ik heb een acer laptop van een paar jaartjes oud (aspire 5024 wlmi)
vanavond heb ik een schone installatie van windows xp gedaan, met Hunter XP ultimate incl. drivers
Werkt helemaal goed, maar ik kan alleen geen draadloze netwerken vinden...
de netwerkkaart is goed geinstalleerd, juiste drivers... heb broadcom utility software geinstalleerd ook drivers gedownload en geinstalleerd... netwerkkaart verwijderd uit configuratie en opnieuw opgestart... niks helpt...
als ik zoek naar netwerken krijg ik de melding dat ik de schakelaar voor draadloos netwerkverkeer moet inschakelen... maar ik kan die schakelaar nergens vinden, heb alle knopjes geprobeerd en ook bij apparaatbeheer enzo alles bij langs geweest... ik heb het vermoeden dat het 1 van de 2 knoppen aan de voorkant van mn laptop zou moeten zijn, maar die reageert dus niet
met die utility software krijg ik de melding: de radio van de 802.11 netwerkadapter is nog steeds uitgeschakeld. Gebruik de radiosysteemschakelaar van de hardware om de radio in te schakelen.
de laatste schakelaar heb ik wel gevonden, maar die staat gewoon ingeschakeld
heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?
anders moet ik de originele xp maar weer opzoeken en erop zetten

als dat al een oplossing is...
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!