Mag nu uit naam van de Islam de holocaust wél ontkend worden? Terwijl die hele holocaust nu net zo'n prima instrument was om de bevolking de multikul-samenleving door de strot te duwen.quote:"Als een collega van Brinkman, Henk, lesgeeft over de Tweede Wereldoorlog, vertelt hij over de concentratiekampen en de vervolging van Joden, homo’s en zigeuners. ”De volgende dag komt een aantal vaders hun beklag doen. Ze vragen zich af wat voor idiote ideeën hun kinderen meekrijgen en hopen ”insha Allah” (zo Allah het wil) dat dit soort lessen niet meer gegeven wordt.” Het hoofd van de school, Abdullah, bedenkt vervolgens een ”creatieve oplossing”: ”Hij sommeert de leerkrachten Joden en homofielen te ’vervangen’ door zigeuners. Joden zijn slecht en homofilie is een ziekte die bestreden dient te worden. Henk verlaat de school om nooit meer terug te komen.”
Het complete artikel vind je hier. Op de webzijde van het keurige Reformatorische Dagblad:quote:Of neem het zingen van bepaalde kinderliedjes. Brinkman leerde haar klas het liedje ”Osewiesewo, sewiese walla, kristalla”, maar dat viel niet bij alle ouders in goede aarde. ”Papa ging uit zijn dak van woede. Vooral vanwege de zin ”sewiesewalla, kristalla”. Dat vond hij godslasterend, vanwege het voorkomen van de naam van Allah.” Brinkman verzint in arren moede zelf maar liedjes. Zo leert ze de kleintjes op de wijs van ”In Den Haag daar woont een graaf” het lied ”In Amsterdam staat een moskee, waar de moslims heengaan.” Maar ook verbastert ze het christelijke lied ”Dank u voor deze nieuwe morgen, dank u voor deze nieuwe dag” tot ”Allah ik wil u danken dat ik danken mag.” ”Het is vrij simpel”, zegt Brinkman erover. ”Ik verander het woord God of Heer in Allah en dan hebben we weer een schitterend nieuw lied in ons oeuvre.”
Dit was op een openbare school!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:41 schreef detlevico het volgende:
Weer een reden erbij om de bijzondere scholen op te heffen!!
En HUP allemaal op de OPENBARE school, is ook goed voor de integratie waar heel links Nederland altijd over zeurt.
Heb de link even snel doorgenomen en kwam o.a. dit tegen: Islamitische basisschool en de Hoofd heet Abdullah.quote:
Boerka, Boerkini, Hoofddoekje, geen handen schudden, bouwvakkers mogen niet in korte broek enz. enz.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:01 schreef Zienswijze het volgende:
Hoe meer islam in Nederland, hoe meer een deel v/d moslims zal proberen om het onderwijs in te richten naar hun wensen.
Nu al geven sommige scholen in de grote steden alle leerlingen (dus ook de niet-moslims) de hele dag vrij tijdens Suikerfeest.
Dat is niet erg, moslim kids in Nederland krijgen immers ook vrij met Kerstfeestquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:01 schreef Zienswijze het volgende:
Hoe meer islam in Nederland, hoe meer een deel v/d moslims zal proberen om het onderwijs in te richten naar hun wensen.
Nu al geven sommige scholen in de grote steden alle leerlingen (dus ook de niet-moslims) de hele dag vrij tijdens Suikerfeest.
Want als je iedereen op een openbare school plaatst, vinden al die =het ineens wel erg dat er joden vermoord zijn?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:41 schreef detlevico het volgende:
Weer een reden erbij om de bijzondere scholen op te heffen!!
En HUP allemaal op de OPENBARE school, is ook goed voor de integratie waar heel links Nederland altijd over zeurt.
Ja natuurlijk. Maar dit is geen moslimland.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:12 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat is niet erg, moslim kids in Nederland krijgen immers ook vrij met Kerstfeest
Ja ik weet het.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:07 schreef detlevico het volgende:
[..]
Boerka, Boerkini, Hoofddoekje, geen handen schudden, bouwvakkers mogen niet in korte broek enz. enz.
Dat hangt er vanaf hoeveel moslims er wonen. Je kunt niet verwachten dat omdat Nederland ooit Christelijk geweest is dit altijd zal blijven gelden. Je zou ook kunnen zeggen dat Nederland geen Christelijk land is omdat de werkelijke autochtone Godsdienst een Germaanse natuurgodsdienst is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar dit is geen moslimland.
Nu is Nederland geen moslimland, bedoel ik..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoeveel moslims er wonen. Je kunt niet verwachten dat omdat Nederland ooit Christelijk geweest is dit altijd zal blijven gelden. Je zou ook kunnen zeggen dat Nederland geen Christelijk land is omdat de werkelijke autochtone Godsdienst een Germaanse natuurgodsdienst is.
Wat dacht je van het lieve, vrolijke Zweden. Geen moslimland?
UK zijn de grootste appeasers aller tijden. Zie deze éne rechter, die eens losbarst over de situatie in zijn land: http://www.dailymail.co.u(...)tion-Take-cells.htmlquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:27 schreef cultheld het volgende:
Die vaders verdienen het om neergeknuppeld te worden. In Japan, Brazilië, Spanje, Italië, Amerika en China lachen ze ons uit.
Ik denk dat alleen de Britten, de Fransen, de Belgen en mogelijk ook de Duitsers (van de huidige benadering van dit soort problemen in Duitsland ben ik niet goed op de hoogte) qua mate van appeasement in de buurt kunnen komen van Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |