Ja tuurlijk. Kan iedereen lezen hoe ik die omhooggevallen chick gepawd hebquote:
Beetje een grote bek hebben over iemand die bij TNT werkt en dan elke dag met je fiets naar 't werk gaan..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:11 schreef Man_of_Aran het volgende:
Ja da's de gewone TNT. Kan ik 's avond na een dag hard werken gewoon mijn pakje uit de container vissen. Of bij de buren of bij een ophaal depot. Dat vind ik toch wel handig.
Je zou natuurlijk kunnen zeggen laat maar op de werk bezorgen maar het is een pakket van 23 kilo. Met dat 14 kilometer achterop de fiets zie ik niet zo zitten
Haar avond verpest..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:12 schreef Man_of_Aran het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Kan iedereen lezen hoe ik die omhooggevallen chick gepawd heb![]()
Niet dat ik mijn pakje heb maar ik heb wel ff haar avond verpest
Beter dan het OV of in de file staanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:13 schreef Bolter het volgende:
[..]
Beetje een grote bek hebben over iemand die bij TNT werkt en dan elke dag met je fiets naar 't werk gaan...
TNT gaat maar lekker 's avonds bezorgenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:14 schreef Lexxxus het volgende:
Je moet niet zeuren. Het is niet de schuld van de TNT dat je niet thuis was, De bezorgers hebben wel nog wat meer te doen. De wereld draait niet alleen om jou
Ze werkt in het callcenter. Die kan op dat salaris de verzendkosten niet eens betalenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:14 schreef Bolter het volgende:
[..]
Haar avond verpest..Zij krijgt d'r centen, jij hebt nog steeds geen pakje.
Alleen voor jou?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:15 schreef Paul het volgende:
[..]
TNT gaat maar lekker 's avonds bezorgen
? Voor mij? Nee voor heel nederland die werkt overdagquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:17 schreef Lexxxus het volgende:
[..]
Alleen voor jou?![]()
Jij denkt echt dat die wereld om jou draait. De grootse bezorgdienst van Nederland gaat zich echt niet aanpassen omdat jij niet op het gewenste tijdstip thuis bent, En dan ook nog afreageren op een medewerker die er ook niks aan kan doen dat je niet thuis was. Wat kinderachtig
Een groot deel van de mensen werken 's middags. Waarom dan niet gewoon na 6 uur pakjes bezorgen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:14 schreef Lexxxus het volgende:
Je moet niet zeuren. Het is niet de schuld van de TNT dat je niet thuis was, De bezorgers hebben wel nog wat meer te doen. De wereld draait niet alleen om jou
Omdat het TNT meer kost om avondbezorgers te vinden? Ze leggen niet voor niets het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor neer zodat het opgehaald kan wordenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Een groot deel van de mensen werken 's middags. Waarom dan niet gewoon na 6 uur pakjes bezorgen.
Zegt iemand die loopt te pochen met een pakketje van 600 euro, gast kom op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:16 schreef Man_of_Aran het volgende:
[..]
Ze werkt in het callcenter. Die kan op dat salaris de verzendkosten niet eens betalen![]()
Bel maandag wel even. Dit was gewoon een dom wijf. De leidinggevende van maandag kan vast wel ff regelen dat het bij de buren wordt afgegeven
Duur? Maar je geeft honderden euro's uit aan pakketjes alsof 't niets is! En die verzendkosten, écht iemand met een bijbaantje zou dat nooit kunnen betalen!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:26 schreef Man_of_Aran het volgende:
Als ze dat nou gewoon deden was er geen probleem. Maar nee je moet een duur 0900 nummber bellen en dan kunnen ze ma-vrij tussen 9:00 en 17:00 je pakje nogmaals bezorgen.
De gewone tnt hier komt gewoon 2 keer langs en levert het dan aan de buren of het depot zodat ik het zelf kan ophalen. Daarvoor hoef ik geen 0900 nummer te bellen of vrij te nemen
nou wow 600 euroquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:16 schreef Man_of_Aran het volgende:
[..]
Ze werkt in het callcenter. Die kan op dat salaris de verzendkosten niet eens betalen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |