quote:Dat is bij die jongen gedaan... en ik neem aan later ook bij die man, want er is huiszoeking gedaan. Kijk nou maar eerst de uitzending...
Op zaterdag 20 april 2002 21:29 schreef Quenda het volgende:[..]
Denk je dat dat vergezocht is?
Het zou een stuk eerlijker zijn om beide pc's na te kijken en de chatlogs naar boven te halen en te lezen.
Ik zit nu op pagina vier van dit topic en nog weet ik niet wat er precies gebeurd is. Wordt niet goed van nieuwsgierigheid! Would someone care to write down the ins and outs?
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 21-04-2002 14:56]
quote:
Op zondag 21 april 2002 10:50 schreef Quenda het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=17846
Ik zit ook wel eens bij TMF te chatten en het is ongelofelijk hoe kinderen hun telefoonnummer rondstrooien.
Ik hoop dat de carriere van deze vent inderdaad ten einde is. Frapant dat dit soort mannetjes altijd heel veel medelijden met zichzelf hebben zonder zich rekenschap te geven van wat hun akties aanrichten.
Als je daar in trapt ben je toch gewoon debiel?
quote:Peter R de Vries nu!
Op vrijdag 20 december 2002 00:52 schreef CloudBox het volgende:
Heeft iemand vanavond de uitzending gezien met die mobieltjes?Als je daar in trapt ben je toch gewoon debiel?
Inmiddels lost Peter R. in een TV seizoen meer misdaden op dan het hele Nederlandse politiekorps in een jaar.
Albert K gaf opdracht aan ex-beroepscrimineel Rob om drie mannen om te brengen. Nadat Albert K gearresteerd werd i.v.m. een andere zaak, zette hij vanuit de gevangenis de 'operatie huurmoorden' voort. Zijn echtgenote Jolanda speelde daarbij een belangrijke rol. Met verborgen camera's werd de hele zaak vastgelegd, inclusief de levering van het moordwapen, een pistoolmitrailleur. Een dossier met een gedenkwaardige confrontatie.
Herhaling maar hij is wel leuk
quote:Haha, die vent met die sleutelhanger van hem
Op donderdag 24 april 2003 21:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
"Mooie" beelden zometeen van laffe overvallen, vastgelegd op camera...
quote:Opvallend dat bij alle drie de getoonde overvallen/diefstallen de daders allochtoon waren.
Op donderdag 24 april 2003 21:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
"Mooie" beelden zometeen van laffe overvallen, vastgelegd op camera...
quote:bij de makro zijn ze goedkoper
Op donderdag 30 oktober 2003 21:05 schreef StandBy het volgende:
http://www.marktplaats.nl/nieuw_zoek.php3?q=aki+dvdastu mail zelf ook even met de oplichter
quote:Ja idd! nou word wel erg aantrekkelijk...ik wil ook wel een rekening met 153 miljoen daarop
Op donderdag 30 oktober 2003 21:17 schreef stiphout het volgende:
Tjonge jonge, je wordt nog eerder door de politie opgepakt als je zonder licht met je fiets rijdt dan dat je de boel voor tonnen oplicht
quote:Reageert-ie wel, of zit-ie (nog) vast ?
Op donderdag 30 oktober 2003 21:05 schreef StandBy het volgende:
http://www.marktplaats.nl/nieuw_zoek.php3?q=aki+dvdastu mail zelf ook even met de oplichter
Woonwagenkampen, een Mercedes, een dikke gast en natuurlijk een gouden (nep?) rolex
quote:Oplichterij??
Op donderdag 30 oktober 2003 21:50 schreef BAZZA het volgende:
Het is wel ALTIJD hetzelfde he?
Woonwagenkampen, een Mercedes, een dikke gast en natuurlijk een gouden (nep?) rolex
quote:Ja en oplichters
Op donderdag 30 oktober 2003 21:52 schreef schatje het volgende:Oplichterij??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |