quote:
Ik vind van wel.
Er zitten een hoop nieuwe dingen in en de meeste nieuwe acteurs zijn ook een verrijking. Geen slechte vervanging voor Lucas en Peyton. Ze zijn geen Lucas of Peyton. Totaal andere karakters, maar voor de afwisseling zijn ze wel leuk.
Ik vond Lucas en Peyton de laatste 2 seizoenen toch ook wat minder leuk. Een beetje een oud stelletje met veel saaie problemen. Ze konden me aan het einde eigenlijk nog maar weinig boeien. Vooral Peyton.
Met Quin en Clayton heb je echt 2 leuke karakters erbij. Vooral Clayton heeft veel potentie.
Julian vind ik in de serie nog steeds een beetje een raar karakter. Ik weet nooit zo goed wat ik van hem moet denken. Alexis gaat het ook niet lang volhouden denk ik. Die heeft een vrij smal karakter om lang in de serie te blijven. Ze speelt meer een typetje dan een karakter.
Wat me trouwens ook opvalt is dat eigenlijk een heleboel mensen nooit aan het werk zijn.
Haley doet eigenlijk nooit wat. Ze is wel regelmatig in de studio, maar altijd zonder artiesten ofzo.
Nathan is basketballer, maar zit tussen 2 seizoenen in, maar daarvoor zag je hem nooit goed betaald werk doen. Terwijl ze wel in een vrij dik huis wonen.
Julian is filmmaker maar wijst elke film af, dus hoe verdient hij zijn geld?
Clayton pleegt af en toe een telefoontje, maar je ziet hem ondertussen nooit wat serieus doen.
Quin heeft ook haar biezen gepakt en is bij Haley. Heeft die ook geen werk?
Skills, voert die wat uit?
Alleen Brooke, Milli en Mouth zijn hard bezig met hun werk. Verder zie ik ze vrij weinig doen. Nou ja en Chase staat altijd achter de bar, maar dat is over het algemeen ook maar een bij karakter.
[ Bericht 27% gewijzigd door Komakie op 18-10-2009 11:10:00 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"