abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71695246
Mensen jullie hulp gevraagd!

Een maandje geleden sloot ik in een vodafone winkel een try before you buy internetdongle abo af.
1 maand gratis proberen, daarna gaat het over in een jaar contract met vaste kosten van 20 euro.
Als je meer internet dan de datalimiet wordt de snelheid afgeknepen, dus je betaalt nooit meer dan 20 euro.

Nu wil ik voor de deadline van 12 augustus mijn abo opzeggen vanwege verschillende redenen (redenen zijn overigens niet relevant). Dat kan op hun site. Echter die site werkt niet want hij zegt doodleuk dat mijn nummer niet in hun database voorkomt. Dus ik hun klantenservice bellen. Mijn donkerbruine vermoeden raadde het al: ik beland in een carrousel van doorverbinden en doorverbinden.

Ik terug naar de winkel. Daar merken ze op dat die medewerker destijds mijn abo verkeerd had afgesloten waardoor ik dat niet kon opzeggen op hun site. Zij via fax mijn abo laten aanpassen en gezegd dat ik het later in de week weer moest proberen. Maar je raad het al. Vandaag werkt het nog steeds niet.

Tot overmaat van ramp krijg ik vandaag een heuse spookrekening in de bus van 33 euro!!!!

Wat moet ik nu doen?

storneren? Sowieso ga ik maandag terug naar die winkel.
pi_71695324
Is het bedrag al afgeschreven? Zou het zeker storneren.

En zo snel mogelijk weer naar de winkel!
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
pi_71695387
zeg bij je bank de domicilieringsopdracht op, dat zij er niets mee rkunnen afhalen
stuur en aangetekend schrijven naar vodafone.

klaar
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_71695402
Waarom kon de medewerker in de winkel die per fax de omzetting heeft geregeld, niet meteen de opzegging regelen?

Je hebt in de winkel iets getekend, neem ik aan, staat daar wel het juiste abonnement op? Zo ja, inscannen en mailtje sturen dat je per direct op wilt zeggen. Beter nog: per fax.

Als de rekening gespecificeerd is, kun je zien waar die 33 euro voor in rekening zijn gebracht. Kan dat te maken hebben met het feit dat er een verkeerd abonnement (met hogere kosten?) geregisteerd staat? Zo ja, dan neem ik aan dat dat aangepast wordt n.a.v. de fax van de medewerker in de winkel. Heb je trouwens wel een kopie gekregen van die fax?
pi_71695666
Ik zou eens goed gaan kijken wat je getekend hebt. Maandag zwart op wit je abo opzeggen in ieder geval.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_71695814
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:05 schreef Serinde het volgende:
Waarom kon de medewerker in de winkel die per fax de omzetting heeft geregeld, niet meteen de opzegging regelen?

Je hebt in de winkel iets getekend, neem ik aan, staat daar wel het juiste abonnement op? Zo ja, inscannen en mailtje sturen dat je per direct op wilt zeggen. Beter nog: per fax.

Als de rekening gespecificeerd is, kun je zien waar die 33 euro voor in rekening zijn gebracht. Kan dat te maken hebben met het feit dat er een verkeerd abonnement (met hogere kosten?) geregisteerd staat? Zo ja, dan neem ik aan dat dat aangepast wordt n.a.v. de fax van de medewerker in de winkel. Heb je trouwens wel een kopie gekregen van die fax?
Ja ik heb alles zwart op wit.
die 33 is echt een grap, staat zelfs kosten op van 1 juli tot 12 juli, toen was ik nog niet eens abo-lid bij vodafone!!
Kortom, een echte spookrekening.
pi_71696039
Ik heb het ding van de week opgezegd en moet 'm nog opsturen. Tip: verzend het als pakketpost. Kan gemakkelijk, je moet het terugzenden naar een antwoordnummer en dan heb je een verzendbewijs.

Ben benieuwd of bij mij alles goed gaat. Volgens mij wel, de dongle heeft geen internettoegang meer en lijkt afgesloten. Maar ik zal mn rekening voor de verandering eens goed in de gaten houden.
Hebben jullie me een beetje gemist?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 01:55:19 #8
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_71701227
Geld storneren idd en de medewerker van de winkel een aantekening laten maken in het systeem.
Daarna opzeggingsbrief in elkaar flansen met verwijzing naar de aantekening. De medewerksrs die alle brieven afhandelen kunnen daarna in het systeem zien dat de retournering op tijd is aangemeld in de winkel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')