anti-gravity klompen zie je toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:28 schreef L.no het volgende:
Het valt me nu pas op dat TS kan zweven..
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:25 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Waar is dat plaatje met: AaaAAAARGGHHHHHH !!!111@%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ze wilden hun grap terugquote:
Kijk naar het plaatje en doe eens een gokquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:34 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Top!
Wat zijn de zoektermen eigenlijk? Vind deze namelijk nooit
Ik wil jou wel eens zo'n strakke paint zien maken, andersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:36 schreef Bolter het volgende:
Je pa ziet eruit als een zwerver met een ginger hoer.
moederquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:34 schreef maickeltje het volgende:
hoor ik godverdomme om 22:45uur al mijn naam geroepen worden, met de mededeling dat ze al terug zijn omdat mijn moer toch liever thuis wilde slapen
Wat is dat mijn moer?
welke grap?quote:
wist ik welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kijk naar het plaatje en doe eens een gok
De paint was zó goed dat ik vond dat ik daarom wel mocht oordelenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:37 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens zo'n strakke paint zien maken, anders
Puur geluk hoor, normaal worden mijn paints afgekaktquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:38 schreef Bolter het volgende:
[..]
De paint was zó goed dat ik vond dat ik daarom wel mocht oordelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |