Ik heb ze er ff bij gezet. Voor de heenreis is dit "HV 989". Helaas is hier niet op te zoeken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:18 schreef zeemonster het volgende:
Wat is je vluchtnummer ? Als je bijvoorbeeld met KLM vliegt dan staat er KL1535 . Kan je het daarop niet vinden?
Inloggen op transavia is alleen als je de tickets ook via de website gekocht/geboekt hebt. Quote van de site: "Voor reizen en vliegtickets geboekt via een reisorganisatie, kunt u bij uw reisorganisatie terecht."quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:25 schreef zeemonster het volgende:
En als je inlogt op mijn transavia ? kan je ze dan ook niet vinden ? wellicht bestaat je vlucht wel maar zijn er geen beschikbare plekken meer op dat tijdstip en verschijnt hij dus ook niet bij "beschikbare vluchten";)
Ook daar staat ie niet bij. Heb er ff een screenshot van gemaakt. Weer alleen die 2 andere vluchten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:28 schreef zeemonster het volgende:
http://www.schiphol.nl/Vl(...)mAirportSchiphol.htm
Is dit hem?
Dat ga ik morgen ook doen maar dacht toch ff vragen hier. Wellicht doe ik iets verkeerd of zoek ik verkeerd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:36 schreef zeemonster het volgende:
Dat is wel minder die onduidelijkheiden je vertrekt maandag al ..
Kan je niet gewoon transavia proberen te bellen met de vraag morgenvroeg of Ferio?
Dan moet het vluchtnummer, in jouw geval HV 989, ook overeenkomenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:41 schreef flat_erik het volgende:
Hmm wat dan nog wel apart is... is dat er maandag vanaf Eindhoven wel een Transavia vlucht is naar Faro om 19:20 uur
Ik wilde je net mee uit vragenquote:(geen uitnodiging voor de rest)
Hoezo mee uit ???? Niet dat ik vrouwen wegduw ofzo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:47 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik wilde je net mee uit vragen.
@ TS komt vast goed , fijne vakantie.
Vind ik wel leuk. Dus je bent welkom.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:55 schreef zeemonster het volgende:
Uitwaaien nu het lekker koel is buitenof dansen ook altijd leuk
.
Thxzquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:47 schreef zeemonster het volgende:
[..]
@ TS komt vast goed , fijne vakantie.
Ik heb ook een 3-cijferig transavianummer dat niet te vinden is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:38 schreef flat_erik het volgende:
Iemand nog een reactie hierop? Of soortgelijks meegemaakt?
Is gewoon een transavia-toestel hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb ook een 3-cijferig transavianummer dat niet te vinden is.
Gezien de reactie van Thetallguy komt alles goed.
p.s. weet iemand welek maatschappijen er dan voor je vliegen? Of is het wel een echt Transavia-vliegmachien? (en die 3-cijfers is ivm het volboeken van zo'n vlucht door 1 reisorg.?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |