Dan heb ik weer zoiets, vervang dan de hele cast en niet twee steunpilaren. Ik vind de overige karakters van de "regulars" ook niets meer toevoegen. En nu loop je het risico dat de serie langzaam verder dood gaat bloeden en er nog slechts een handvol echte die-hards blijft kijken.quote:Op zondag 20 september 2009 13:35 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Weer eens wat nieuws, de vorige verhalen waren op sommige punten gewoon uitgemolken en ik vind het zeker de moeite waard om te zien hoe ze het opnieuw gaan oppakken.
Zoals met 90210 en Melrose Place?quote:Op maandag 21 september 2009 19:52 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dan heb ik weer zoiets, vervang dan de hele cast en niet twee steunpilaren. Ik vind de overige karakters van de "regulars" ook niets meer toevoegen. En nu loop je het risico dat de serie langzaam verder dood gaat bloeden en er nog slechts een handvol echte die-hards blijft kijken.
Ik vind het nog steeds jammer dat ze van het ene op het andere seizoen ineens een stap van een aantal jaar in de tijd hebben genomen. De groei die elk karakter doormaakte, vond ik juist interessant.
Maar ja, wat is wijsheid. Ik ben nog steeds van mening dat een serie op een gegeven moment gewoon "af" is. En dat het beter is om een paar jaar later gewoon weer een "doorstart" te maken, met een nieuwe generatie jonge acteurs.
Volgens mij zei Dan in de 1ste aflevering: "that was 14 months ago".. Dus misschien hebben ze een jump gemaakt van 14 maanden, al zou dat vreemd zijn als je kijkt naar Nathan en de NBA..quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef Komakie het volgende:
Beetje makkelijk dat ze zwanger is. Het kan van iedereen zijn. Pas als het "eruit" is kan met zekerheid worden vast gesteld dat het van Nathan is of niet.
Wel zielig voor hem. Aangezien ik denk dat het complete bull shit is.
Die actrice vind ik niet leuk. hoeft er van mij niet in.
Rachel terug is heerlijkIk vond haar altijd een leuk karakter. Maar wel vaag dat ze ineens met Dan is. Dat is allemaal wel heel snel gegaan. Ze zijn toch maar een paar maanden door gegaan in de tijd
Btw, het valt me op dat er alleen maar donkerharige dames in de serie zitten (op Skillz zijn vriendinnetje na). Vind ik wel een beetje eentonig eigenlijk....
Misschien dat hij weer een contract van een jaar heeft gehad na zijn eerste jaar in de NBAquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij zei Dan in de 1ste aflevering: "that was 14 months ago".. Dus misschien hebben ze een jump gemaakt van 14 maanden, al zou dat vreemd zijn als je kijkt naar Nathan en de NBA..
quote:It has been confirmed that One Tree Hill has officially been picked up for a full 22 episodes this season! Congrats to the cast and crew, and everyone be sure to tune in on Monday night for Episode 3!
x2quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:49 schreef Tazmaniac het volgende:
En wat betreft de roodharige dames... Mark Schwahn.. I LOVE YOU for that!!!!!
quote:Op zondag 27 september 2009 00:20 schreef Brickboy het volgende:
Jana Kramer, wtf gek, kenker wat een lekker wijf! Alleen daarom zou ik OTH blijven kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |