quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:10 schreef darktower het volgende:Zelfs die kleine nagelknippertjes en pincetten die ik al een jaar lang overal in vliegtuigen mee kan nemen?
Volgens mij is het punt niet het meenemen van handbagage vanuit Nederland naar Dubai (dat lukt wel), maar is het meer de controle in Dubai zelf, als ik over moet stappen. Het verhaal gaat dat ze daar nogal streng zijn. Of dat zo is, is me dus niet helemaal duidelijk.
Zelfs als het al jaren goed op alle vliegveld gaat kan er een moment komen dat ze het ergens wel nodig vinden om de nagelknipper eruit te vissen en weg te smijten, is me op onder andere Frankfurt overkomen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan