was een jaguar lieverdquote:Op zondag 13 november 2005 22:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja toen ze met peter werden geconfronteerd waren het twee makke lammetjes die er gauw vandoor gingen in hun BMW
dat bedoel ik. gewoon in een garage die gasten doodschieten lijkt me een rechtvaardige zaak.quote:Op maandag 14 november 2005 02:02 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat er met deze zaak gebeurt.
Dat die gasten zomaar Jaguar rijden zegt al genoeg. Een paar weken geleden reden ze nog een VW volgens mij als ik het goed gezien heb bij dat eerste slachtoffer.
wat denk jij dan. met een gasbrander eerst achter komen waar ze wonen en hun geld hebben weggezet.quote:Op maandag 14 november 2005 02:09 schreef Ixnay het volgende:
Niks, eerst uitkleden, alles wat ze hebben incasseren, dāt lijkt me een rechtvaardige zaak.
quote:NIJMEGEN EN OMGEVING
Portiers op non- actief gesteld na uitzending Peter R. de Vries
Twee portiers uit het Nijmeegse uitgaansleven zijn met hun werkgever overeengekomen dat ze tijdelijk niet meer werken. De twee runnen, buiten hun portierswerk om, samen het incassobureau Rivi. Misdaadverslaggever Peter R. de Vries besteedde gisteravond in zijn tv- programma aandacht aan de intimiderende wijze waarop dit bureau te werk gaat. Pas als de lucht hierover geklaard is, kunnen ze mogelijk weer voor de deur staan. Volgens een van de twee mannen, een 38- jarige Millingenaar, zijn ze in de twee casussen waarbij het team van De Vries hen met een verborgen camera volgde te ver gegaan. ,, Maar De Vries heeft het uitgelokt, de ‘ slachtoffers’ hebben ons ook bedreigd.’’ Ze twijfelen over stappen. ,, We zijn een klein bureau. Tegen een instituut als Peter R. de Vries kun je toch niet op.’’
Copyright (c)2005 De Gelderlander 14/11/2005
Net of je dan wel iemand mag bekogelen met bloempotten?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:44 schreef Ixnay het volgende:
Hij ging ook heel wijs op de openbare weg staan toen. Zo kan die vent teminste niet als argument gebruiken dat het op zijn eigen grondgebied was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |