abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 september 2009 @ 19:52:24 #51
144213 Adidah
Het was wraak
pi_72977594
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:35 schreef Tommeh het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Weer eens wat nieuws, de vorige verhalen waren op sommige punten gewoon uitgemolken en ik vind het zeker de moeite waard om te zien hoe ze het opnieuw gaan oppakken.
Dan heb ik weer zoiets, vervang dan de hele cast en niet twee steunpilaren. Ik vind de overige karakters van de "regulars" ook niets meer toevoegen. En nu loop je het risico dat de serie langzaam verder dood gaat bloeden en er nog slechts een handvol echte die-hards blijft kijken.

Ik vind het nog steeds jammer dat ze van het ene op het andere seizoen ineens een stap van een aantal jaar in de tijd hebben genomen. De groei die elk karakter doormaakte, vond ik juist interessant.

Maar ja, wat is wijsheid. Ik ben nog steeds van mening dat een serie op een gegeven moment gewoon "af" is. En dat het beter is om een paar jaar later gewoon weer een "doorstart" te maken, met een nieuwe generatie jonge acteurs.
pi_72997896
Nathan 't zal toch niet waar zijn he?
En OMG, Dan & Rachel? That can't be good

Hayley is toch wel m'n favoriet.
Dat stukje dat ze Peyton en Lucas na ging doen
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:36:41 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72999196
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:52 schreef Adidah het volgende:

[..]

Dan heb ik weer zoiets, vervang dan de hele cast en niet twee steunpilaren. Ik vind de overige karakters van de "regulars" ook niets meer toevoegen. En nu loop je het risico dat de serie langzaam verder dood gaat bloeden en er nog slechts een handvol echte die-hards blijft kijken.

Ik vind het nog steeds jammer dat ze van het ene op het andere seizoen ineens een stap van een aantal jaar in de tijd hebben genomen. De groei die elk karakter doormaakte, vond ik juist interessant.

Maar ja, wat is wijsheid. Ik ben nog steeds van mening dat een serie op een gegeven moment gewoon "af" is. En dat het beter is om een paar jaar later gewoon weer een "doorstart" te maken, met een nieuwe generatie jonge acteurs.
Zoals met 90210 en Melrose Place?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die niet super geslaagd vindt. Je moet er dan gewoon naar kijken als een nieuwe serie en dan is het nog wel ok, maar als je het vergelijkt met de oude dan ga je toch verlangen naar oude karakters.

Probleem bij series is op dit moment dat alles al een keer gehad is. Iedereen heeft al een drugs-/alcoholprobleem gehad, is al vroeg zwanger geweest, is vreemd gegaan, heeft al ruzie gehad met zijn/haar beste vriend(in), problemen met de ouders, etc

In dit soort series is er gewoon nog maar weinig wat echt nieuw is. Van mij hoeven ze niet te stoppen, want er komt toch steeds weer wat verandering in, maar het is niet alsof iets nieuws wat er gebeurd nog nooit in een andere serie gebeurd is.

EDIT: Ik zie net pas dat er weer een nieuwe aflevering is. Snel downloaden en kijken
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:32:37 #54
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73001059
Beetje makkelijk dat ze zwanger is. Het kan van iedereen zijn. Pas als het "eruit" is kan met zekerheid worden vast gesteld dat het van Nathan is of niet.
Wel zielig voor hem. Aangezien ik denk dat het complete bull shit is.

Die actrice vind ik niet leuk. hoeft er van mij niet in.

Rachel terug is heerlijk Ik vond haar altijd een leuk karakter. Maar wel vaag dat ze ineens met Dan is. Dat is allemaal wel heel snel gegaan. Ze zijn toch maar een paar maanden door gegaan in de tijd

Btw, het valt me op dat er alleen maar donkerharige dames in de serie zitten (op Skillz zijn vriendinnetje na). Vind ik wel een beetje eentonig eigenlijk....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_73009577
WFT! Dan en Rachel! Dat was echt een complete verassing voor mij. Ik begon al te denken dat Deb toch weer zo gek was om met Dan te trouwen. Toen zag ik een donkerharig persoon en dacht ik dat Deb haar haar had geverfd. En toen kwam Rachel in beeld. Eigenlijk is het best een goed stel

Komt Deb nog terug eigenlijk? Haar verhaallijn is ook wel uitgespeeld eigenlijk.
Spoilers!
pi_73012921
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef Komakie het volgende:
Beetje makkelijk dat ze zwanger is. Het kan van iedereen zijn. Pas als het "eruit" is kan met zekerheid worden vast gesteld dat het van Nathan is of niet.
Wel zielig voor hem. Aangezien ik denk dat het complete bull shit is.

Die actrice vind ik niet leuk. hoeft er van mij niet in.

Rachel terug is heerlijk Ik vond haar altijd een leuk karakter. Maar wel vaag dat ze ineens met Dan is. Dat is allemaal wel heel snel gegaan. Ze zijn toch maar een paar maanden door gegaan in de tijd

Btw, het valt me op dat er alleen maar donkerharige dames in de serie zitten (op Skillz zijn vriendinnetje na). Vind ik wel een beetje eentonig eigenlijk....
Volgens mij zei Dan in de 1ste aflevering: "that was 14 months ago".. Dus misschien hebben ze een jump gemaakt van 14 maanden, al zou dat vreemd zijn als je kijkt naar Nathan en de NBA..
  dinsdag 22 september 2009 @ 19:13:09 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73013649
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Volgens mij zei Dan in de 1ste aflevering: "that was 14 months ago".. Dus misschien hebben ze een jump gemaakt van 14 maanden, al zou dat vreemd zijn als je kijkt naar Nathan en de NBA..
Misschien dat hij weer een contract van een jaar heeft gehad na zijn eerste jaar in de NBA

Inderdaad vaag...
  vrijdag 25 september 2009 @ 17:49:33 #58
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_73105239
Als je op dat grote display in de tv-show naar de seconde kijkt zie je dat het 425 dagen zijn = 14maanden

Hoe dat rijmt met Nathan/NBA en de rest weet ik ook niet zeker.

Voor de rest was het een vreemde aflevering imo.

Het moet niet al te The Hills meets 90210 worden.. daar was ik ff bang voor in het begin. Na de helft werd het wat beter met een erg leuk einde.

Niet leuk voor Nathan natuurlijk, maar het kind is niet zomaar van een vreemde. Het zal absoluut op de een of andere manier met hem te maken hebben allemaal.

Ik had wel meteen door dat het Rachel was, wow
Dat verhaal zal ook niet zo simpel zijn als 1+1=2 hoor, krijgen we in de loop van dit seizoen echt nog
wel een hoop uitleg over hoe deze situatie tot stand is gekomen

Haley was hilarisch met haar Haley/Peyton/Lucas skit

En wat betreft de roodharige dames ... Mark Schwahn.. I LOVE YOU for that!!!!!

[ Bericht 77% gewijzigd door Tazmaniac op 25-09-2009 17:56:23 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 25 september 2009 @ 20:02:39 #59
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73108952
Btw, het is natuurlijk wel zo dat hij vorig seizoen naar de NBA ging en nu al een seizoen gespeeld heeft. Dus klopt wel van die 14 maanden.
Makkelijke manier ook om op die manier nieuwe mensen te introduceren op een manier dat ze elkaar allemaal al kennen.
  zaterdag 26 september 2009 @ 08:54:05 #60
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_73119363
It's official: Full 7th Season!
quote:
It has been confirmed that One Tree Hill has officially been picked up for a full 22 episodes this season! Congrats to the cast and crew, and everyone be sure to tune in on Monday night for Episode 3!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_73120492
Spoilers!
  zaterdag 26 september 2009 @ 15:17:34 #62
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_73125801
wat een ongelofelijk slechte ep !

ik kan er niet eens over beginnen, als het zo door gaat haak ik echt af
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:49 schreef Tazmaniac het volgende:
En wat betreft de roodharige dames ... Mark Schwahn.. I LOVE YOU for that!!!!!
x2

Dan & Rachel WTF :/
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zondag 27 september 2009 @ 00:20:06 #63
271766 Brickboy
Losse klinkers
pi_73138799
Jana Kramer, wtf gek, kenker wat een lekker wijf ! Alleen daarom zou ik OTH blijven kijken.
Stenen gooien, is mijn hobby.
  zondag 27 september 2009 @ 10:47:07 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73142516
quote:
Op zondag 27 september 2009 00:20 schreef Brickboy het volgende:
Jana Kramer, wtf gek, kenker wat een lekker wijf ! Alleen daarom zou ik OTH blijven kijken.

Ik vind het wel meevallen.
Maar ik ben blij dat er wat voor je bij zit. Ik vind Brooke en Rachel nog steeds de mooiste. Vroeger waren ze ook wel een mooi stel bij mekaar
  dinsdag 29 september 2009 @ 01:55:37 #65
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_73200951
tvp
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_73220754
Jana Kramer

Wel een belachelijke rol die ze speelt trouwens. De aflevering zelf vond ik niet echt interessant eigenlijk. Nathan die vol blijft houden dat hij het niet heeft gedaan en de situatie tussen Mouth en Skills, waarbij een 8-jarige de verstandige woorden moet zeggen. Die Jamie wordt iets te intelligent neergezet

[ Bericht 2% gewijzigd door Marcoss op 29-09-2009 20:44:40 ]
pi_73224005
Zou dit nou Skills z'n laatste aflevering zijn?
Spoilers!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 01:24:18 #68
32015 suus21
Andre rocks!
pi_73413759
heb net de 1e afl gezien en vond het best saai. Brulian vind ik cute...
fijn!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 00:40:54 #69
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73475791
Ik vind Clayton wel een beetje een held.in wording
Kan ook helemaal fout aflopen trouwens...

Quinn vind ik een beetje saai kind. Hoewel ze wel goed een zielig gezicht op kan zetten

Die Alexis vind ik juist wel lachen. Een beetje stoken, beetje uitdagen. Dat is wel iets wat de serie een beetje luchtiger maakt
  donderdag 8 oktober 2009 @ 22:23:55 #70
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_73504047
Alex doe het buiten verwachting erg leuk

Clayton is een onuitputtelijke bron van mogelijkheden zoals ik na de eerste ep al zei

Ik vind dat wijf wat Red BEdroom Records wilde naaien wel zwaar irritant.. snap die hele verhaallijn sowieso niet echt maar dat zal wel aan mij liggen.

Stom van Hailey dat ze die slutty slut een klap uitdeelt zegt.. maja dat is mss makkelijk gezegd.. een ding dat zeker is: Hails ziet er belachelijk uit met die achterlijke pony

mehn I hate that haircut!!

en dan Quinn.. tja.. er zijn momenten dat ik haar perfect vind passen in het geheel maar ff daarna denk ik weer.. hadden ze dat maar anders gedaan (of mss wel helemaal niet) still not sure about her.

and on a last note: Go Marvin
pi_73507082
Ik vind het haar van Haley eigenlijk wel leuk zo voor een keertje. Ik zat er voor die scene met haar nieuwe haar net aan te denken dat ze daar echt iets aan moet gaan doen, ziet er niet uit zo lang en onverzorgd. Ik vond haar haar van vorig jaar, lekker kort en donkerder veel leuker.
Spoilers!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 01:03:13 #72
32015 suus21
Andre rocks!
pi_73508871
afl. 2 vind ik al een stuk beter..
fijn!
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 02:47:16 #73
271766 Brickboy
Losse klinkers
pi_73540431
Alex .
Stenen gooien, is mijn hobby.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:43:20 #74
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73642291
Hmmm het was weer een goeie aflevering denk ik. Er zitten toch weer wat nieuwe dingen in de serie die we nog niet eerder gezien hebben. Dat is na 6 seizoenen toch nog wel verassend

Clayton is een goeie gast en doet het leuk met Alex.

ik vraag me af hoe het nou met Nathan zit. Hij kent haar dus wel op de 1 of andere manier, want hij heeft haar ook gebeld. En wat heeft Dan hier mee te maken?
Ik denk niet dat het zijn kind is, maar ik ben wel benieuwd hoe het nou zit.
pi_73655098
Dan had toch zo'n talkshow of zoiets? Waarschijnlijk nodigt hij haar uit om haar verhaal te doen, al weet ik niet of hij dat z'n eigen zoon wil aandoen. Hoewel, het blijft Dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')