abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71697286
Moet je eens via TNT express een pakje verwachten.

Uiteraard komen ze overdag langs. ok so far so good. Je bent niet thuis want je bent aan het werk. Briefje en de bus met, jawel. Je moet een duur 0900 nummer bellen voor een afspraak. Hoeveel? Moet je eerst bellen. Het staat op de bon namelijk omschreven als 0900 (niet gratis) Ja Duh. Hoeveel dan?

Krijg je een sjagrijnig wijf aan de lijn. Dus ik zeg doe maar morgen. Nee kan niet. Wij bezorgen niet op zaterdag..... WTF? Sinds wanneer niet? Nou dan maar maandag. Kan het alleen tussen 9:00 en 17:00 Natuurlijk ook niet bij de buren of bij een depot. Neehoor. En dan nog adverteren met 'Sure we can!'. En ze beloven ook 2 tot 5 werkdagen. Wat natuurlijk altijd gewoon 5 werkdagen is. Maar 2 tot 5 werkdagen is natuurlijk ook niet gelogen en klinkt veel beter. Dat je 2 dagen never nooit red doet er niet toe

Maar goed maandag tot vrijdag van 9:00 tot 17:00 werk ik. Moet ik speciaal vrij vragen ofzo? Zegt ze nog ja ook. GVD wat een kutservice dan

Nou meneer als u zo gaat doen stuur ik uw pakje meteen retour afzender

Ik word nu echt pissig dus ik zeg: Ik wil graag je leidinggevende spreken zeg! Dit bedreigen pik ik dus niet! (waarde pakje 600 euro). Nou meneer ik ben de leidinggevende en u bedreigd mij. Eh, helemaal niet. Ik zeg alleen dat het een kutservice is als ik vrij moet nemen om mijn pakje (met finkse verzendkosten) in ontvangst te kunnen nemen...

En dan leidinggevende. Yeah right. Je klinkt alsof je gisteren begonnen bent. Werd ze boos Toen liet ze per-ongeluk het volgende zinnetje vallen 'Vanavond ben ik de leidinggevende'

Open deur natuurlijk. Toen ik vroeger klein was was ik ook de baas als mamma en pappa niet thuis waren want ik was dan de oudste Of de winkelmanager die gewoon de langstwerkende vakkenvuller is

En toen werd ze boos en hing de hoorn erop.

Klacht: Ik wil mijn pakje
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:07:25 #2
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71697377
Hier flikkeren ze het pakketje altijd netjes in de papiercontainer als er niemand thuis is.
pi_71697427
Ik zou een topic openen op FOK!.
Feyenoord Rotterdam
pi_71697492
Ja da's de gewone TNT. Kan ik 's avond na een dag hard werken gewoon mijn pakje uit de container vissen. Of bij de buren of bij een ophaal depot. Dat vind ik toch wel handig.

Je zou natuurlijk kunnen zeggen laat maar op de werk bezorgen maar het is een pakket van 23 kilo. Met dat 14 kilometer achterop de fiets zie ik niet zo zitten
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:12:11 #5
8069 B4tman_DH
 To the Bat.....
pi_71697521
Neem een postbus, dan heb je dat gejank allemaal niet
pi_71697525
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:08 schreef o.us het volgende:
Ik zou een topic openen op FOK!.
Ja tuurlijk. Kan iedereen lezen hoe ik die omhooggevallen chick gepawd heb

Niet dat ik mijn pakje heb maar ik heb wel ff haar avond verpest
pi_71697556
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:11 schreef Man_of_Aran het volgende:
Ja da's de gewone TNT. Kan ik 's avond na een dag hard werken gewoon mijn pakje uit de container vissen. Of bij de buren of bij een ophaal depot. Dat vind ik toch wel handig.

Je zou natuurlijk kunnen zeggen laat maar op de werk bezorgen maar het is een pakket van 23 kilo. Met dat 14 kilometer achterop de fiets zie ik niet zo zitten
Beetje een grote bek hebben over iemand die bij TNT werkt en dan elke dag met je fiets naar 't werk gaan.. .
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:13:53 #8
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_71697566
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_71697574
Je moet niet zeuren. Het is niet de schuld van de TNT dat je niet thuis was, De bezorgers hebben wel nog wat meer te doen. De wereld draait niet alleen om jou
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:14:20 #10
154880 Bolter
Awesomeness
pi_71697576
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:12 schreef Man_of_Aran het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Kan iedereen lezen hoe ik die omhooggevallen chick gepawd heb

Niet dat ik mijn pakje heb maar ik heb wel ff haar avond verpest
Haar avond verpest.. Zij krijgt d'r centen, jij hebt nog steeds geen pakje.
pi_71697584
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:13 schreef Bolter het volgende:

[..]

Beetje een grote bek hebben over iemand die bij TNT werkt en dan elke dag met je fiets naar 't werk gaan.. .
Beter dan het OV of in de file staan
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:15:10 #12
80791 crew  Paul
pi_71697597
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:14 schreef Lexxxus het volgende:
Je moet niet zeuren. Het is niet de schuld van de TNT dat je niet thuis was, De bezorgers hebben wel nog wat meer te doen. De wereld draait niet alleen om jou
TNT gaat maar lekker 's avonds bezorgen
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:15:15 #13
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71697601
Gewoon op je werk laten bezorgen, probleem over. Slotje.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71697624
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:14 schreef Bolter het volgende:

[..]

Haar avond verpest.. Zij krijgt d'r centen, jij hebt nog steeds geen pakje.
Ze werkt in het callcenter. Die kan op dat salaris de verzendkosten niet eens betalen

Bel maandag wel even. Dit was gewoon een dom wijf. De leidinggevende van maandag kan vast wel ff regelen dat het bij de buren wordt afgegeven
pi_71697652
TS denkt dat hij het opgelost heeft door brutaal te zijn, maar uiteindelijk is hij degene die gepwnd is
pi_71697659
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:15 schreef Paul het volgende:

[..]

TNT gaat maar lekker 's avonds bezorgen
Alleen voor jou?

Jij denkt echt dat die wereld om jou draait. De grootse bezorgdienst van Nederland gaat zich echt niet aanpassen omdat jij niet op het gewenste tijdstip thuis bent, En dan ook nog afreageren op een medewerker die er ook niks aan kan doen dat je niet thuis was. Wat kinderachtig
pi_71697678
600 euro of een of ander dom wijf pwnen

welke kies jij?

Poll: 600 euro of een dom wijf pwnen
  • 600 Euro
  • Dom Wijf
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:19:24 #18
    80791 crew  Paul
    pi_71697710
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 23:17 schreef Lexxxus het volgende:

[..]

Alleen voor jou?

Jij denkt echt dat die wereld om jou draait. De grootse bezorgdienst van Nederland gaat zich echt niet aanpassen omdat jij niet op het gewenste tijdstip thuis bent, En dan ook nog afreageren op een medewerker die er ook niks aan kan doen dat je niet thuis was. Wat kinderachtig
    ? Voor mij? Nee voor heel nederland die werkt overdag
    pi_71697758
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 23:14 schreef Lexxxus het volgende:
    Een groot deel van de mensen werken 's middags. Waarom dan niet gewoon na 6 uur pakjes bezorgen.
    ROBODEMONS..................|:(
    pi_71697813
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 23:21 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Een groot deel van de mensen werken 's middags. Waarom dan niet gewoon na 6 uur pakjes bezorgen.
    Omdat het TNT meer kost om avondbezorgers te vinden? Ze leggen niet voor niets het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor neer zodat het opgehaald kan worden
    pi_71697901
    Als ze dat nou gewoon deden was er geen probleem. Maar nee je moet een duur 0900 nummber bellen en dan kunnen ze ma-vrij tussen 9:00 en 17:00 je pakje nogmaals bezorgen.

De gewone tnt hier komt gewoon 2 keer langs en levert het dan aan de buren of het depot zodat ik het zelf kan ophalen. Daarvoor hoef ik geen 0900 nummer te bellen of vrij te nemen
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:27:06 #22
    154880 Bolter
    Awesomeness
    pi_71697910
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 23:16 schreef Man_of_Aran het volgende:

[..]

Ze werkt in het callcenter. Die kan op dat salaris de verzendkosten niet eens betalen

Bel maandag wel even. Dit was gewoon een dom wijf. De leidinggevende van maandag kan vast wel ff regelen dat het bij de buren wordt afgegeven
    Zegt iemand die loopt te pochen met een pakketje van 600 euro, gast kom op.
      vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:28:27 #23
    154880 Bolter
    Awesomeness
    pi_71697955
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 23:26 schreef Man_of_Aran het volgende:
    Als ze dat nou gewoon deden was er geen probleem. Maar nee je moet een duur 0900 nummber bellen en dan kunnen ze ma-vrij tussen 9:00 en 17:00 je pakje nogmaals bezorgen.

De gewone tnt hier komt gewoon 2 keer langs en levert het dan aan de buren of het depot zodat ik het zelf kan ophalen. Daarvoor hoef ik geen 0900 nummer te bellen of vrij te nemen
    Duur? Maar je geeft honderden euro's uit aan pakketjes alsof 't niets is! En die verzendkosten, écht iemand met een bijbaantje zou dat nooit kunnen betalen!!
      PR/Manusje van alles vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:37:56 #24
    148800 crew  Surveillance-Fiets
    Toezicht is gezond!
    pi_71698219
    quote:
    Op vrijdag 7 augustus 2009 23:16 schreef Man_of_Aran het volgende:

[..]

nou wow 600 euro van de week nog iets ter waarde van 3000 euro. Aangetekend en verzekerd tot 5000 euro verzonden. Kost je gewoon een tientje hoor en dat het 23 kilo is boooehooeee
    Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
    Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
    pi_71698348
    Mensen die opscheppen met de kosten van iets.
    Zeg gewoon dat het een pakketje was, ik hoef niet te weten hoe duur je sex-speeltjes zijn.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')