Wat nou veilig !! Das een tanker die een raket afvuurdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Veilige diepe gronden.
Ben je nou al weer terugquote:
Gaat snel he, 2 weken.quote:
dat was toch geen 2 weken???quote:
Ik zag 't ja, dikke pret.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
Welkom terug, Pietje.
Zoals je in de FB van TBO kan lezen, heeft Gert een leuk klusje aan je overgelaten.
Tja die Peter moeten we maar es vierendelen. Kan je daar niet iets mooi van schilderen. Dan koop ik het ook nogquote:
een vierluikquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja die Peter moeten we maar es vierendelen. Kan je daar niet iets mooi van schilderen. Dan koop ik het ook nog
Klootzak eerste klas wat dat betreftquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:16 schreef FANN het volgende:
Pietje pleur deze maar dicht![]()
[RLS SC #271] Hoge Hakken.. Echte Liefde....
KutPeter met zijn mongolenkunst
2 weken geleden vrijdagavond weg, nu terug. Ja, echtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:17 schreef FANN het volgende:
dat was toch geen 2 weken???
écht waar?
is dat alweer 2 weken geleden dat je wegging?
nietus toch?
quote:
Lavendel is 't product van de streek, maar of je daar nou zo blij van wordt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef Gert het volgende:
Hee Pietje.
Weer terug in de veilige nederlanden?
Krijgen we een souvenirtje?
als ik nu ga zeggen dat ik je héél erg gemist heb geloof je me zeker niet meer héquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
2 weken geleden vrijdagavond weg, nu terug. Ja, echt
Ja sorry welkom ofzo .. Het voelt als gister maar jaquote:
Werkdagenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Voor mij voelde het als ongeveer 8 dagen.
Ik geloof je, gewoon om de egoboostquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:20 schreef FANN het volgende:
als ik nu ga zeggen dat ik je héél erg gemist heb geloof je me zeker niet meer hé![]()
nee écht dat ging snel dan....
Nee doe maar flessie wijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lavendel is 't product van de streek, maar of je daar nou zo blij van wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |