quote:One Tree Hill has a solid ratings ground. Conventional wisdom is that One Tree Hill renewal is dependent on contractual issues. It has the ratings for renewal.
Dat is sowieso al een prestatie op zich met al die onderbrekingenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Met de ratings zit het dus wel goed
en nu is hij een football star in Southlandquote:Op maandag 15 maart 2010 22:11 schreef Tazmaniac het volgende:
Zag net Q in een lead role in de film Hurricane Season... wederom als basketbal ster.
Goeie film
Verklaar u nader o Goed Op De Hoogte Zijnde!quote:Op donderdag 1 april 2010 23:36 schreef Tazmaniac het volgende:
WTF.. ik lees net een bericht waar ik allerminst vrolijk van wordt!
Laten we hopen dat ze zich vergissen of gewoon verkeerd geinformeerd zijn!!!!!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Verklaar u nader o Goed Op De Hoogte Zijnde!
Geen nieuw seizoen misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap bij god niet hoe ze hierbij komen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]Ze hebben voor de zekerheid, omdat er nu nog onduidelijkheid is, 2 eindes gefilmt waarvan eentje een potientele series finale is. En de andere opname eindigt met een grote cliffhanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap bij god niet hoe ze hierbij komen
Oh, op die manierquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze hebben voor de zekerheid, omdat er nu nog onduidelijkheid is, 2 eindes gefilmt waarvan eentje een potientele series finale is. En de andere opname eindigt met een grote cliffhanger.
Samen met Don Johnson en Mary Steenbergenquote:ABC sources confirm that One Tree Hill star Sophia Bush has been cast in the family comedy pilot Southern Discomfort. So does this mean One Tree Hill is getting canceled? Not so fast. Here's what I'm hearing:
Southern Discomfort is in second position to One Tree Hill, meaning that if OTH gets an eighth season, Bush will stay on the CW series
Ehm, en dat betekend? (het bovenste stukje)quote:Op woensdag 14 april 2010 09:51 schreef Tazmaniac het volgende:
OTH 2e geworden bij de jaarlijkse SOS van E.Online met (21%) verloren van de nummer 1 Chuck (52%)
Er is echter nog meer nieuws!
[..]
Samen met Don Johnson en Mary Steenbergen
Als OTH gecancelled wordt gaat Sophia een grote rol invullen.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ehm, en dat betekend? (het bovenste stukje)
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op woensdag 14 april 2010 20:16 schreef Tim86 het volgende:
Het BOVENSTE stukje
Is een poll mbt welke serie het meest verdiend om NIET gecancelled te worden van de series die in de problemen zitten.
hahaha, sorryquote:
Ik snap ook niet waarom ze zo doet, de test was negatief misschien wilde ze heel graag zwanger zijn? anders zou ik geen reden weten waarom ze zo raar doet..quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:54 schreef Purky het volgende:
Nou ik vind er niet meer zoveel aan![]()
Ik snap Hailey niet helemaal. Ja ik snap dat ze verdrietig is maar ze nam die zwangerschapstest in 't begin, tussendoor zie je d'r af en toe in gedachte en aan 't eind stort ze in. Heb ik wat gemist behalve dat ze haar moeder mist?
haha vet, schijnbaar denkt iedereen hetzelfdequote:Op dinsdag 27 april 2010 14:54 schreef Purky het volgende:
Ik snap Hailey niet helemaal. Ja ik snap dat ze verdrietig is maar ze nam die zwangerschapstest in 't begin, tussendoor zie je d'r af en toe in gedachte en aan 't eind stort ze in. Heb ik wat gemist behalve dat ze haar moeder mist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |