quote:
Op dinsdag 12 januari 2010  12:52 schreef AlwaysHappy het volgende:Imo, bijna al de tienerseries stoppen na 4-6 seizoenen ( OC, Dawson's etc ), en beide vond ik eigenlijk beter dan One Tree Hill. Maar feit is dat de CW een tienerzender is, dat betekent dat OTH geluk heeft daar samen met Gossip Girl, het netwerk is beetje afhankelijk van die 2 series. Ik denk dus dat er nog een 8e seizoen komt. Elk zeg jaar ik ook dat ze moeten stoppen maar als ze dan weer beginnen ben ik toch wel blij, want het blijft goede televisie.

Klopt, maar OTH is wel een beetje meegegroeid. Het is niet echt een tienerserie meer. Hoewel ik het nog niet op en top volwassen drama vind groeit het wel met de kijkers mee.
Dawsons Creek vond ik na een tijdje vervelend. Het bleef te veel hangen in hetzelfde patroon.
The OC had dat nog meer. De eerste 2 seizoenen vond ik top, daarna ging het achteruit. In het tweede seizoen kwamen alle rijkeluisfeestjes die in het eerste seizoen zaten weer terug, maar dan is de situatie weer anders, maar het derde seizoen ook weer en dat was iets te veel van het goede. Na het derde seizoen had de serie net zo goed kunnen stoppen, want het laatste seizoen was geen bal aan.
OTH blijft me toch elke keer weer op een zekere hoogte verassen. Er zitten toch regelmatig weer nieuwe dingen en situaties in.
Een beetje hetzelfde als wat BH90210 vroeger had (de oude serie) Die hadden ook zoveel variatie dat ze het voor elkaar kregen om 10 jaar door te gaan.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"