dan spreek ik gewoon mensen aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
Wegrestaurant? Hoe kom je daar weg dan?
Ik denk dat dat niet echt het doel is van TSquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:23 schreef Tahiti het volgende:
Neem de trein naar Maastricht, 20 euro met je OV
'Als' me tante een pik had, was het me oom..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:07 schreef rene90 het volgende:
Als ik daar in de buurt woonde had ik je wel even een slinger gegeven, dat woon ik alleen niet
Hij zegt ook niet waarofdat ie heen wil binnen Nederland of wil ie naar Spanjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet echt het doel is van TS
dat dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet echt het doel is van TS
Mijn doel is een dorpje een kilometer of 80 buiten Parijs.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:28 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Hij zegt ook niet waarofdat ie heen wil binnen Nederland of wil ie naar Spanje
Waarom koop je geen auto/motor desnoods brommer ipv te profiteren van anderen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:30 schreef P8 het volgende:
[..]
Mijn doel is een dorpje een kilometer of 80 buiten Parijs.
Maar om nou meteen te vragen of ik naar parijs gebracht kan worden gaat me wat te ver
Just because i canquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:32 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom koop je geen auto/motor desnoods brommer ipv te profiteren van anderen?
Maar dat is niet echt een ideale plek qua hoeveelheid auto's die voorbij komen en doorrijden richting het zuiden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoezo is Groningen een probleem dan? Je kan daar toch gewoon bij de liftersplek gaan staan?
Hij heeft dus een stuk gelift en is gelijk terug gegaan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:55 schreef 2dope het volgende:
TS belde mij zaterdag nog vanuit Veghel, hij had inderdaad succesvol gelift (er komt ongetwijfeld een geweldig reisverslag één dezer dagen) maar ik heb geen idee waar hij nu is. Ik neem aan dat hij óf alweer terug is, óf ergens buttraped in een greppeltje langs de snelweg ligt. In beide gevallen zal hij een gelukkig mensch zijn.
Ik zal 'm eensch een short message service bericht sturen.
\quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:55 schreef 2dope het volgende:
In beide gevallen zal hij een gelukkig mensch zijn.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hij heeft dus een stuk gelift en is gelijk terug gegaan?
Ik weet dus niet of hij 't heeft gehaald, hij was zaterdag al een aardig eind op weg. Het was ook meer een bevlogen verveel-actie volgens mij. Nog geen text terug, zodra ik reactie krijg attendeer ik 'm wel op dit topic.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:30 schreef P8 het volgende:
Mijn doel is een dorpje een kilometer of 80 buiten Parijs.
Er zaten al bekenden van mij op deze plekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:39 schreef rene90 het volgende:
Aha bericht, en je bent gewoon naar die boer toegelopen en gevraagd of je er mocht pitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |