hoe groot is het risico dat je een brakke bak koopt? Je kunt hem niet van te voren even laten keuren o.i.d.
Dan zie ik liever af voor een domeinen aankoop betaal ik liever wat meer dat ik weet wat ik koop.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is het risico aan een Domeinen-aankoop. Je kunt van tevoren helemaal niets inzien. Voor hetzelfde geld is de bekleding voorzien van 300 sperma-samples en heeft het ding al drie ton gelopen in een jaar.
Mja, dat is maar net wat je voorkeur is. Ik vind het in elk geval een auto die vooral aan de achterkant enorm gedateerd oogt. En mijn mening is misschien ook wat beïnvloed door het feit dat hier in de buurt een paar van die auto's rondrijden en er zitten alleen maar foute mocrofiguren in.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:01 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Dan zie ik liever af voor een domeinen aankoop betaal ik liever wat meer dat ik weet wat ik koop.
Kampimago komt misschien door de kleur, als het zwart is staat het al heel anders .
haha ja ik snap je punt ook wel hoor, maar kleur en een velgje kan al veel aan een auto veranderen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, dat is maar net wat je voorkeur is. Ik vind het in elk geval een auto die vooral aan de achterkant enorm gedateerd oogt. En mijn mening is misschien ook wat beïnvloed door het feit dat hier in de buurt een paar van die auto's rondrijden en er zitten alleen maar foute mocrofiguren in.
Het feit blijft dat de kont lelijk is..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:16 schreef maickeltje het volgende:
[..]
haha ja ik snap je punt ook wel hoor, maar kleur en een velgje kan al veel aan een auto veranderen.
tussen een feit en een mening zit een heel verschil.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:24 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Het feit blijft dat de kont lelijk is..
Dat dachten die sjappies hier in de buurt ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:16 schreef maickeltje het volgende:
[..]
haha ja ik snap je punt ook wel hoor, maar kleur en een velgje kan al veel aan een auto veranderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |