abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71698693
ik heb een acer laptop van een paar jaartjes oud (aspire 5024 wlmi)
vanavond heb ik een schone installatie van windows xp gedaan, met Hunter XP ultimate incl. drivers
Werkt helemaal goed, maar ik kan alleen geen draadloze netwerken vinden...

de netwerkkaart is goed geinstalleerd, juiste drivers... heb broadcom utility software geinstalleerd ook drivers gedownload en geinstalleerd... netwerkkaart verwijderd uit configuratie en opnieuw opgestart... niks helpt...

als ik zoek naar netwerken krijg ik de melding dat ik de schakelaar voor draadloos netwerkverkeer moet inschakelen... maar ik kan die schakelaar nergens vinden, heb alle knopjes geprobeerd en ook bij apparaatbeheer enzo alles bij langs geweest... ik heb het vermoeden dat het 1 van de 2 knoppen aan de voorkant van mn laptop zou moeten zijn, maar die reageert dus niet

met die utility software krijg ik de melding: de radio van de 802.11 netwerkadapter is nog steeds uitgeschakeld. Gebruik de radiosysteemschakelaar van de hardware om de radio in te schakelen.

de laatste schakelaar heb ik wel gevonden, maar die staat gewoon ingeschakeld

heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?
anders moet ik de originele xp maar weer opzoeken en erop zetten als dat al een oplossing is...
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:02:09 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71699536
ok... ik heb een paar launchmanagers gevonden... eens kijken of dat gaat werken
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:47:25 #4
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_71700071
Launchmanager installeren, en dan op de wifi-knop op de voorkant drukken (dacht de linker).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:47:59 #5
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_71700085
Ik heb ook een 5024, dus als je de de juiste driver niet kan vinden moet je het maar ff zeggen, gooi ik ze wel online.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_71700259
het is gelukt dankzij de launchmanager

(heb wel eerst dat utility programmaatje dr af moeten gooien want daarmee kwam ik niet online... maar nu werkt 't dus wel)

TNX!
  zondag 9 augustus 2009 @ 02:22:41 #7
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71723242
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:56 schreef droomkoningin het volgende:
het is gelukt dankzij de launchmanager

(heb wel eerst dat utility programmaatje dr af moeten gooien want daarmee kwam ik niet online... maar nu werkt 't dus wel)

TNX!
Ik stuur wel een factuur.
  Trouwste user 2022 zondag 9 augustus 2009 @ 02:24:16 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_71723257
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 02:22 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ik stuur wel een factuur.
Plus mooie foto's

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72446047

[ Bericht 100% gewijzigd door theclansman op 04-09-2009 21:52:18 ]
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')