abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:10:03 #76
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_73663421
First off.. hot they're advertising.. HOT they're delivering!!! DAMN!

meer ontopic:
wat een GEWELDIGE epsiode!!!!

Het voelt lekker nieuw aan het is fris en spannend.
Er zijn zoveel verhaallijnen die vaak ook nog door elkaar lopen en ik kan eerlijk zeggen dat ze vrijwel allemaal helemaal top zijn. Zoals Komakie al zei, na zoveel seizoenen is dat écht een compliment aan de writers.

Even kort over de Nathan situatie want daar hangt min of meer vrijwel alles mee samen op een paar kleinere scenes na. Ik vertrouw pregnant slut voor geen meter maar het is wat Haley nu zelf ook zegt.. waarom zou je gaan liegen over iets waarvan zoooo gemakkelijk het tegendeel te bewijzen valt.

Ik dacht ook meteen dat Dan haar uitgenodigd had voor haar verhaal te komen doen, maar wat ik me net bedenk is; als ze hem steeds meer als een saint willen gaan afschilderen is dit Dan's way to make things better.

Hij biedt pregnant slut 1miljoen dollar aan om voorgoed uit het leven van Haley en Nathan te verdwijnen

Wishful thinking I know.. but still!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_73664150
En toch zou het me niks verbazen als Rachel (z'n vrouw ) er ook wat mee te maken heeft..
pi_73700224
Eindelijk een keer een aflevering die leuk was om te kijken.
Ben heel benieuwd wat einde inhield met Dan en dat zwangere mens; vertrouw hem nog steeds voor geen ene meter en Rachel ook niet trouwens.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:00:14 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73705416
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:10 schreef Tazmaniac het volgende:
First off.. hot they're advertising.. HOT they're delivering!!! DAMN!

meer ontopic:
wat een GEWELDIGE epsiode!!!!

Het voelt lekker nieuw aan het is fris en spannend.
Er zijn zoveel verhaallijnen die vaak ook nog door elkaar lopen en ik kan eerlijk zeggen dat ze vrijwel allemaal helemaal top zijn. Zoals Komakie al zei, na zoveel seizoenen is dat écht een compliment aan de writers.

Even kort over de Nathan situatie want daar hangt min of meer vrijwel alles mee samen op een paar kleinere scenes na. Ik vertrouw pregnant slut voor geen meter maar het is wat Haley nu zelf ook zegt.. waarom zou je gaan liegen over iets waarvan zoooo gemakkelijk het tegendeel te bewijzen valt.

Ik dacht ook meteen dat Dan haar uitgenodigd had voor haar verhaal te komen doen, maar wat ik me net bedenk is; als ze hem steeds meer als een saint willen gaan afschilderen is dit Dan's way to make things better.

Hij biedt pregnant slut 1miljoen dollar aan om voorgoed uit het leven van Haley en Nathan te verdwijnen

Wishful thinking I know.. but still!
Dat scenario had ik me ook al zitten te bedenken inderdaad.
Ik hoop wel dat Dan weer een andere rol krijgt dan alleen maar bij die tv show. Dat gaat saai worden na een tijdje. Dan is het net alsof hij alles een beetje vanuit zijn eigen wereldje regelt.

Rachel vertrouw ik ook niet helemaal, maar damn ze is wel lekker
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 18 oktober 2009 @ 10:55:27 #80
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_73799482
Zo, tijdje weggeweest .

Is het nieuwe seizoen de moeite van het aanzien waard?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 18 oktober 2009 @ 10:57:59 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73799537
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 10:55 schreef Mikkie het volgende:
Zo, tijdje weggeweest .

Is het nieuwe seizoen de moeite van het aanzien waard?
Ik vind van wel.
Er zitten een hoop nieuwe dingen in en de meeste nieuwe acteurs zijn ook een verrijking. Geen slechte vervanging voor Lucas en Peyton. Ze zijn geen Lucas of Peyton. Totaal andere karakters, maar voor de afwisseling zijn ze wel leuk.

Ik vond Lucas en Peyton de laatste 2 seizoenen toch ook wat minder leuk. Een beetje een oud stelletje met veel saaie problemen. Ze konden me aan het einde eigenlijk nog maar weinig boeien. Vooral Peyton.

Met Quin en Clayton heb je echt 2 leuke karakters erbij. Vooral Clayton heeft veel potentie.
Julian vind ik in de serie nog steeds een beetje een raar karakter. Ik weet nooit zo goed wat ik van hem moet denken. Alexis gaat het ook niet lang volhouden denk ik. Die heeft een vrij smal karakter om lang in de serie te blijven. Ze speelt meer een typetje dan een karakter.

Wat me trouwens ook opvalt is dat eigenlijk een heleboel mensen nooit aan het werk zijn.
Haley doet eigenlijk nooit wat. Ze is wel regelmatig in de studio, maar altijd zonder artiesten ofzo.
Nathan is basketballer, maar zit tussen 2 seizoenen in, maar daarvoor zag je hem nooit goed betaald werk doen. Terwijl ze wel in een vrij dik huis wonen.
Julian is filmmaker maar wijst elke film af, dus hoe verdient hij zijn geld?
Clayton pleegt af en toe een telefoontje, maar je ziet hem ondertussen nooit wat serieus doen.
Quin heeft ook haar biezen gepakt en is bij Haley. Heeft die ook geen werk?
Skills, voert die wat uit?

Alleen Brooke, Milli en Mouth zijn hard bezig met hun werk. Verder zie ik ze vrij weinig doen. Nou ja en Chase staat altijd achter de bar, maar dat is over het algemeen ook maar een bij karakter.

[ Bericht 27% gewijzigd door Komakie op 18-10-2009 11:10:00 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_73809081
Niet werken, en toch genoeg geld hebben om alles te doen. Lijkt me wel ideaal

[ Bericht 2% gewijzigd door Marcoss op 19-10-2009 00:09:47 ]
  zondag 18 oktober 2009 @ 20:13:13 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73817319
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:31 schreef Marcoss het volgende:
Niks doen, en toch genoeg geld hebben om alles te doen. Lijkt me wel ideaal
Had ik maar zo'n leven...
pi_73843944
zou dat inderdaad zo zijn dat dan meer weet van die renee? Hoop wel dat ergens dit seizoen Lucas en Payton weer terug komen.
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:23:32 #85
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_73850331
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_73850623
Lucas en Peyton komen dit seizoen niet terug, simpelweg omdat ze hun contract niet wilden verlengen. Dat was niet de schuld van de schrijvers ofzo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:01:38 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73856048
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:32 schreef SilverBrooke het volgende:
zou dat inderdaad zo zijn dat dan meer weet van die renee? Hoop wel dat ergens dit seizoen Lucas en Payton weer terug komen.
`

L en P komen niet terug. Misschien als er een final episode is ofzo. Dat iedereen nog even bij elkaar komt, maar dat betwijfel ik.
pi_73862409
Ik ben nog steeds een beetje pissed dat we nooit te weten zijn gekomen hoe Lucas & Peyton nou zijn weggegaan. Zouden de cast en schrijvers zo nijdig zijn geweest over hun vertrek dat ze er geen woorden meer aan vuil wilden maken?
Spoilers!
pi_73862666
Het enige wat ik raar vind is dat niemand het raar opkijkt dat een man van ruim 60 jaar het doet met een ruim 25 jarige? Vinden de kijkers van Dan's programma dat niet vreemd? Zo een man zou ik niet serieus nemen
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:41:00 #90
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_73863042
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Chrisende het volgende:
Het enige wat ik raar vind is dat niemand het raar opkijkt dat een man van ruim 60 jaar het doet met een ruim 25 jarige? Vinden de kijkers van Dan's programma dat niet vreemd? Zo een man zou ik niet serieus nemen
[sarcasme mode]
Ja, want er kijkt echt geen hond naar David Letterman
[/sarcasme mode]

Dan = 45
Rachel = 30

big fucking deal
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:47:32 #91
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73890240
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:31 schreef Chrisende het volgende:
Nou nou, zo groot is het verschil nou ook weer niet.
Dan is ongveer 45 (hij was iets van 20 toen hij Nathan kreeg en Nathan is iets van 25) en Rachel ergens tussen de 25 en 30.

En in Amerika vind volgens mij helemaal niemand dit soort dingen gek
pi_73890431
Ach, logica is in dit soort series altijd heel ver te zoeken
pi_73923342
Hoe zit het trouwens met die ongelofelijke muziek-overkill dit seizoen?

Eerder was er gewoon aan het eind een goed nummer met incidenteel 1 tussen de aflevering door. Nu is bij elke scene wel een nummer. Waarvan 95% gewoon middelmatig is en er ook niks meer speciaals eraan is
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:18:15 #94
186634 koetjiekoetjie
meisje met krullen
pi_74038140
Ben ik de enige die Quinn echt ongelooflijk irritant vind? Die huilerige kop de hele tijd, die "ik heb het zo ontzettend zwaar want ik wil niet meer bij mijn man blijven" verhaallijn...djeez! Kan ze niet gewoon stoppen met zeiken, zich er overheen zetten (Ze wilde toch zelf weggaan en scheiden ) en vervolgens met Clay aanpappen? misschien wordt ze dan een beetje leuker...
Anything worth doing is worth doing slowly - Mae West
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:09:12 #95
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_74042782
zo gister 2 eps achter elkaar gezien, moet zeggen dat ik het toch wel aardig vind de serie.

Mouth! hijs wel weer de man hoor, wrom hoor ik niemand over hem ?
Weet iemand wat Rachel's probleem is ? Zij was toch gewoon goede vrienden met alle OTH'ers ik kan me geen ruzies herrineren waarom ze zo doet.

En waar was Skillz of istie al in de bak ?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 26 oktober 2009 @ 01:18:44 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74066745
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:09 schreef Sc0tTy het volgende:
zo gister 2 eps achter elkaar gezien, moet zeggen dat ik het toch wel aardig vind de serie.

Mouth! hijs wel weer de man hoor, wrom hoor ik niemand over hem ?
Weet iemand wat Rachel's probleem is ? Zij was toch gewoon goede vrienden met alle OTH'ers ik kan me geen ruzies herrineren waarom ze zo doet.

En waar was Skillz of istie al in de bak ?
Is Rachel niet ongelooflijk door Brooke in de steek gelaten toen ze verlaafd was? Tenminste, zo voelde zij het dan denk ik.

Goede aflevering vorige week. Net pas gezien.
ik ben blij dat er wat verhaallijnen in zitten die niet met 1 of 2 afleveringen weer klaar zijn. Die Rene komt ook nog wel een paar keer voor denk ik. Ik vind het wel ongelooflijk wat Dan doet. Volgens mij is er nu echt iets bij hem geknapt.

Clay heeft dus iets meer achtergrond dan men dacht. Maar wie was dat meisje nou uiteindelijk? Vond ik een beetje onduidelijk.

En Brooke was weer heerlijk Brooke. Die kan echt zo mooi uit de hoek komen.
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:36:59 #97
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_74084014
Dat meisje is gewoon een ex-vriendin/partner van Clay lijkt me.

Dan kun je eigenlijk nooit vertrouwen maar ik blijf er toch in geloven dat hij Reneé met de grond gelijk maakt en haar voor schut zet op nationale TV ofzo
  maandag 26 oktober 2009 @ 18:57:51 #98
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74086632
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Dat meisje is gewoon een ex-vriendin/partner van Clay lijkt me.

Dan kun je eigenlijk nooit vertrouwen maar ik blijf er toch in geloven dat hij Reneé met de grond gelijk maakt en haar voor schut zet op nationale TV ofzo
Het zou ook kunnen natuurlijk. Met Dan is alles mogelijk

Ik ben benieuwd. Morgen al mogelijkheid om te kijken
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:40:47 #99
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74105714
Net de laatste aflevering gezien en ik vond hem erg goed

Clay blijkt dus wel veel met zich mee te dragen en is een beetje schizofreen lijkt het wel.
Wat ik me wel afvraag is wie er nou met die Rene heeft liggen krikken. Is dat Clay of gewoon iemand anders.

Dan schiet dan toch weer te hulp. Ik wist wel dat hij zoiets zou doen. Hoewel het wel heel lang duurde voordat het eindelijk gebeurde.
Verder vond ik het gebeuren met Quin niet zo boeiend. We wisten al min of meer dat ze weg was gegaan omdat die gast veranderd was dus dit vond ik een beetje overbodig.
Net als het moeilijk doen van Brooke. Julian is juist altijd heel erg met haar bezig geweest en heeft haar echt voor zich gewonnen en dan gaat ze moeilijk doen.
Dat zijn voor mijn gevoel 2 lijnen die meer als opvulling dienden want ik vond de show en het verhaal van Clay voornamelijk interessant.
pi_74153748
Het nieuwe seizoen valt me gelukkig reuze mee. Quinn is inderdaad behoorlijk irritant maar gelukkig een knappe kop om naar te kijken.
Wat me ook super goed bevalt is dat we erg weinig van Jamie zien
Vond de laatste aflevering erg goed, en blij dat Dan die renee even op haar plek zette!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')