abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71697969
Beste mensen,

Voor jullie heb ik een vraagstelling.

Ik ben overweging om mijn engels te gaan bijspijkeren. Nu ben ik benieuwd naar de ervaring die jullie hebben met thuis cursussen die aangeboden worden via het internet?

bijv. cursus bij het LOI? of het NTI. dat soort onderwijsinstellingen.

Hoe staan jullie hier tegen over? Hoe is de kwaliteit van deze cursussen?
Heeft iemand ervaringen met cursussen van dit soort onderwijsinstellingen?

Daarnaast ben ik benieuwd, welke engelse avond/thuis cursus staat bijv goed aangeschreven op je C.V.? Cambridge? zijn er nog andere instanties?
Is er iemand ervaring met cambridge? is dit aan te raden voor iemand, die enkel de basis engels beheerst?

welke mogelijkheden zijn er nog meer om in de avonduren, de engelse taal bij te spijkeren?
Dagelijks naar school gaan, is voor mij geen optie.

alvast bedankt voor de reacties

vragen mag altijd

groeten corne
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:47:22 #2
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_71698494
Ben ook wel benieuwd... Alleen dan voor Frans.. Verkapte TVP dus
Frysk bloed tsjoch op!
pi_71731368
Ga gewoon veel Engelse boeken lezen, na verloop van tijd merk je vanzelf de structuur. Meer voor je geld dan zo onzinnige cursus, kijk in plaats van de NOS gewoon CNN / BBC en natuurlijk probeer veel Engelse films te kijken (op het internet genoeg te vinden). Zo ben je tenminste op een leuke manier de taal aan het leren.
pi_71731478
Hoe oud ben je?
Wat is je vooropleiding?

Wat is je budget?

Ja doei.
pi_71737022
Hoe goed ben je er nu in, en wat wil je ermee?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_71737217
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_71748310
Ga anders sparen voor een 2 weekse cursus in Engeland. Je leert een taal pas echt snel als je er elke dag van gebruik moet maken en het om je heen hoort en in de kranten leest etc.

Ik heb zelf ook ervaring met een taal leren via de LOI (spaans) maar dat ging mij toch niet zo gemakkelijk af. Thuis, elke avond of een aantal avonden in de week een uurtje.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_71753106
Elke dag boeken lezen, filmpje kijken en muziek luisteren.

Verder raad ik een ieder aan (vooral diegene wat een vreemde taal willen leren) om eens een bezoekje te brengen aan

www.sharedtalk.com

het mooie aan talen leren is het feit dat het absoluut niet saai hoeft te zijn. wtf; het enige dat ik gedaan heb is met mooie meiden praten, films kijken, muziek luisteren en boekjes lezen en werk nu als vertaler

Het gaat er dus niet om hoe je leert en of je leert. Het gaat erom hoe je leeft
Ik zou ook geen geld uitgeven aan LOI's etc tbh
  maandag 10 augustus 2009 @ 09:59:44 #9
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71753152
Handig.
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')